Per 1 mei stop ik ermee !

Gestart door Karin, 2 april 2008, 13:42:13

« vorige - volgende »

Karin

2 april 2008, 13:42:13 Last Edit: 6 april 2008, 20:42:07 by Karin
Hoi allemaal,

Per 1 mei stop ik als Global Moderator. De andere modjes weten het al langer, maar nu maar eens officieel op het forum  ;D Ik ga stoppen om een hele leuke reden : we krijgen er weer een pup bij ! Mensen die mijn dagboekje bijhouden weten het al wel van de pup, maar voor de andere mensen, dit is ze !!



Ze gaat Ziva heten en ze is net als mijn andere hond een Australian Shepherd. Ik ga me dan dus bezighouden met genieten-genieten-genieten-en een beetje opvoeden  ;D ;D ;D Ik kan dan dus gewoon niet meer veel aanwezig zijn en ik vind dat ik dat als global modje wel moet kunnen. Er is me wel gevraagt of ik aan wilde blijven als modje, maar ik vind dat ik daar ook niet genoeg tijd voor heb, en het is voor mij alles of niks  ;) ik heb geen idee hoe lang ik global modje ben geweest, maar ik heb het altijd met plezier gedaan. Ik heb de andere modjes al gewaarschuwd dat ze vast veel meldingen van me zullen krijgen als er iets verkeerd staat, hahahaha. Dat wil ik altijd zo snel mogelijk verplaatsen, dus het zal even wennen zijn dat ik dat zelf niet meer kan  ;D Ik ben er dus nog een kleine maand en ik blijf natuurlijk gewoon als lid hier rondfladderen  :P
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kimm

hoi karin,

WAT EEN SCHATJE!!!!
oh om te zoenen zeg!
ik wens je heel veel plezier met je pup en je hebt goed werk verricht als mod. meid veel plezier en tot op het forum!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Hoi Karin,
Jammer dat je ermee stopt.
Je hebt me altijd goed geholpen als er iets was :D
Geniet maar lekker van je pup :D
Groetjes Saar :-*

Gerda

Hoi Karin,

We wisten het natuurlijk al even, maar toch hier ook even een reactie:
De reden waarom je als moderator stopt is een heerlijke reden en ik wens je dan ook een leuke tijd en uiteindelijk wel opgevoede Ziva toe  ;)
Voor ons wel jammer, je was altijd een stabiele factor en rustig aanwezig, met kennis en kunde.

Je gaat het forum gelukkig niet verlaten en ook al 'gewoon lid zijn' van een forum het onze is al erg leuk!

Bedankt voor de goede samenwerking (nog nooit een kwaad woord gevallen en dat is kenmerkend voor onze samenwerking - en dat geldt voor al onze modjes) en veel plezier met de honden en de valkjes!

Liefs, Gerda

Caroline

BEdankt voor alles, Karin en heel veel plezier met je nieuwe lieverd en uiteraard ok jullie Indy.  ;)

Uiteraard blijf ik je dagboekje net als de afgelopen 3  jaar gewoon volgen.

Groetjessssssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dafrinja

Ohhh wat een liefffie!!! :o :-* :-* Erg jammer dat je ermee stopt... :( maar ik wens je wel veel plezier met het opvoeden van dit schatje..... :-* ;D ;D :-*

Groetjes!!!!!!!

Dafrinja

Valerie

Hoi Karin,

We zullen je als mod missen, want je deed perfect werk als mod. Je was er als de eerste bij om dingen naar het juiste onderdeel te verplaatsen. Ook om topics bij te houden die een slotje nodig hadden (o.a. herplaatsing).

Ook ik wil je danken voor al je goede zorgen.

Maar je hebt een hele goede reden en een hele schattige reden.  :D

Ik wil je heel veel plezier wensen met de opvoeding van Ziva.  :-*



Kaatje

Hoi Karin,

Ik wil je ontzettend veel geluk met lieve Ziva toewensen en ik begrijp dan ook zeker de beslissing die je genomen hebt ! Ook heel erg leuk om hier "gewoon" rond te blijven fladderen zodat we je verhalen gewoon kunnen blijven lezen  :D

Ik wil je bedanken voor de tijd dat ik lid ben, ondanks dat wij er hier weinig van merken, weet ik dat jullie als team, elke dag weer opnieuw, achter de schermen hard aan het werk zijn en daar heb jij je ook 100% voor ingezet !

Mede door jou en alle andere moderatoren, is valkparkiet.com een forum waar andere zeker nog een voorbeeld aan kunnen nemen !

Groetjes, Karin


Anja

Hoi Karin,

Erg jammer dat je stopt maar je blijft hier toch nog ronddwalen heb ik begrepen.

Wat een poepie is Ziva. Vind het ook een erg mooie naam.

Ook ik wil je bedanken en je werk als modje heb je perfect gedaan.

Heel veel plezier met Ziva maar dat zal wel lukken.

Groetejs Anja

Peter

Hoi Karin,

Ook ik vind jammer dat je stopt als global moderator, dat had ik je ook al verteld :)
Maar Ziva is een hele mooie reden om te stopppen, graag wil je nogmaals bedanken voor alle inzet van de afgelopen jaren!

Groetjes,
Peter

Anke

Hoi Karin,
Wat jammer dat we jou als mod moeten missen :(
Maar gelukkig heb je er een hele leuke reden voor.
Ziva had ik al mogen bewonderen in je dagboekje, het is echt een schatje :-*
Uiteraard blijf ik je avonturen gezellig volgen in je dagboekje.
Geniet maar lekker van Ziva :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes