20 april 2024, 00:08:19

spoed! wat moet mijn valkje eten

Gestart door annerijsdijk, 25 december 2007, 15:43:39

« vorige - volgende »

annerijsdijk

Ik zit met een probleem, ik heb een valkparkiet van 34 dagen, dus 4,8 week, hij krijgt nog handopfokvoer met een spuitje, heb wel al trosgierst en gewoon zaad aangeboden maar wil nog het liefst uit het spuitje eten, nu mijn probleen, het is kerst, winkels dicht en voer op, hoe maak ik zelf iets klaar.
Kan ik ook eivoer heel fijn malen en hier een papje van maken?

bobbie

Zet je woonplaats hier neer, misschien woont er iemand van dit forum bij je in de buurt waar je wat opfokvoer kan komen halen.

Anders een dienstdoende dierenarts bellen. Veel dierenartsen hebben van Harrison's opfokvoer in huis.

Succes, Nel

annerijsdijk

Dat is een idee, dus als iemand in of rond Tzummarum woont meldt je dan , ik zal voor de zekerheid ook de DA bellen of hij iets heeft.
Bedankt

bobbie

?????

Welke grote stad ligt vlakbij dat plaatsje????

Het ligt in ieder geval niet bij mijn plaats in de buurt anders had ik je graag geholpen.

Succes verder, Nel

annerijsdijk

Leeuwarden is in de buurt maar het feit dat je de naam niet kent denk ik dat je wat kilometerstjes verder woont

bobbie

http://www.kliniekvoorgezelschapsdieren.com/

Deze vogeldierenarts zit in Leeuwarden. Hopelijk heeft hij dienst. De meeste vogelartsen hebben opfokvoer in huis.

Doei, Nel

PS: klopt. Ik woon in de buurt van Rotterdam dus ken de plaatsjes in de buurt van Leeuwarden niet. ;)

Anke

Hoi,
Hoe lang heb je dit valkje al? Ik gok echt nog maar net?
Ik vind het valkje wel heel jong om al bij de ouders weg te zijn.
Het is nog maar net uitgevlogen!
Als ik jou was zou ik contact opnemen met de kweker waar je je valkje vandaan hebt. Die kan hem of terug nemen of je helpen aan voeding voor je valkje!!
Succes!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

annerijsdijk

Het is al geregeld, DA heeft teruggebeld en daar kan ik donderdag een zak halen en gelukkig was eindelijk de kweker thuis dus tot donderdag heb ik nu weer voer voor het hongerige beestje

Karin

 ??? ??? ??? Dus als ik het goed begrijp heb je net een handopfokvalkje gekocht en geen voer in huis en er niet aan gedacht dat er met kerst niks te koop is ? Hij kan echt niet tot donderdag zonder eten hoor. Neem meteen contact op met de kweker en vraag daar om papvoer en breng hem desnoods tijdelijk terug. Een valkje van nog geen 5 weken is absoluut nog niet zelfstandig en gaat het niet overleven om 3 dagen zonder pap te zijn.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

carco

Hoi

Ik begrijp dat ze bij de kweker voer gekregen heeft tot donderdag uit haar vorige berichtje.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!