19 april 2024, 19:45:53

vogelgrit.

Gestart door SANDRA, 30 december 2007, 19:24:23

« vorige - volgende »

SANDRA

hallo allemaal,ik had een vraagje,ik had namelijk gelezen dat kool en roodsteen heel slecht is voor een valkparkiet,is dat waar. het zit zowat in elke vogel grit.groetjes sandra ???

Mara

Hoi Sandra

Dat is waar, ik heb grit waar het niet in zit. Er is dus wel grit waar het niet in zit....Ik hoop dat iemand je meer kan vertellen over een merk of zo.

Mara

Anja

Hoi Sandra,

Ook ik heb grit zonder koolsteen. Het merk weet ik zo niet maar ik haal het bij de Jumper.
Het zit in plastic zakjes.

Groejes Anja

Kimm

ik heb grit van f.thijssen

gr.kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hoi hoi,

Kimm die heb ik denk ik ook. Ik heb een foto gemaakt zodat het nog makkelijker is.



Groetjes Anja

Kimm

hoi anja!

ja die is het! handig een foto he? :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

 ;D ;D ;D ;D ;D


Zeker handig

Groetjes Anja

♥Debby♥

IK heb Puik.. gemengd vogelgrit..

op de zak staat..

vogelgrit bevat gezuiverd en gebrand maagkiezel, houtskool en scherpe maagkiezel.

is dat dan goed of niet??????


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi Debby,

Niet goed want er zit houtskool in.

Groetjes Anja

Yvette


SANDRA

hallo Anja :D het is zeker makkelijk die foto,bij ons in haarlem heb je niet zoveel dierenwinkels,en zeker die weinig vogel spullen verkopen,het is meestal honden of katten. groetjes Sandra ;D

Nadja

Hoi allemaal,

Het is waar dat in een heleboel grit met een merk erop houtskool en roodsteen zit. zelf als er staat 'gezuiverd houtskool' is dit eigenlijk niet goed. Ik haal mijn grit bij de dierenwinkel, die mengen het zelf en daar zit het niet in. Dit soort bakjes met 'eigen mengsel' hebben ze heel vaak in dierenwinkels.

Groetjes Nadja

♥Debby♥

Bedankt voor de reactie's.. dan ga ik dus opzoek naar ander grit..

belachelijk toch eigenlijk wel he.. waarom maakt puik dan grit met dat kool erin??


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Nadja

Ik heb werkelijk waar geen idee, dat vraag ik me al een hele poos af... ???
Wel een beetje suf voor de mensen die niet weten dat de beestjes het niet mogen hebben.
Nou ja :-\...

(Wat een leuke foto van Diesel/Duuk in die handoek, echt schattig :-*!!!)