Familie Valk (Elmo gaat super en Yela ruit!!!!)

Gestart door Little Cockatoo, 28 december 2007, 20:36:47

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Hanneke,

Hartstikke fijn om te lezen dat Yela weer fijn thuis is en alles goed is gegaan  :D  Doe het maar rustig aan hoor meid en uiteraard zie ik de foto's heel graag, maar als je ze een zaterdag maakt dan sla je dus gelijk 2 vliegen in één klap !!

Ja, ik ben echt heel blij dat het met Yela goed is gegaan, ... vind ze het niet vreemd om nu ineens schoentjes aan te hebben !?

Groetjes Karin

Little Cockatoo

Ja, ze vind het vreemd dat ze schoentjes aan heeft, soms zit ze echt zo te kijken van, wat heb ik hier aan mijn poten zitten??? ;D En dat zit er even aan te plukken. Wat Yela nu moet leren is hoe hij moet lopen dit moeten we ook een beetje stimuleren door met hem te gaan spelen. Bijvoorbeeld op de bank, dan leg ik een speeltje op de andere kant van de bank en dat zet ik Yela dicht bij mij neer, om dat bij dat speeltje te komen moet ze dan gaan lopen. Maar Yela vind het erg moeilijk en zwaar om zijn pootjes op te tillen. Dit is ook wat Hooimeijer zij, want nog ontwikkelt moest worden de kracht in zijn pootjes.

Nu gaat we vanmorgen lekker naar de dierenwinkel dus de foto's komen er aan.

Doeiiii
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Anja

Hoi hoi,

De ochtend is om..................maar nog geen foto's ;D ;D ;D

Heb je ze echt met dit hondeweer meegenomen?

Ik ben benieuwd hoe dat er uit ziet met de gipse schoentjes.

Groetjes Anja

Little Cockatoo

HAHA je gelooft het nooit!!!!!!
Ik ben weer de camera vergeten :-[ :-[ :censuur
Ik ga morgen even foto's maken van zijn pootjes. En nu kijk ik even of ik nog foto's van eerder kan vinden er moet iets zijn volgens mij.

maar eerst nog even dit filpje: Lucky is een half jaar he en dan doet ie dit! Zelf karel van anderhalf heeft dit nog niet gepresteerd.

Hier foto's van de dierenwinkel:

Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Anja

Hoi Hanneke,

Het is toch niet te geloven dat jij alweer je camera was vergeten :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Je was zelf ook nogal verbaasd wat er in de kooi gebeurde of niet? Gekke kippen ;D ;D ;D ;D

Leuke foto's van de DW.

Maar nu willen we toch echt wel de foto's van Yela met de schoentjes zien hoor ;) ;) ;)

Groetjes Anja

Little Cockatoo

Ja snap ik eerst even op verjaardagsvisite en dan gaan we foto's maken van Yela.

Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Dierenfreackske

Hoi Hanneke en Jan ....wat een leuk filmpje hebben jullie gemaakt ! Ik heb wel gelachen !! Het is heel moedig van Yela dat ze toch oefent met haar groene schoentjes ....ze zal het wel leren hoor maar het is natuurlijk niet makkelijk voor haar !! Het allerbelangrijkste is dat ze terug bij jullie en haar maatje is he ! De rest komt wel weer goed he ! Grtjs Ann



Anja

Citaat van: hanjan op 20 januari 2008, 12:49:55
Ja snap ik eerst even op verjaardagsvisite en dan gaan we foto's maken van Yela.




Hoi Hanneke,

Veel plezier op de verjaardag.

Groetjes Anja

Little Cockatoo

Nou mensen de foto's van onze Yela komen er aan. Ik ga nu foto's maken.
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Anja


Little Cockatoo

Hier de eerste drie foto's






En de eerste foto's van Yela

Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Anja

Hoi Hanneke,

Och wat zielig zeg. Laat ze het wel goed zitten? Bijt ze er niet veel aan?
Wanneer moet je terug naar de DA.

Sorry voor de vragen maar ik heb zo te doen met je Yela hoor.

Groetjes Anja

Little Cockatoo

Hoi Anja,

Yela zit er wel aan, maar meer om er mee te spelen heb ik het idee. Tis niet dat ze er alles aan doet om het van haar pootjes af te krijgen. Er komen nog meer foto's aan dan kun je beter zien hoe die sokjes er uit zien.

Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Anja


Oké kom maar op. Ik zit er klaar voor hoor.

Groetjes Anja

Little Cockatoo

Alleen het uploaden van 3 foto's duurt al maar dan 20 minuten. Dus dat is grof gezegd k*t.
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka