joy en mijn vriendjes tom en sam

Gestart door sandy, 1 januari 2008, 20:41:18

« vorige - volgende »

sandy

ik heb niks bouvier een dobberman rotweiler door een bouvier ben ik als kind gebeten er door terweil het lieve honden zijn  als ze maar goede baas hebben ik beau ecct een schatje met zo goede baas als mara  :-* :-*

Mara

Hoi Sandy

Ik zou jouw Joy rustig durven te aaien hoor, en zou zeker niet met een grote boog om jullie heen lopen. Hier waren de mensen al bang voor Oscar, en dat was de grootste lieve sul die er rond liep, hihi.

Dank je wel voor het compliment, Sandy. Ben jij vroeger gebeten door een bouvier? Ach, dat is vervelend....En ze zijn zo ontzettend lief. Maar ik ben het met je eens, het ligt ook vaak aan de eigenaren. Hier in de buurt wonen twee superlieve honden, maar ze hebben hun uiterlijk ook niet echt mee (lijken op vechthonden maar zijn ze niet) maar die willen ook niets lievers dan knuffelen en aaien.

Mara

sandy

ik kan me er af en zo boos over maken mensen hebben vaak al mening klaar voor ze weten vat voor hond het is ze denken meten dat alle honden bijten ze hebben alleen de naam bittbull in het hooft de mensen hewbben die honden verpest ik het jammer terwijl dat miesschien ook super honden waren

toen kirsten angel kwam brengen was haar dochter ook mee die was helemaal gek van joy kitsten vond haar ook leuk joy was zich alleen behoorlijk aan het uitsloven






ik wil mensen graag laten zien dat ze lief is

sandy

ik ben niet bang bouviers alleen ik heb er niks mee

sandy

JOY IS JARIG 7 JAAR GEWORDEN

sandy

SAM LICHT OP DE RAARSTE MANIEREN EN OP DE GEKSTE PLAATSEN







sandy


Anja

Hoi Sandy,

Mooie foto's weer. Vooral die van Joy in de sneeuw.

En die poes.................die is lekker lui ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Anja


Kaatje

Hoi Sandy,

Meid wat heb je waanzinnige foto's geplaatst !! En wat gaat je boekje ineens snel !! Ik moest al naar bladzijde 2 en schaam me een beetje, maar ik val wel gelijk met mijn neus in allemaal mooie foto's zeg !!

Allereerst



Met de verjaardag van Joy, ... jeetje wat gaat dat hard hè, alweer 7 jaar geworden vandaag !! Geef haar maar een dikke knuffel van mij !!

Deze foto vind ik toch zo ontzettend gaaf, wat een deugniet is dit zeg !!!!



Nog een hele fijne avond met de beestenboel,

Liefs Karin

sandy

tom

sam

joy in de rommelkamer moet ik nodig opruimen





joy en tom

tom

joy en sam





joy met haar bot wat ze van me heeft gekregen




Wilma1

Over grote honden hoor je de naartse dingen, maar vaak ligt het ook wel aan de opvoeding én een hond nooit alleen laten met een kind, is ook van belang. een kind kan soms te wild doen wat de hond pijn doet en dan op zíjn manier reageert.

Wij hadden een rottweiler, ook en "gevaarlijke hond"  ::) hoorde ik vaak  >:( maar onze Rocky was meer een  poedel qua houding dan een grote stoere hond hoor  ::) Ik ben er mee op cursus geweest en veel geleerd.

Hij is 12 geworden en ook samen met katten opgegroeit, onze katten zijn dan ook niet bang voor honden, van welk formaat ook  ;D :P

Consequent zijn!!!

Weer erg leuke foto's Sandy... en idd een rommelkamer  ::) de dieren lijken dit niet zo erg te vinden, als die het naar hun zin hebben en goed en liefdevol worden verzorgd, maakt dan hun  niet uit  ;) Voor jezelf is het wat minder aantrekkelijk
;) dus ff de stofzuiger erdoor en viola klaar :D dan ben jij ook weer tevreden.

;)Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Hey Sandy ....hier even naar je lieve schat gaan kijken he !!! Wat een lieverd ziet het er uit en hele mooie foto's hoor !! Grtjs Ann



sandy

joy aan het slapen

hele boel fotos van sam




































en nog wat fotos van joy en tom





Dierenfreackske

Whaaaauw je hebt ook nog een kat zeg en wat voor een !! Grtjs Ann