16 juni 2024, 11:03:54

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D   grtjs Ann



Gerdy

veel succes Kimm..ik hoop dat het echt gaat helpen.

Hermien

Nou, ik kan mij voorstellen dat je het vervelend vindt om Happy te moeten kortwieken of in mensentaal 'kort houden'. Maar als dat gaat helpen zal het zeker de moeite waard zijn. En natuurlijk krijg je geen hekel aan Happy. Het beestje is ook maar gebonden aan zijn natuurlijke instinct, nietwaar? Dat zal bij de ene valk sterker ontwikkeld zijn dan bij de andere. Succes en houdt ons wel op de hoogte, hè? Alle valken en hun liefhebbers leven met je mee!
Kus en poot van GG&S :-*

Kimm

hoi hermien,,

ik heb het nog niet gedaan. ik denk morgen. ik stel het steeds uit :-\  als ik het heb gedaan zet ik het hier neer.

hoi gerdy,

ook jij bedankt ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim ....echt wel doen hoor , als het er mee helpt , gaat het daarna ook nog steeds goed gaan als hij dat weer kan rondvliegen , wedden ?  8) 8) 8) 8) ;D



Kimm

hoi ann,

ik zal het vandaag in alle rust gaan doen.

groetjes kim ;)

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Yvette

En heb je iemand gevonden die het voor jou kan doen of ga je het helemaal zelf doen?
Je kan het zo knippen dat je Happy nog beetje kan vliegen maar niet zo heel erg hoog

Kimm

hoi yvette,

ik ga het zelf doen. ik heb goed opgelet bij de vogelarts toen en er zit nog een beetje een lijn in van de vorige keer die ik zie.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , veel succes met het kortwieken van Happy hoor ! Ik hoop dat het mee valt he ! Grtjs Ann



Yvette

Ik wens jou heel veel succes met het knippen

Kimm

hoi ann en yvette,

dank jullie wel. ik laat even weten hoe het verloopt :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hahaha .......doe maar rustig aan hoor meid ! Grtjs Ann



Kimm

de stinkerd laat zich niet pakken ;D
slim beestje!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Romy

Hoi Kimm

Robocop haha  ;D
Nou, ik hoop dat ie zich toch nog laat pakken én dat ie rustig blijft zodat je hem op je gemakkie kan kortwieken.

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Hoi Kim , ....doe het maar rustig aan zodat hij niet bang wordt he ! Het zal wel lukken ... daar ben ik zeker van ! Grtjs Ann