8 september 2025, 16:53:59

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

hoi anja,

ja dat heb ik gelijk gedaan.
en ik hou het ook zo. ook ik hoop dat dit gedrag gaat bijdraaien.
dank je wel.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Kimm,
Wat raar dat Happy zich zo gedraagt...
Ik hoop dat het kortwieken helpt!
Succes!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi anke,

ook jij bedankt meid.

vanavond is happy erg rustig. heerlijk aan het slapen.
morgen weer een dag en maar eens kijken hoe het zich ontwikkeld.

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi Kim , hoe is het vandaag met Happie ?   En Bemmie ook natuurlijk !
Hopelijk is happy een beetje gekalmeerd van gisteren , grtjs Ann

Romy

Hoi Kimm

Ik had eerlijkgezegd wel gedacht dat mijn optie, helemaal geen optie voor je zou zijn. Maar ik wou die toch even aanhalen.
Ik hoop dat ie echt wel kalmeert nu hij nog wat meer gekortwiekt is. Maar ik denk wel dat je er nu even rekening moet mee houden dat ie wat gefrustreerd is omdat ie nu niet meer kan vliegen. Dus dat kan nu ook wel een reden zijn waarom hij een beetje kattig is. Maar dat zou over moeten gaan na enkele dagen he...

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Hoi Kim , hoe is het daar met Happy en Bemmie vandaag ?
Grtjs Ann ;D ;D

Kimm

hoi hoi,

ik ben net terug uit het ziekenhuis. ik baalde nl  van mijn neus.
dus hij heeft de hechtingen eruit gehaald want dat zou dus ook irritatie kunnen veroorzaken en toch maar een andere antibioticakuur meegegeven. nou nu hoop ik dat het toch eens wat beter gaat worden.

tja wat zal ik zeggen wat happy betreft :-\
hij sprong net op het stokje waar bemmie zat en toen viel bemmie eraf en begon te krijsen. arme ziel :-\

happy kan nog vliegen, maar hij land nu wat eerder op de grond.

liefs kim

Dierenfreackske

Hopelijk is het na een paar dagen beter met Happy nu,
en heeft Bemmie een beetje een rustig gevoel nu Happy zijn veren toch helemaal bijna kortgewiekt zijn !
Binnen een paar dagen zou hij toch gewoon rustig moeten zijn denk ik ! Grtjs Ann

I_Xyzyx_I

Hoi Kim

Wat vervelend dat hij zo agressief blijft :-\ ik hoop dat het snel weer over gaat!

En hier land soms ook weleens een (jong) valkje op mijn gezicht omdat die niet echt goed kunnen vliegen en dus verkeerd terecht komen. Misschien was dit ook zo het geval met Happy, omdat hij gekortwiekt was en er nog niet echt aan gewend was.. ik hoop ieder geval dat het niet meer gebeurt :).

Groetjes Jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Dierenfreackske

Hoi Kim , jeetje , heb je nog zo'n pijn aan je neus ? Gelukkig hebben ze je iets meegegeven tegen de pijn he en ontstekingen tegen te gaan , wat vervelend voor je he !
Beterschap nog , grtjs Ann

Hermien

Blijf het vervelend voor je vinden dat Happy zich zo unhappy gedraagt! Moet toch een oorzaak hebben, lijkt me. Sterkte, ook met je neus!
Kus van mijn snoerenhoeren.... ;D

Annelies

Hoi KImm

Wat  lees ik hier nou allemaal weer.
Happy weer het vervelende gedrag boven gehaald  :'(

Meid wat balen zeg, ik kan je helaas geen advies geven maar wel succes wensen en ik hoop van ganze harte dat het kortwieken gaat helpen, jeetje wat balen zeg.

Gr. Annelies

Dierenfreackske

Hoi Kim , ik hoop dat je deze nacht niet al te veel pijn hebt in je neus en de medicatie aanslaat hoor ! Hoe is het met je duo ? Is Happy nog zo kwaad ? Grtjs Ann

Kimm

hoi,

happy veranderd nog niets. als ik hem in de kooi wil doen dan valt hij mij echt aan. :'(

wat mijn neus betreft, ik hoop dat het gauw over gaat want ik kreeg nl ook al pijnscheuten naar mijn oren toe. even de kuur afwachten.

liefs kim

Gerdy

Hoi Kimm..

het is maar een gedachte van me..zou het niet helpen als Happy een popje bij zich heeft? stertkte met je neus..moet nu maar eens overgaan

gr gerdy