Beau's verhalen - 1ste wedstrijd gehad, resultaat naar tevredenheid

Gestart door Mara, 27 december 2007, 13:11:26

« vorige - volgende »

Mara

Zoals het topic al zegt, ik wil jullie graag voorstellen aan een nieuw lid van onze gezin.

Ik had gisteren geschreven over een verrassing, die heb ik ook voor jullie. Hier thuis hebben we besloten om voor een jonge hond te gaan, een puppy. Tja, wat voor eentje? De keuze was eigenlijk unaniem, een bouvierpup.

We hebben contact gezocht met diverse fokkers en gisteren zijn we gaan kijken bij een fokker in Weert. Daar werden we heel hartelijk onthaald door de eigenaars en konden we meteen kennis maken met de pups die ze zelf gehouden hebben. Daarna gingen we dus naar de 'huiskamer' waar de andere twee pups zaten. En ik liep achter de man aan en ja hoor, een van de twee pups kwam meteen naar me toe gedribbeld en was niet meer bij me weg te slaan. Jullie raden het al, deze pup is het geworden.

Mag ik jullie voorstellen aan Beau? Onze bouvierpup van 6 weken oud. Voor diegende die zeggen dat ze wel erg jong is, ja, dat klopt maar haar moeder is ziek geworden, uierontsteking en van de DA mochten de puppies weg mits ze goed deden eten. En dat doen ze. Beau eet goed, is superactief en heel erg lief en aanhankelijk.

Dan zal ik nu maar foto's gaan plaatsen van Beau. Deze zijn van gistermiddag.

Bij mijn moeder op schoot.




Eten met haar zusje


Bij mij...


En wat foto's van vandaag.





Ik zal Oscar nooit vergeten, maar met Beau hebben we weer veel plezier en genieten we meer van elke dag.

Welkom in ons huis Beau. Vanaf vandaag wordt dit Beau's dagboekje.

Mara en familie

Coco en Chantal

Hoi Mara

Ik kan je alleen maar heel veel plezier wensen met jullie nieuwe prachtige aanwinst.
Ze is zo leuk, mooiiiiii en lieffff.(heb der al gezien via de cam ;D)
Ik geef je groot gelijk dat je weer voor een boeffie bent gegaan, ze zijn gewoon heel bijzonder.

Ik zal zeker het dagboekje van de kleine meid Beau bij gaan houden ;)

En natuurlijk is Oscar niet te vervangen en die blijft voor altijd op een speciale plek in je hart, maar nu met de komst van beau word het verdriet wat verzacht, dus geniet van lieve Beau daar is niks mis mee.


Dikke kus aan beau :-*
Groetjes Chantal en de valkjes


Anja



met je lieve Beau.

Veel plezier ermee maar dat zal wel lukken denk ik.

Groetjes Anja

bobbie

Hallo lieve kleine Beau,

Je bent van een warm nest in een ander warm nest terecht gekomen. Heel veel plezier daar.

groetjes, Nel :)

Anke

Hoi Mara,
Wat is Beau een prachtig hondje!!
Geniet er maar lekker van!!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi iedereen

Dank jullie wel voor de lieve woorden. Beau ligt nu lekker op het tapijt in de woonkamer te slapen. We zijn net met haar naar de DA geweest en alles was goed. De DA was onder de indruk dat ze er zo mooi en gezond uit zag, dat haar paspoort al ingevuld was, dat ze geënt en al ontwormt was en dat ze zelfs al een tekenbehandeling gehad had. Ze heeft naar de tandjes, de oogjes, het neusje gekeken. Hartje geluisterd en ook de longen. Dat was heel goed, zei de DA.

Beau ligt nu te slapen, ze is moe van het spelen en natuurlijk haar eerste bezoekje aan onze eigen DA. We gaan de 14de januari voor haar volgende inenting. Ga dadelijk eens kijken voor wat leuke speeltjes op internet (dus als iemand ideeën heeft voor leuk speelgoed voor een pup) en natuurlijk waar we voor een puppycursus kunnen gaan en zo.

Ik hou jullie op de hoogte.

Mara

carco

Ach wat een ontzettende lieve en mooie schat is Beau :-*
Heel veel plezier met hem.
Ik begrijp heel goed hoor dat jullie weer een andere hond nemen. Niet om Oscar te vervangen, want dat lukt niet, maar wel om de stilte op te vullen die hij heeft nagelaten.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Kaatje

Hoi Mara,

Wat een schatje om te zien !! Ik ben dan ook echt heel erg blij voor je en ik sluit me bij Chantal aan ! Oscar zullen jullie nooit vergeten en hij zal altijd een deel van jullie uit blijven maken, want foto's blijven de mooiste herinneringen bewaren, maar Beau maakt het verwerken op deze manier toch ietsjes gemakkelijker !

Nogmaals echt een schat en een prachtige pup !! Geniet er maar fijn van en kroel maar lekker met haar, dat heb je wel even verdient  :D

Groetjes Karin

Kaatje

Oja, enuhhh heel fijn om te lezen dat de dierenarts onder de indruk van Beau haar gezondheid was, ... dat zal voor jullie een hele opluchting zijn geweest !!!

Nogmaals veel plezier met Beau  :D

Groetjes Karin

Mara

Hoi Car(c)oline

Dank je wel voor je complimentje over Beau. Het is een zij trouwens.  ;) Het is inderdaad een opvulling van stilte in huis, ook al slaapt ze, ze is toch aanwezig.

Hoi Karin

Wat leuk dat je Beau komt bewonderen. Ik kroel ook lekker met haar hoor, maar nu ligt ze in haar bench te slapen, dat hoort er ook bij. En ja, het was een hele opluchting om te horen dat alles goed was, echt waar. Ik hoop dat je haar blijft volgen.

Mara

Sally

hallo Mara,

Wat een leuke pup is Beau.
Veel plezier ermee!
Zeer mooie foto's van haar.
En wat goed dat de eerste x bij jullie eigen DA goed is gegaan.
Mijn Flanelleke heb ik leren spelen met een flosh en een gewoon balletje.
En nu kan ze dus ook perfect apporteren. :)
Veel succes met het zoeken naar leuke speeltjes.

Ja.. hier in de buurt weet ik wel een goede hondenschool (waar we zelf gaan), en daar geven ze ook puppy cursussen enzo. Maar ja dat is wat ver uit de buurt bij jullie denk ik. :D

Groetjes Sally

Marc van de Kuifjes

Proficiat met je nieuwe gezinslid! :D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Hoi Sally

Beau vindt de flostouw ook heel erg leuk, ook vindt ze piepspeeltjes erg grappig. Een bal hebben we nog niet geprobeerd, die moeten we nog halen. Ze moet ook wennen aan onze DA en in de auto reizen vindt ze leuk, ze is dan ook heel rustig, echt super. Ja, die hondenschool is een beetje uit de buurt  ;) maar bedankt voor het meedenken.

Hoi Marc

Dank je wel!

Mara

Bello

Hoi Eugenie,

keigaaf een puppie, dus dan had ik het ook goed geraden net als Anja ;D
Als de moederhond ze niet meer mag voeden, en ze eten goed ja dan kunnen ze eerder naar een nieuw baasje.

Geniet ermaar van ze zijn zo groot.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kaatje

Hoi Mara,

Ik wil nog meer boekjes gaan volgen van anderen dieren maar ik wil ook nog zoveel dagboekjes door gaan nemen zoals van Peggy, Sally, Ann ect ect ....

Maar dit boekje blijf ik zeker lekker volgen, het is een heel nieuw begin dus ook makkelijk om bij te houden dan hè ... en Beau is ook echt een schatje, leuk dat we hem op kunnen zien groeien  :D

Groetjes Karin