24 april 2024, 07:13:14

hallo allemaal

Gestart door bargram, 30 december 2007, 13:40:49

« vorige - volgende »

bargram

Hallo allemaal,

Ik wil me bij deze even voorstellen. Ik ben al een tijdje lid van dit forum, maar ben voornamelijk actief geweest op de momenten dat het met een van mijn valkjes niet goed ging. Ik ben zeer onder de indruk van dit forum; zoveel kennis van en liefde voor valkparkieten. Geweldig.

Ik ben Barbara, 30 jaar oud/jong, getrouwd en momenteel in verwachting van mijn eerste kindje (nog ca 2 weekjes...). Ik werk in de meubelbranche als kwaliteitscontroleur en ben gek op koken, frobelen, lezen en natuurlijk vogels.

Tot voor kort hadden we 2 heel lieve valkjes, Willem en Fons. Helaas hebben we vorige week na 10 mooie jaren van Willem afscheid moeten nemen. We hebben overwogen om voor Fons een nieuw thuis te zoeken omdat we bang waren dat hij zich eenzaam zou voelen, maar het gaat gelukkig heel goed met hem.

groetjes,

Barbara

Mara

Hoi Barbara

Welkom op dit gezellige forum. Ik hoop dat je hier heel wat gezellige en ook leerzame uurtjes zult doorbrengen.

De laatste loodjes lees ik? Spannend hoor. Heel veel succes met de komende bevalling.

Hoe is het nu met Fons?

mara

Anja

Hoi Barbara,



op het forum.

Gecondoleerd nog met het verlies van je allerliefste Willem. Wat een gemis is dat hè. Ik heb op 22 december afscheid moeten nemen van mijn Yeni die nog maar 2 jaar oud was.

En de laatste loodjes.............spannende dagen bij jullie dus.

Fijn dat Fons zich goed houdt na het verlies van Willem.

Groetjes Anja

bargram

We waren vandaag in de dierenwinkel om wat trosgierst tekopen voor Fons en daar zagen we in 1 van de kooitjes een prachtig valkje zitten. Een popje, 1 jaar oud, en teruggebracht door een gezin waar ze in haar eentje niet kon aarden. We waren onder de indruk van het feit dat ze totaal niet bang van ons was en lekker actief, dus we konden de verleiding niet weerstaan. We hebben haar direct meegenomen. Dus bij deze wil ik even voorstellen: Lana!

Lana zit voorlopig in een aparte kooi, zodat zij en Fons even aan elkaar kunnen wennen. Lana is erg geinteresseerd in Fons en probeert zo dicht mogelijk bij hem te gaan zitten. Maar Fons is wat onwenniger en bekijkt ons nieuwkomertje vooralsnog liever van een afstandje. De komende dagen houden we ze nog even apart, zodat Lana ook even aan ons en aan de nieuwe omgeving kan wennen.

groetjes,

Barbara

Yvette



En gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en ze heeft hele leuke naam gekregen

En heel veel sterkte met de laatste loodjes

Kimm

hoi barbara,

wat ontzettend leuk dat je lana nu erbij hebt! gefeliciteerd!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010