joy en mijn vriendjes tom en sam

Gestart door sandy, 1 januari 2008, 20:41:18

« vorige - volgende »

sandy

het is een echte tijger ik had hem beter garfield kunnen noemen net zulke streken inplaats van sam ;D ;D ik heb nog een kat tom zwart daar heb ik niet zo veel fotos van   

Mara

HoI Sandy

Een beetje laat maar niettemin nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Joy. Dat ze nog maar lang bij je mag blijven.

Leuke foto's weer. Prachtig gewoon en inderdaad, ik ben het met Wilma eens, het is een kwestie van opvoeden...ik kan niet wachten totdat ik samen met Beau naar cursus mag.

Mara

sandy

joy wil je graag beanken en vind het niet erg van de laate veliciaatie

ik ben met joy nog nooit op curses geweest ik haar dat zelf geleerd

joy mag nog jaren bij mn blijven

Mara

Hoi Sandy

Ik vind een cursus wel leuk, ook om Beau te laten wennen aan andere hondjes. Dat kan nooit kwaad. Wel knap dat je Joy dat allemaal zelf geleerd hebt. Is ze erg leergierig?

mara

sandy

 ;D joy is super eigenweis als ik a zeg zecht zij b gewoon goed laten merken wie de baas is en niet over je heen laten lopen ze proberen je echt uit

ik neen joy overal mee naar toe en mee in trein metro bus fiets enz en met anderen honden daar heeft ze geen moeite mee

sandy

hoi met joy en poezen kinderen gaat het super ik ben nu 3 dagen vrij ik ga er lekker van genieten

sandy


*Esther*

Hoi,

Ik kom hier niet zo vaak maar nu was ik aan het rond neuzen en zie ik hier één van mijn favorieten!
Een bull terrier!!!

Het zijn inderdaad juist lieve honden en volgens mij zelfs gezinshonden maar wel met een actief karakter.

Wij hebben al zoveel beesten hier en ook ooit een hond gehad. Maar die was druk en eigenlijk niet te vertrouwen met vreemde mannen en kinderen dat hij weer weg moest.

Kijk, hij doet me denken aan dit ras  ;D de rex hangoordwerg!

Ook met zo'n stompe neus. ;) ;D

groetjes Esther


sandy

het is een super ras met karakter en erg lief voor iedereen

maar wel een ras wat een sterke hand nodig heeft anders doen ze wat zij willen en dat moet niet het zijn net kinderen :D :D :D :D

sandy

het gaat heel erg goed met joy en de poezen kinderen ze genieten erg van het mooien weer

sandy




hoi het gaat erg goed met mij hier twee foto met met mij nieuwe huis genootje ze heet noa

sandy


sandy

25 mei 2008, 18:36:31 #42 Last Edit: 25 mei 2008, 18:38:21 by sandy
mijn angel is afgelopen vrijdag 23 mei 16 jaar geworden



sandy

ik ben eergiseren met joy bij de dieren artsgeweest ze heeft een ontstekking op haar wang zitten daar krijgt ze ab voor ik hoop dat het snel beter gaat

sandy