16 april 2024, 05:56:41

berichtje

Gestart door mariannenl, 25 december 2007, 12:49:01

« vorige - volgende »

mariannenl

hallo allemaal

Even een berichtje ik had een kerstwens met foto gestuurd van al mijn 9 gaaitjes en kreeg via mail  dat er iemand had gereageerd, als ik die link aanklik ( en ingelogd ben) is hij er niet, en ik vind mijn bericht ook niet meer terug.

Wellicht doe ik iets verkeerd maar kan me iemand hiermee een helpen zoeken  ???? ( het kan ook weer aan de norton en/of firewall liggen want ik zie het forum weer niet helemaal)

ps sinds vandaag 2  tamme valkjes binnen erbij waaronder een wat oudere wildkleur man, ong. 20 jaar oud en een jong fallow ??? weet ik niet, mannetje maar hier staat hij in het licht en hij heeft rondom op zijn rug pareltjes, dus toch een pop???
Ik kan proberen fotos te maken maar ik denk dat het dan niet duidelijk is, ik ben ook nog niet helemaal zeker van fallow maar hij/ zij is cinamon met heel mooi geel op de borst, kortom een leuk vogeltje dat de 5e van Beethoven fluit, hihi
Deze twee kunnen niet meer naar buiten dus ze staan nu in de huiskamer, haha er kwamen geen kooien meer binnen zei manlief, maar dit is omdat mijn dochter weer thuis is komen wonen....

vele groetjes,
Mariannenl

mariannenl

Gevonden !

( kijk bij profiel naar alle mails van je eigen en daar stond hij bij het was een hele grote foto die door een van de modjes is verkleind )

bedankt,
Marianne.