19 mei 2024, 05:00:20

FLEVOVALKENHOF 2008

Gestart door *Esther*, 1 januari 2008, 14:25:27

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Jammer van het laatste eitje van Quapo en Ino, ben benieuwd wat er uit die donsjes komt groeien :)

*Esther*

Het oudste jong van L&L heeft trouwens ook parels dus dat maakt de kans dat ze gelewangen heeft alleen maar groter ;)
Omdat alleen de dochters maar parels en of gelewangen krijgen.

•=Bonnie=•

Ah dat dacht ik al te zien, nou ik ben benieuwd :)

Mork en Mindy2 hebben nu 3 eitjes... hopelijk komt deze ronde de verlossing welke split ie heeft, lutino-geelwang of bronzefallow geelwang :D

Randy

hej esther 8)

k denk kom hier ook weer ff kijken:P
gaat alles goed daar??
ook nog steeds druk met kweken?? :P
trudy is kennis van mij, die heeft laatst ook valkje gehaald bij jou,, wel grappig iedereen kent elkaar via via

ik hoop voor je dat het geelwang is, ik ben nu ook geelwangen aan het kweken. 1 deze dagen komt eerste eitje ook uit als het goed is!

suc6 verder met kweken, spreek je wel weer

GRoetjes randy ;D
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

*Esther*

Heeej,

Alles gaat zijn gangetje hier.
Ik verwacht geen nieuwe eitjes meer. Het lijkt er op dat de valkjes het wel goed vinden zo.

Het eerste bonte popje heeft echt oranje wangen.
Nu de volgende twee maar afwachten.
Het zijn erg leuke valkjes aan het worden. En alle drie nog geen reservering voor!

Smoezie en Mellow heb ik uit de kweekkooi bij de rest in de grote voliere gedaan.
Misschien dat Nanoek ook wel volgt en Naud er achteraan. Ik hoop dat Naud en Nanoek een koppel willen vormen.

Er zijn dan twee kooien weer leeg, gelukkig. Ik vind het maar niks, ze worden er zo onrustig in.
Mischien dat de kwarteltjes er wel in gaan als het gaat vriezen buiten 8)

gr Esther

*Esther*

Even een foto van mooie Mellow die nu buiten is samen met Smoezie. Dat is toch wel euker foto's maken dan in de kweekkooi. Moeten ze natuurlijk wel buiten blijven zitten.....  ::)


Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dafrinja

Hoi Esther!

Mooi fototje hoor! Dus nu is de onderste kweekkooi leeg?
Hoe gaat het met (de vleugels van) het zielepietje? :-\
Ik heb natuurlijk nog wat fototjes, maar ik ben alleen maar druk geweest sinds ik bij je weg ben gegaan. ::)
Gister hele dag (en een gedeelte nacht 8) ;D) verjaardag gehad van de vriend van mn schoonzusje, die werd 40. Het was heel gezellig. ;D ;D
En nu ben ik bij mn pa in 't oosten. ;D
Dus het komt nog wel hoor.

Groetjes!!!

Dafrinja

Anke

Hoi,
Mellow is een prachtig valkje!!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rob S

Citaat van: *Esther* op 16 augustus 2008, 18:56:39
Even een foto van mooie Mellow die nu buiten is samen met Smoezie. Dat is toch wel euker foto's maken dan in de kweekkooi. Moeten ze natuurlijk wel buiten blijven zitten.....  ::)




Wauw, een bleekmasker dominant pastel? Echt schitterend!

*Esther*

Citaat van: Dafrinja op 17 augustus 2008, 14:29:29
Hoi Esther!

Mooi fototje hoor! Dus nu is de onderste kweekkooi leeg?
Hoe gaat het met (de vleugels van) het zielepietje? :-\
Ik heb natuurlijk nog wat fototjes, maar ik ben alleen maar druk geweest sinds ik bij je weg ben gegaan. ::)
Gister hele dag (en een gedeelte nacht 8) ;D) verjaardag gehad van de vriend van mn schoonzusje, die werd 40. Het was heel gezellig. ;D ;D
En nu ben ik bij mn pa in 't oosten. ;D
Dus het komt nog wel hoor.

Groetjes!!!

Dafrinja


Bijna goed, de middelste is leeg, juist die met die kapotte schouders. Ze beginnen nu toch niks meer.

Citaat van: Caroline op 16 augustus 2008, 19:42:06
:o Mooi hoor!!!  :D

Citaat van: Anke op 17 augustus 2008, 14:55:07
Hoi,
Mellow is een prachtig valkje!!!!
Groetjes Anke


Bedankt :)

Citaat van: Rob S op 17 augustus 2008, 15:07:43
Wauw, een bleekmasker dominant pastel? Echt schitterend!


Mocht ik willen! ;D "Gewoon" een bleekmasker. Geruild met een geelwang! Het was de bedoeling dat er twee geelwangen tegen elkaar geruild werden. Maar de kans is erg groot dat het een bleekmasker is. Alleen toen de eieren gelegd werden wist hij nog niet hoe om hij moest zitten.... Dus volgend seizoen gaan we het weten! :D

Rob S

Citaat van: *Esther* op 17 augustus 2008, 16:59:33

Mocht ik willen! ;D "Gewoon" een bleekmasker. Geruild met een geelwang! Het was de bedoeling dat er twee geelwangen tegen elkaar geruild werden. Maar de kans is erg groot dat het een bleekmasker is. Alleen toen de eieren gelegd werden wist hij nog niet hoe om hij moest zitten.... Dus volgend seizoen gaan we het weten! :D


Haha oke, nee het leek mij een dominant pastel omdat het net is of hij een donker achterhoofd heeft dan de rest van zijn lichaam. Maar dat kan door de foto vertekent zijn ;)

*Esther*

O ja ik zie wat je bedoelt, dat is schaduw.

Gerdy

wat een mooi valkje ..super

gr gerdy

*Esther*

De drie opaline bonte jongen van L&L.
Drie popjes?? Wat een toeval? Of Loenatik stiekem gepareld, nee ... toch niet.


Alle drie oranje wangen. ;)