Familie Valk (Elmo gaat super en Yela ruit!!!!)

Gestart door Little Cockatoo, 28 december 2007, 20:36:47

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Hanneke,

Hoe is het met Yela !?  Heeft Dr Hooimeijer er weer nieuw gips om gedaan en zag hij al wat verschil !? Hoelang heeft het gips nu in totaal om zijn pootjes gezeten !? Wat een vragen allemaal hè ... sorry voor het vragenvuur  ::)

Groetjes Karin

Little Cockatoo

Het gips heeft 14 dagen om haar pootjes gezeten. Ze heeft nu alleen nog dat groene tape om zijn pootjes. Haar rechter pootje heeft hij nog wel die spasme, maar zijn linker poot gaat super.

Ik ga binnen kort weer leuke foto's maken, ook van onze jonge vogels, die dit weekend 7 weken zijn en dan weg mogen.

Gr. Hanneke
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Dierenfreackske

Hoi hoi ....leuk dat je terug foto's maakt !
Ik kijk er al weer naar uit ! Ik hoop ook dat alles ok is met je valkje der pootje ? Grtjs Ann

Little Cockatoo

Sorry dat ik niets van me heb laten horen. Ik ga van het weekend even foto's plaatsen. We hebben het ook zo druk met het verkopen van onze jongen.

Binnen kort hier meer over. Ga nu slapen om 4.20 gaat mijn wekker weer.

Doei
gr. Hanneke
Gr. Hanneke

Dierenfreackske

Hoi , dat is helemaal niet erg hoor ! Grtjs Ann

Anja

Hoi Hanneke,

Geef niks meid. Ik ben nu pas weer online en ik ben er ook bijna 2 weken niet geweest.

Kan gebeuren hoor.

Ben erg benieuwd naar je foto's.

Groetjes Anja

Little Cockatoo

Gr. Hanneke

Anja

Hoi Hanneke,

Wat een mooie foto's zeg.

Enne wat heb jij een mooi konijn. Prachtig hoor.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hoi Hanneke ....wat een leuke foto's heb je geplaatst zeg van je valkjes en lief konijn ! Wat een mooi diertje ook he ! Hoe zijn konijntjes tegenover valkjes ? Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Hanneke,

Leuke foto's hoor en wat een leuke krultak heb je voor je valkjes !!

Groetjes Karin

Little Cockatoo

Hoi Ann,

Ik heb ze nog niet bij elkaar gehad. Omdat het witte konijn een kruising is tussen een groot konijnen en een Vlaamse reus, en het andere konijn ook groot is, heb ik dit nog niet geprobeerd.
Gr. Hanneke

Sally

Hallo Hanneke,

Wat een leuke foto's allemaal. Je hebt daar hele mooie valkparkietjes zitten.
En dat konijn op de zetel, erg leuk zeg! Zijn ze allebij heel tam dan? En mogen ze gewoon los in huis lopen?
Ik heb ook konijnen zitten, maar die zitten buiten, en zijn niet zo heel tam. Heb er wel 1tje ook een hele grote en die zit in een weike buiten en die komt wel zo naar me toe, dat is de tamste die ik heb...

Groetjes Sally

Little Cockatoo

Je de nijntjes zijn tam. Ze zitten altijd binnen in een kooi en mogen los rond lopen, maar dat is iets wat ze niet willen of niet durven.
Gr. Hanneke

Little Cockatoo

Ik had belooft iets te vertellen over onze verkoop van de vogels.

We hadden drie jongen geboren op 23, 25 en 26 december. We hebben er nu nog maar één.

Het jongste vogeltje de middelste dus is naar Zwaagwesteinde gegaan. En de jongste ergens in de buurt van drachten geloof ik.

Alleen het kerst vogeltje hebben we nog. En waarschijnlijk hebben we die nu ook sinds gisteravond verkocht.

Met Yela gaat het goed, hij begint dingen te ondernemen. Ik heb het laatst bij de andere vogels op de kinderwagen gezet en daar kon hij zich zelf op voort bewegen. Zo nu en dan moest ik zijn pootje weer tussen de tralies uit halen.
Gisteren heb ik het weer gedaan, en ik had de bak voor de kooi van de anderen gezet, ja hoor binnen een kwartier zat Yela bij de anderen in de kooi. Alleen daar zit de tralies wat verder uit elkaar en daar had hij toch wel moeite mee.
Ik hoor vogels fladderen dus ga weer even beneden kijken..

Doeiiiiiiiiiiiiiii
Gr. Hanneke

Little Cockatoo

19 februari 2008, 15:17:08 #104 Last Edit: 19 februari 2008, 22:58:43 by Sanna
Kom ik beneden, zie ik het volgende:

Lucky:

Links het jong en Karel en Wiepie

Links Lucky en maaike

Maaike, de moeder van de jongen

Het kerst jong

Wiepie