joy en mijn vriendjes tom en sam

Gestart door sandy, 1 januari 2008, 20:41:18

« vorige - volgende »

sandy

1 januari 2008, 20:41:18 Last Edit: 25 mei 2008, 18:13:16 by sandy
ik wil me even voorstellen ik ben een super lieve bullterrier joy ik woor 3 jan 7 jaar ik kwam als pup van 9 weken bij mn mama wonen en ik ben erg eigenwijs maar dat hoort bij het ras maar ik hou erg van knuffelen en wandelen maar ik heb ook wat min punten als ze met me gaan spelen dan woor ik heel wld en bijt ik in de tenen of in de broekspijp  mama waarschuwd de mensen wel dat ik dit doe maar voor mama ben ik heel lief ik heb ook nog een papa spike tante misty oma angel angeltje is eigelijk ook van mama maar ze is al 15 1/2 jaar ze kan de trappen niet meer op daar om woond ze bij mama ouders bij mij papa en tante

dit ben ik dan stoer he

Anja

Hoi Joy,

Jij bent echt wel stoer...........en zo groot.

Maar je bent ook erg lief of niet?

Pootje van Doggy en Pukkie.

Kom je ook eens in ons boekje kijken?

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Joy,

Wat een leuk verhaaltje heb je mogen schrijven van mama Sandy !! Dan ben je overmorgen dus jarig, nou ik weet zeker dat je dan heel erg verwent gaat worden  :D Alweer 7 jaar oud, dat gaat erg hard hè !?

Ik vind inderdaad dat je er erg stoer uitziet, ... je bent een erg lieve hond !!!

Vind je de valkjes ook lief !? Wij hebben alleen 4 hele lieve valkjes, en een paar zilvervisjes op de zolder, maar die wonen er al veel langer dan ons en zitten graag in de houten kiertjes dus die zien we eigelijk erg weinig gelukkig  ;)

Groetjes Karin


sandy

bedankt voor het bezoeken van mijn boekje

hoy doggy en puck ik kom jully snel opzoeken

een pootje van joy

sandy

wat fotos van mij









wat ben ik mooi he

Wilma1

Hoi Joy (hihi rijmt)
Jazeker een mooie hond ben je...een bullterrier toch ??? Toevallig gisteren nog 1 geaaid bij de sigarenwinkel, die was zo bang van vuurwerk en trilde helemaal.

Heb jij ouderjaarsavond en de dagen ervoor goed doorstaan ???

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

sandy

hallo ik ben gisteren mee geweest naar de ouders van mijn mama en ze waren all vlink aan het knallen ik vond het niet erg wat ik niet leuk vond dat ik aan de rien moest blijven bah maar ik ben niet bang voor vuurwerk  en de rest van mijn vriendjes is het ook goed gegaan

pootje van joy

sandy

wat foto van mij met familie
dit is oma angel ze is 15 1/2 jaar ze is van 23 mei ,92

dit is mijn tante mistiy zij is van 4 jan 03

dit is mijn papa spike hij is van 13 jan 99

hier ik met mijn papa samen



sandy

nog wat gewone fotos van mij









lekker in de zon

languit liggen in het gras

spelen met mn bal

luieren

bij mama op de bank en sam de kat

sandy

ik wil nog even 2 van mn vriendje voorstellendat sammy rode kater word 1 april 6 jaar onze mama heeft hem toen hij 6 mnd was uit het asiel gehaald


en tommy een zwarte kater hij 17 mei 9 jaar hem heb ik van kennisje die toen een nestje had gekregen hij was toen een pluisen bol 6a7 weken oud

hier liggen wee sammen


en als ik willgen takken ga plukken winden wij ook erg lekker

sammy op zijn mooist

sammen eten

ontdeugt

sandy


Anja

Hoi Sandy,

Je hebt ook nog 2 poezen zeg. Wat een mooikes zijn het.

Gaat dat allemaal goed samen?

Groetjes Anja

sandy

hoi anja het gaat heel goed samen ze zijn met elkaar opgegroeit
het zijn mijn deugnieten  ;D zeker sam dat straalt van hem af  ;D

Mara

Hoi Sandy

Leuk om je andere dieren te mogen zien. Ik moet wel zeggen, dat ik Bullterriërs altijd een beetje eng vindt, ben niet bang voor honden hoor, maar je hoort zoveel vervelende dingen (ook van andere rassen hoor) maar als ik Joy zo zie, dan is het een groot schatje!!

Groetjes

Mara

sandy

hoi mara ik kan je reactie goed begrijpen ik heb het meer gehoort dan vragen ze is het een pittbull of ze lopen er met een grote boog om heen zij doet echt niks de mensen die moed heropvoeden die hebben het ras verknoeit ik vind het zo jammer ok ze zijn kopig en eigenwijs maar heel aanhankelijk joy loopt me overal achterna zij gaat voor een anderen hond op de rug leggen liefst licht ze de dg naast je of slaapt naast je echt een lievert ik wou dat dat mens anders gingen denken want het is een ras als ze maar een goede baas hebben die hem de baas kan anders lopen ze over je heen ze proberen je wel uit dus duidelijk laten merken wie de baas is