30 juni 2025, 19:40:05

FLEVOVALKENHOF 2008

Gestart door *Esther*, 1 januari 2008, 14:25:27

« vorige - volgende »

irma

Hoi Esther,

Hij is prachtig  :o
Dan is het toch de moeite waard geweest om naar Zwolle te rijden, maar ja voor jou is het niet zo'n eind rijden.

groetjes Irma

Gloria en Lujo

Dierenfreackske

Hoi hoi , heel mooi uiteraard , en heel erg gefeliciteerd hoor ! Het is echt wel een beauty he ! Heb je hem ook van Thierry ? Grtjs Ann

*Esther*

Bedankt!
Het is voor mij 30/40 min rijden.
We moesten wel een eind lopen vanaf de parkeerplaats..

•=Bonnie=•

Citaat van: *Esther* op 20 september 2008, 20:17:09
@ Oh goeie Bonnie, ik heb het er even bijgepakt. Ik heb een man uit koppel 081. Wooooooow, kunnen we ruilen ;D Heb je zelf je valkje uitgezocht of had hij al een bepaalde in gedachten voor jou?

Ik had er eentje bij hem gereserveerd, die had hij uitgezocht maar ik had evt nog kunnen wisselen. Maar er zat niet 1 lutino bleekmasker tussen die ik liever had willen hebben, dus ik was erg blij met zijn keuze :)

Niet dat de rest slecht was, zeker niet, maar deze is erg fraai.

Anke

Hoi,
Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinst!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dafrinja

Hoi Esther!

Waw wat een lieffie!!! Hij? is echt nieuwsgierig! Hij lijkt wel tam zeg.
Echt een schatje hoor!

En weer de vraag: aan wie gaat dit schatje gekoppeld worden? of is deze gewoon voor je collectie?

Ook ik heb trouwens een nieuwe aanwinst. Dan wel geen valkje maar wel een auto!! Het is een bordeau rode Ford Ka geworden uit 2000 met een kleine ton op de teller. Het is echt een gaaf dingetje hoor. Doordat mijn pa ons een beetje bij sponsorde konden we in een beter segment auto kijken dan eerst, en dus is het deze geworden. Ik ben nu bij mn pa, en daar overnacht ik (want de auto staat in Almelo) en dan morgenochtend als de wiedeweerga naar het postkantoor en dan mn tuuttuut halen!

Nou, veel succes met je knappe valk hoor!! Echt een schatje! Geef hem maar een 'denkbeeldig' kusje van mij hoor!

Groetjes Dafrinja

♪ Marlies

Hooi Esther, ;D

Mooie valkjes heb je gekocht. :o

Ze komen uit andere koppels dan de mijne, altijd handig om te weten.

Leuke vent die Thierry, kwam gelijk op me af toen hij me zag. :P
Je moet inderdaad goed luisteren als hij wat vertelt, maar meestal gaat het wel goed.

Groetjes Marlies ;)

*Esther*

Ik vond al de valkjes van Thierry er wel goed bij zitten.

Marlies het is maar 1 valkje hoor, de foto's zijn allemaal hetzelfde mannetje. ;D
Wel handig om te ruilen inderdaad.
Als deze blijft overleven....
de herinnering aan mijn 2 dominant pastel witmaskers ben ik nog (lang) niet vergeten :(

Goeie vraag Dafrinja, ik heb gister al een tijdje op papier zitten puzzelen. En ik weet wel een oplossing alleen dan moet mijn eigen kweek bonte opaline witmasker mannetje weg, en die vind ik juist zo leuk qua gedrag. Of er komt een popje bij met witmasker en ?
Ik kom gauw je rode bolide bewonderen. :D

En de rest bedankt voor de complimenten. Hij heeft een heel leuk koppie met die zwarte veertjes langs zijn neus.

Desire is net weg, met Yenthe of ..... wrs krijgt hij een nieuwe naam ;D Lekker ongestoord over valkjes praten, heerlijk is dat.

Oy en Loekie verhuizen volgende week.

groetjes Esther

Kimm

hoi esther,

mooie valk hoor! helemaal prachtig :D

heeft die thierry ook een website ofzo???

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

hoi esther..

ik kan maar één ding zeggen...woooooow wat is hij mooi

gr gerdy

kenay86

Yenthe heet vanaf nu Kenji, deze naam vond tik toch beter bij hem passen.. zodra ik hem zag bij esther thuis vondt ik de naam yenthe absoluut niet bij hem  passen terwijl op de foto de naam yenthe wel bij hem paste... nou ja Kenji heeft de rit goed doorstaan.. hij heeft tot net na de almeerse brug (waar ze mee bezig zijn) in het vervoersbakje gezeten en bij het tankstation vlak daarna is hij eruit gegaan en heeft ie heerlijk op mijn schouder gezeten, met haren spelen en tegen mn oor geslapen.. ik ben helemaal verkocht! super bedankt esther, ben echt heel erg blij met hem :)

Randy

hej esther 8)

ik hoor het al, was een geslaagde dag ;)
had je van tevoren niet gereserveert?? je zag hem daar gewoon zitten?? :P

gefeliciteerd met je aanwinst 8)

Groetjes Randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

*Esther*

@Kim, ik weet eigenlijk niet of hij een site heeft. Ik denk het niet.

@Randy en Gerdy, bedankt. Ik had hem niet gereserveerd. Thierry heeft zoveel valkjes meegenomen dat hij er nog genoeg over had.... Ik was daar rond 11.30 uur en toen had hij er nog genoeg.

@Desire, jij ook bedankt natuurlijk! Kenji is ook een leuke naam. Zo te lezen komt het wel goed daar bij  jou!

I_Xyzyx_I

Hoi Esther

Wat een mooi valkje hoor, hopen dat je hier veel jongen van mag krijgen ;).

Het zou wel sneu zijn als deze het niet zou redden :-\ maar laten we daar maar niet aan denken ;D.

Groetjes Jasper

ps. Thierry heeft voor zover ik weet geen site, maar je kan hem altijd mailen ;) hij is zeer hulpvaardig en naar de typfoutjes moet je maar niet kijken ;) .

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

*Esther*

Wat ik net heb ontdekt,

Mijn bonte bleekmasker opaline pop Nanoek, zit op 3 eitjes!!!!!!! :o
Ik miste haar en ben gaan zoeken. Er hing in de blokhut nog 1 blok wat de hele zomer nog niet gebruikt was. Ik had er dus geen haast mee om die schoon te maken en ook weg te halen.

Twinboy is de gelukkige vader, wie anders..... :P
Er lijkt 1 eitje bevrucht.

Er zullen dan opaline bonte split bleekmasker of witmasker geboren worden. Zowel mannen als poppen.

Tja, niet echt een combi waar ik op zat te wachten. En om Twinboy nou weg te doen kan ik ook niet.

Hier moet ik dus nog even wat nachtjes over slapen.

Er komt eind oktober nog een mannetje de gelederen versterken maar daar over een andere keer.

Opaline pop mag verhuizen, ze is erg fors en had haar graag gehouden maar ze past echt niet bij de plannen die ik heb.

Ook mag het opaline bonte witmasker mannetje verhuizen.

Ik had hem al aan Poetih (lutino bleekmasker) gekoppeld in gedachten. Maar nu met Tycoon er bij hoeft dat helemaal niet.
Tycoon en Poetih zouden ook een prima koppel vormen. :D

Nu effe gauw de kids van school halen.