9 mei 2025, 08:42:48

Sallandse Valkparkieten 2008

Gestart door Rob S, 6 januari 2008, 21:47:05

« vorige - volgende »

mariejj

Citaat van: Rob S op  8 oktober 2008, 22:20:54
(ben nog op zoek naar een fallow man split witmasker bont ;))

Bronze  of pale ??  :D

Rob S

Citaat van: *Manon* op 15 oktober 2008, 21:51:00
Hey Rob,
Wat is het stil aan jouw kant joh!!
Alles goed?

Met Sari gaat alles goed, ik mocht haar zelfs al een keertje kroelen. Gaat helemaal de goede kant op he, maar nu ziet ze ook veel van haar vriendinnetje Zaura die supertam is en die wel gekroeld wil worden... dus ja.. jaloers is de dame wel dus hé... maar ja... is ze niet de enigste in haar soort hé  :P :P :P

He Manon,

Ik kreeg ook geen notificaties meer geloof ik, nu ik alle berichtjes zo zie. Ook is mijn eigen laptop weg voor reparatie, dus ik moet nu achter een andere computer kruipen in een kamer waar het niet altijd lekker warm is, dus zit niet zo veel meer achter de computer ;). En daar komt bij dat ik ook bezig ben met het kopen van een andere motor, en daar ook de nodige tijd in gaat zitten ;)

Mooi dat het met Sari zo goed gaat, hopelijk wordt ze een echte kroelkont ;D

Citaat van: Dierenfreackske op 16 oktober 2008, 06:48:14
Hoi Rob , hoe is het met de valkjes hier ? Alles goed hoop ik ?
Grtjs Ann

Ja hoor, alles gaat goed hier :), geen bijzonderheden of wat dan ook, alles gaat zo zijn gangetje ;)

Citaat van: Rianne op 16 oktober 2008, 13:21:21
De spoedbestelling bij NBvV is met recht een spoedbestelling, bij Europarrot moet je er nog weken op wachten ::) Dan maar wat meer ringen bestellen voor volgend jaar. Heb ze al binnen ook trouwens :)

Ach ja, als ik ze maar voor maart binnen heb vind ik het allemaal goed ;)

Citaat van: Caroline op 17 oktober 2008, 23:27:48
Ik hier ook .... vind ze niet mooi.  :-X

Ik zie er toch niet zo veel van in de voliere :P, en het is me vooral te doen om mijn kweekbestand goed op orde te houden ;)

Citaat van: mariejj op 18 oktober 2008, 17:03:19
Citaat van: Rob S op  8 oktober 2008, 22:20:54
(ben nog op zoek naar een fallow man split witmasker bont ;))

Bronze  of pale ??  :D

Hoi Marie,

Een bronze fallow, maar ik weet het nog niet helemaal zeker, het ligt er ook een beetje aan wat er op mijn pad terechtkomt ;)

Gr Rob

Rob S

Ik dacht, laat ik vandaag maar eens een goede daad verrichten, dus heb ik vanochtend maar een paar fotootjes gemaakt om jullie weer ff te verwennen :D

De vogels zijn allemaal, behalve de jongen, een beetje in de rui en dat is soms wel goed te zien ;)

Getekende cinnamon witmasker pop

Bonte opaline

Albino opaline split bont, nog te reserveren

Nogmaals

Bonte opaline split witmasker, nog te reserveren

Nogmaals

Andere bonte opaline split witmasker, nog te reserveren

Lutino opaline pop split witmasker, nog te reserveren

Albino opaline pop split bont, nog te reserveren

Wildkleur man split opaline en bont, te koop

Nog een keer

Opaline man split witmasker, cinnamon, lutino en bont. Te koop

Wildkleur man

Lutino opaline pop

Splendid roodbuik popje

2 keer albino opaline split bonte poppen

Nog een keer

Koppel getekend x witmasker cinnamon getekend

Bonte opaline

Beiden bonte opaline, beiden te koop

Lutino opaline pop

Bonte opaline

Opaline man, te koop, zie iets naar boven voor splits

Nogmaals

Getekende cinnamon witmasker pop

Nogmaals

Bonte opaline

Koppel bont opaline x witmasker bont opaline

Nog een keer

Cinnamon opaline pop

Wildkleur man, te koop

Witmasker bont opaline, albino opaline pop en bonte opaline

Albino opaline, bonte opaline en getekend cinnamon witmasker

Getekend cinnamon witmasker pop en opaline man

Lutino opaline pop

Albino opaline en lutino opaline, beiden poppen en te koop

Nog een keer

Wildkleur man

Wildkleur man en cinnamon opaline pop

Albino opaline, lutino opaline en bonte opaline

Lutino opaline man

Nog een keer

Albino opaline pop split bont, te koop

Nog een keer

Splendid man

Nog een keer

Splendid roodbuik popje

Splendid roodbuik man

Nogmaals

Nogmaals

Geelwang bont cinnamon opaline

Nogmaals

En nog maar een keertje

En het mannetje waar ze een koppel mee moet gaan vormen, een gele zwartoog :D

Ik heb dus nog 7 valkparkieten te koop:
- wildkleur man van 2004 split opaline. Mist 1 teentje maar verder kerngezond
- opaline man split lutino witmasker, cinnamon en bont.
- lutino opaline pop split witmasker
- 2 albino opaline poppen split bont
- 2 bonte opalines split witmasker

Gr Rob

*Manon*

Wat een verwennerij Rob  ;D ;D ;D
Je hebt prachtige valkjes, maar dat wist ik eigenlijk al wel  ;)
Zo mooi te zien nu zo achter elkaar en dan als toetje......... je mooi geelwang... wat een pracht exemplaartje is dat toch..... zoooo moooiiiiiii :-*

Rob S

Citaat van: *Manon* op 19 oktober 2008, 15:27:27
Wat een verwennerij Rob  ;D ;D ;D
Je hebt prachtige valkjes, maar dat wist ik eigenlijk al wel  ;)
Zo mooi te zien nu zo achter elkaar en dan als toetje......... je mooi geelwang... wat een pracht exemplaartje is dat toch..... zoooo moooiiiiiii :-*

Haha dank je ;D Ik ben er echt nog steeds heel blij mee, ze zit nu samen met de broer van Sari om een mooi koppeltje te gaan vormen ;)

Ik kreeg vanmiddag een heel raar telefoontje. Vanochtend had ik een nieuwe advertentie op marktplaats gezet en vanmiddag werd ik gebeld. Die jongen/man noemde zijn naam niet, sprak heel gebrekkig Nederlands, vroeg als eerste naar mijn adres (uiteraard niet gegeven) en toen ik vroeg in welke vogel hij geïnteresseerd was zei hij van, ja die blauwe. Dat vond ik dus erg vreemd aangezien valkparkieten niet blauw zijn. Ik heb er een niet zo heel prettig gevoel bij, zacht uitgedrukt. Ik zal de boel maar een beetje in de gaten houden hier, het zal niet de eerste voliere hier in het dorp zijn die leeggestolen wordt...

Gr Rob

♥Debby♥

wat een schitterende foto's Rob.. waanzinnig.. Dat telefoontje vind ik dan weer wel heel erg eng.. Ik zet ook liever geen telefoonnummer bij een advertentie op marktplaats.. ze kunnen tegenwoordig van alles achterhalen..

heb je goede sloten op je voliere?

he bah..  :-\

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Rob S

Citaat van: ♥Debby♥ op 19 oktober 2008, 17:28:58
wat een schitterende foto's Rob.. waanzinnig.. Dat telefoontje vind ik dan weer wel heel erg eng.. Ik zet ook liever geen telefoonnummer bij een advertentie op marktplaats.. ze kunnen tegenwoordig van alles achterhalen..

heb je goede sloten op je voliere?

he bah..  :-\

Dank je Debby ;D

Ik heb er gelukkig mijn 06 nummer bijgezet, en niet het vaste nummer. En ik heb wel hangsloten op mijn voliere zitten, maar ja, dat gaas knip je zo kapot. Ik slaap gelukkig aan de achterkant, een kleine 8 meter vanaf de voliere en heb altijd mijn raam open. Dus mocht er wat gebeuren hoop ik dat ik wat hoor ;). Ik denk dat ik ook onze hond maar in de bijkeuken doe vannacht en de rest van de week. Het is dan wel geen hond waar je bang van wordt, maar hij is wel waaks en hoort alles ;)

♥Debby♥

De valkjes zullen daar natuurlijk best luidruchtig op reageren ja.. vreselijk toch dat je uberhaubt na moet denken over zulke dingen..  sommige mensen.... grrr..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

hoi rob,

wat een raar verhaal zeg. sowieso vind ik het al wazig als mensen hun naam niet noemen. :-\

houdt het maar goed in de gaten en inderdaad je hond in de bijkeuken, die slaat vast wel aan denk ik bij rare geluiden.

de foto's zijn weer prachtig :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Rob , bach ja , wat een raar telefoontje , en is er nog iets gebeurd ondertussen ? Heeft die vent dan nog gebeld ofzo ?
Hou het maar goed in de gaten hoor ! Hou je hond maar in de buurt van de voiliere he !  ???

Uiteraard heb ik weer genoten van al dat moois bij je !!
Heerlijke foto's hoor ! Mooie valkjes ook he ! Grtjs Ann

*Esther*

hahaha, die hond van jou ga ik toch wel voor uit de weg hoor.
Ik heb niet zulke goed ervaringen met kleine keffertjes. ;)

Dat is dus de reden waarom ik iedereen laat mailen. Ik krijg wel eens vage mailtjes zonder onderwerp en als ik ze open staat er bv 1 zin; mag ik komen kijken, ik heb interesse.
Hahaha, dan ben ik er al klaar mee. Waar hebben ze interesse in dan?? ;) ;D

Oh, vooral je bonte opalines zijn erg mooi! Snap niet dat je die nog hebt zitten! :o

gr Esther

Caroline

:o Wat een berg prachtige foto's en een heerlijk toetje.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

christa

hoi
wees er maar op verdacht met die telefoontjes want hier in twenthe heb ik er al meer van gehoord maar dan met tropische vogeltjes.en volgens mij ligt salland niet zo ver van ons.
maar je hebt prachtige vogels alleen jammer dat je van die catherina s geen foto s hebt(of heb ik dat nou weer ergens anders gelezen :-[ )
groeten christa

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Rob , hoe was het deze nacht ? Hopelijk geen gestolen valkjes of andere vogeltjes ?  Wat een stomme vent die met dat telefoontje ! Ik zou ook niet gerust zijn , maar het was misschien een domme grappenmaker he ! Grtjs Ann