8 juli 2025, 09:58:10

Sallandse Valkparkieten 2008

Gestart door Rob S, 6 januari 2008, 21:47:05

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Nou zit ik natuurlijk te wachten op foto's dat snap je :)

Ik ben erg benieuwd, vooral naar de getekende.

Rob S

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 25 juli 2008, 14:27:23
Nou zit ik natuurlijk te wachten op foto's dat snap je :)

Ik ben erg benieuwd, vooral naar de getekende.

Ik vrees toch dat het niet eerder dan zondagmiddag wordt dat ik foto's heb, mijn ouders zijn morgenavond niet eerder dan een uur of 10 thuis en zondagochtend moet ik uitbrakken :P

Rob S

Verassing ;D Ik dacht dat mijn ouders alle memorysticks mee hadden genomen, maar er lag er dus toch nog een, en we hebben 2 digi camera's thuis.

Het getekende valkje

Van de andere kant

En op de rug gezien

De gele zwartoog

Op de rug gezien

En van stilzitten had hij/zij nog nooit gehoord :P

De oudste cinnamon opaline, echt een hele mooie vogel vind ik persoonlijk.

En de jongste cinnamon opaline, met duidelijk minder parels. Hij/zij is ook nog niet uitgevlogen.

Groetjes ;D

*Yvon

Hoi hoi

Je getekende valkje lijkt op mijn Manchito die bij Bonnie vandaan komt.  ;D
Hele mooie valkjes !!  :-* :-*
Zou het valkje met meer parels een popje zijn ?
Ik heb ook 2 geparelde jongen,maar ik vind ze te mooi gepareld om man te zijn.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Silke *

Hoi Rob,

Prachtige valkjes heb je weer!  :D
Wel raar zo'n getekend valkje - of gele zwartoog - zonder donkere pluimpjes  :P

Groetjes
Silke 

•=Bonnie=•

Mooi zijn ze hoor. Die zwaar bonte lijkt inderdaad op het jong dat ik kweekte uit Extreme en Extran alleen had die aan de ene kant nog net even ietsje minder bont. Beide kanten 1 vlekje  :D

Mooi hoor! Die ben je zo kwijt  ;D

Rob S

Citaat van: *Yvon op 25 juli 2008, 21:35:31
Hoi hoi

Je getekende valkje lijkt op mijn Manchito die bij Bonnie vandaan komt.  ;D
Hele mooie valkjes !!  :-* :-*
Zou het valkje met meer parels een popje zijn ?
Ik heb ook 2 geparelde jongen,maar ik vind ze te mooi gepareld om man te zijn.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Hey Yvon,

Dank je, en hij lijkt inderdaad op Manchito, maar Manchito heeft nog minder grijze vlekjes. En dan met die parels, ja daar heb ik wel aan gedacht, maar ik weet niet of het zo is en heb ook nog nooit eerder daarvan gehoord...

Citaat van: Silke * op 25 juli 2008, 22:17:04
Hoi Rob,

Prachtige valkjes heb je weer!  :D
Wel raar zo'n getekend valkje - of gele zwartoog - zonder donkere pluimpjes  :P

Groetjes
Silke 

Hey Silke,

Ja ik vind het ook apart, maar wel heel erg mooi ;D

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 25 juli 2008, 22:51:53
Mooi zijn ze hoor. Die zwaar bonte lijkt inderdaad op het jong dat ik kweekte uit Extreme en Extran alleen had die aan de ene kant nog net even ietsje minder bont. Beide kanten 1 vlekje  :D

Mooi hoor! Die ben je zo kwijt  ;D

Hoi Bonnie,

Ja ik hoop dat ik hem gauw kwijt kan raken, maar op de een of andere manier gaat dat altijd een beetje moeizaam met jonge valkjes bij mij. Hoe het komt weet ik niet, zal wel niet zo heel veel vraag naar zijn hier in de omgeving ???

Oja, ik ga de gele zwartoog toch zelf houden, mits hij geen enkele donkere veer krijgt ;)

Groetjes

Silke *

Citaat van: Rob S op 26 juli 2008, 12:31:45
Oja, ik ga de gele zwartoog toch zelf houden, mits hij geen enkele donkere veer krijgt ;)

Haha  ;D Leuk hoor  :D
Als hij geen donkere veertjes meer krijgt en houdt, wat zou je er dan aan koppelen?
Plaats je advertenties op het internet om je andere jongen kwijt te raken?

Groetjes
Silke

Rob S

Citaat van: Silke * op 26 juli 2008, 12:47:56
Citaat van: Rob S op 26 juli 2008, 12:31:45

Haha  ;D Leuk hoor  :D
Als hij geen donkere veertjes meer krijgt en houdt, wat zou je er dan aan koppelen?
Plaats je advertenties op het internet om je andere jongen kwijt te raken?

Groetjes
Silke

Kijk dat ligt er een beetje aan of het een man of een pop is natuurlijk ;). Ik zit zelf te denken aan een getekende man split geelwang of clear pied split geelwang natuurlijk. Als het een man is een getekende geelwang of een clear pied geelwang pop

Silke *

Prachtig!  :o
Getekend split geelwang... moeilijk te vinden, toch?

Groetjes
Silke

•=Bonnie=•

Zo een heb ik er ;)

Jammer genoeg kan ik zijn jongen niet zien of de mannen split geelwang zijn, dat worden dus kans splitjes.

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Silke *

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 26 juli 2008, 13:02:08
Zo een heb ik er ;)

Jammer genoeg kan ik zijn jongen niet zien of de mannen split geelwang zijn, dat worden dus kans splitjes.

Jij hebt zowat alles Bonnie  :D
Jammer dat ik in Belgie woon, ik zou anders wel weten waar ik m'n valkjes zou moeten halen ... :P

Groetjes
Silke

*Yvon

Hoi hoi

Manchito is kanssplit geelwang.  ;)
Die gaat hopelijk met Fenna,die d'r ouders zijn ook getekend of heeeeel zwaar bont.

Over dat geparelde is misschien wel een leuke discussie voor op het andere betweterig forum.  ;) :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Prachtig, prachtig, prachtig!!!!  :D

Ik heb op het moment ook een jong van 2 Primrose getekende waar nog geen enkele donkere veer door is gekomen.  :D

Is dit jong van het valkje wat jij bij Mandy haalde, van Spik & SPan of had je er nou één van Pim & Roos??

Ze zijn prachtig!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.