24 april 2024, 07:13:14

hallo allemaal

Gestart door bargram, 30 december 2007, 13:40:49

« vorige - volgende »

bargram

Hallo allemaal,

Ik wil me bij deze even voorstellen. Ik ben al een tijdje lid van dit forum, maar ben voornamelijk actief geweest op de momenten dat het met een van mijn valkjes niet goed ging. Ik ben zeer onder de indruk van dit forum; zoveel kennis van en liefde voor valkparkieten. Geweldig.

Ik ben Barbara, 30 jaar oud/jong, getrouwd en momenteel in verwachting van mijn eerste kindje (nog ca 2 weekjes...). Ik werk in de meubelbranche als kwaliteitscontroleur en ben gek op koken, frobelen, lezen en natuurlijk vogels.

Tot voor kort hadden we 2 heel lieve valkjes, Willem en Fons. Helaas hebben we vorige week na 10 mooie jaren van Willem afscheid moeten nemen. We hebben overwogen om voor Fons een nieuw thuis te zoeken omdat we bang waren dat hij zich eenzaam zou voelen, maar het gaat gelukkig heel goed met hem.

groetjes,

Barbara

Mara

Hoi Barbara

Welkom op dit gezellige forum. Ik hoop dat je hier heel wat gezellige en ook leerzame uurtjes zult doorbrengen.

De laatste loodjes lees ik? Spannend hoor. Heel veel succes met de komende bevalling.

Hoe is het nu met Fons?

mara

Anja

Hoi Barbara,



op het forum.

Gecondoleerd nog met het verlies van je allerliefste Willem. Wat een gemis is dat hè. Ik heb op 22 december afscheid moeten nemen van mijn Yeni die nog maar 2 jaar oud was.

En de laatste loodjes.............spannende dagen bij jullie dus.

Fijn dat Fons zich goed houdt na het verlies van Willem.

Groetjes Anja

bargram