6 mei 2025, 09:20:35

man of vrouw?

Gestart door Amy, 1 januari 2008, 23:03:10

« vorige - volgende »

Amy

hallo ik heb een bonte valkparkiet die parels heeft maar ik heb gehoord dat mannetje (bont) dit niet kunnen krijgen en ze dan popjes zijn
maar mijn valk heeft zeer felle wangen fluit scherp(niet veel meer nu er een vrouwtje bij zit want het vrouwtje is de babbelkous en de andere zit daar van hou u mond kwordt gek van u gezaag:) ) hij is nu eind negen maanden vertoont het macho gedrag(vleugels een beetje uit elkaar ) de twee zijn wel wat aan de jaloerse kant want ik mag van het mannetje het vrouwtje niet op het kopje krabben en dan duwt hij zijn kop onder men vinger in en dan komt het  vrouwtje kijken
maar wat ik nu wil zeggen is dat men bonte man mannelijk doet en ij wel parels heeft.kan dit?
groetjes
Mijn valkje,hij heet Kiekske & ben er dol op
x smak x

Karin

Citaat van: Amy op  1 januari 2008, 23:03:10
hallo ik heb een bonte valkparkiet die parels heeft maar ik heb gehoord dat mannetje (bont) dit niet kunnen krijgen en ze dan popjes zijn
maar mijn valk heeft zeer felle wangen fluit scherp(niet veel meer nu er een vrouwtje bij zit want het vrouwtje is de babbelkous en de andere zit daar van hou u mond kwordt gek van u gezaag:) ) hij is nu eind negen maanden vertoont het macho gedrag(vleugels een beetje uit elkaar ) de twee zijn wel wat aan de jaloerse kant want ik mag van het mannetje het vrouwtje niet op het kopje krabben en dan duwt hij zijn kop onder men vinger in en dan komt het vrouwtje kijken
maar wat ik nu wil zeggen is dat men bonte man mannelijk doet en ij wel parels heeft.kan dit?
groetjes

Je hebt wel degelijk een man hoor. Bont geparelde kunnen ook man zijn. De parels verdwijnen in veel gevallen wel, alleen kan dit veel langer duren dan mannen die alleen gepareld zijn.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves