3 mei 2025, 03:32:16

De beestjes

Gestart door Princes, 8 januari 2008, 14:33:15

« vorige - volgende »

Princes

halo

ik ben mandy en woon samen met mijn vriend. sinds kort hebben we een valkje erbij. we hadden eerst 5 konijnen en een hond. maar helaas zijn er in 2007 4 overleden. eerst 2 die waren beetje doorgefokt we denken zwak hart ofzo. opeens waren ze allebei dood, ongeveer 2 weken na elkander. en toen had ik buiten nog 2 vlaamse reuzen en die zijn getroffen door VHS.

Binnen heb ik nu nog een hangoortje en een hond. die uiteraard nu wel geend zijn :D naja hond is logish maar konijn ook voor zekerheid.

Tis iig gezellig bij ons. hoe meer beestjes hoe leuker :D

Wilma1

Hoi Mandy,
Welkom bij "andere dieren"  :D

Het is altijd erg leuk om over je dieren te vertellen en daarbij kun je hier altijd tips krijgen als er vragen zijn over e.e.a

Jammer als mensen zo doorfokken met dieren, ze hebben dan meestal geen lang leven.
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Princes

he ja idd ik had bij een fokker gedaan van het ras. het waren teddy widders, hangoor konijnen een nog niet erkend ras. maar na 3 maanden stonden die oren nog overeind. toen bleken het teddy dwergjes te zijn foutje geweest zei ze jaja..

maar dwerg konijnen zijn klein en deze waren toch normaal formaat.  het waren kruisingen die beetje ver gekruist waren. het waren teddy dwergjes teddy widders en lionheadlops  en peking widders. door elkaar heen. ze hadden van die vier rassen de eigenschappen.

ze waren superdruk en erg dominant. die ene beet nogal snel. Nu ben ik volwassen en niet snel bang maar voor zoon beest is ook zielig. wie weet hoeveel pijn ze hadden.

maar het is beter zo en ik neem nooit meer een niet erkend ras. :D pure oplichterij

carco

Citaat van: Princes op  9 januari 2008, 11:17:54
he ja idd ik had bij een fokker gedaan van het ras. het waren teddy widders, hangoor konijnen een nog niet erkend ras. maar na 3 maanden stonden die oren nog overeind. toen bleken het teddy dwergjes te zijn foutje geweest zei ze jaja..

maar dwerg konijnen zijn klein en deze waren toch normaal formaat.  het waren kruisingen die beetje ver gekruist waren. het waren teddy dwergjes teddy widders en lionheadlops  en peking widders. door elkaar heen. ze hadden van die vier rassen de eigenschappen.

ze waren superdruk en erg dominant. die ene beet nogal snel. Nu ben ik volwassen en niet snel bang maar voor zoon beest is ook zielig. wie weet hoeveel pijn ze hadden.

maar het is beter zo en ik neem nooit meer een niet erkend ras. :D pure oplichterij

Hé,hé dat moet je niet zeggen hoor.
Dat heeft ws. niets met het ras te maken, maar met de fokker.

Esther van het forum fokt met teddy dwergen :

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,20402.0.html

Hier komt mijn Amor vandaan en die is kerngezond en ontzettend llief en aanhankelijk.

Leuk hondje heb je: is een halve Brutus (mijn boomertje)  :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!