verkoop van valkparkieten in winkel en tuincentra's

Gestart door lynette, 2 januari 2008, 12:59:58

« vorige - volgende »

Henry


Gerda

Citaat van: Henry op  7 januari 2008, 17:43:31
En ik weet het ook wie dat is  :D ;D :P

Daar geloof ik niets van!!!  ;D ;D ;D  :P

♪ Marlies


Henry

we zullen het zien als hij zich kenbaar gaat maken ??? ???



Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon


En zeg nou ook eens in KOOR wie het dan is.  ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♪ Marlies

Citaat van: *Yvon op  7 januari 2008, 21:46:07

En zeg nou ook eens in KOOR wie het dan is.  ;D ;D

Groetjes Yvon



Dat moet hij / zij zelf maar doen hoor. ::) ;D

Kaatje


Mara


lynette

haha

leuk zo raadspelletje 
hihi hij/zei mag zichzelf bekend maken hihi

@ kaatje
heel erg leuk dat je me wil helpen brieven schrijven is niet echt me beste punt  :-[ ben dyslecties

Met hope gaat het trouwens heel goed en begin er steeds fitter en gelukkiger er uit te zien.




Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

lynette

Hoi hoi mensen na wat informatie te hebben ingewonnen
heb ik ook wat gehoort dat wij als hobbykwekerij er ook het dupe van zou kunnen worden want er zijn buiten ons dierenliefhebbers ook vreselijke praktijken dnv. broodfokkerij ook in vogels
dus als er een vergunning komt voor dieren in winkels dan komen er meer broodfokkers die natuurlijk op het geld uit zijn omdat er minder dieren in de winkels word verkocht dus ik loop nu erg vast en heb natuurlijk veel meer informatie nodig om ons als dierenliefhebbers die met goede bedoelingen een nestje kweken voor andere liefhebbers dat dat niet verboden word dnv. onbetaalbare vergunning ook voor de kweekers

dus aan de vergunning zit voor ons ook een nadeel dus we moeten meer informatie inwinnen en kijken wat voor plannen van vergunning er zouden moeten komen

alle tips en ideen zijn welkom
je mag ze op het forum plaatsen of naar mijn email sturen die in me profiel staat (msn)

Groetjes Lynette en me valkenbende


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Rianne

Ik denk zelf dat die eisen niet meteen superstreng zouden zijn, bovendien is een hobbykweker geen bedrijf en niet geregistreerd bij de Kamer van Koophandel, een (dieren)winkel is dat natuurlijk wel. Hoe willen ze al die ongeregistreerde kwekerijen gaan controleren?

lynette

Hoi Rianne

het is indd. een grote klus om alle niet geregistreerde hobbykwekerijen te gaan controleren maar ik wilde dit toch even kwijd ik zat er nog al mee en wil het niet op me geweten hebben dat ik de hobbykweek in de problemen zou brengen.

hier word met liefde en goede zorg en verstand gekweekt maar zoals iedereen weet zijn er zoveel vreselijke broodkwekers die het daglicht niet kunnen verdragen zo zielig

En het zou ook mooi zijn als die aan gepakt zou worden want als eenmaal de dierenwinkels niet meer makkelijk een vogeltje kunnen verkopen stijgt de vraag op internet en dan komen de broodfokkers met bosjes uit de grond geschoten.
en dit is toch wat ik wil voorkomen.

En als die vergunningen er zijn, en alleen maar op goede manier vogels en andere dieren gehouden worden dan zou het mooi zijn.
maar meestal zit er aan een vergunning geld verbonden en mischien wel een cursus dierwelzijn.
wat de meeste dierenwinkels er niet voor over hebben,
dus geen vogels of andere dieren gaan verkopen omdat dit geen opbrengst meer brengt.

Bedankt voor je reactie

Groetjes Lynette



Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen