HELP!! Update 21/1:Saffier heeft nu weer zware aanval!

Gestart door Lentemorgen, 25 december 2007, 12:06:34

« vorige - volgende »

Kimm

hoi!

wat ontzettend fijn dat het goed gaat! ben erg blij voor jullie.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi LM ( misschien makkelijk als we een naam hebben, hihi )

Wat leuk dat je in afwachting bent van een popje !! En heel leuk dat je dan ook een dagboekje gaat beginnen, foto's daar zijn we inderdaad gek op, dus probeer maar snel een camera op de kop te tikken  ;)

Groetjes Karin

Sanna

Wat geweldig dat het zo goed gaat met Saffier. Laten we hopen dat de stijgende lijn zo door blijft zetten. Hopenlijk heb je die akelige prednison helemaal nooit nodig.

Groetjes, Sanna

Kimm

hoi karin!

Ze heet monique. ;D
Citaat van: kaatje98 op  2 januari 2008, 15:44:38
Hoi LM ( misschien makkelijk als we een naam hebben, hihi )

Wat leuk dat je in afwachting bent van een popje !! En heel leuk dat je dan ook een dagboekje gaat beginnen, foto's daar zijn we inderdaad gek op, dus probeer maar snel een camera op de kop te tikken  ;)

Groetjes Karin

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Dank je Kimm  :D

Hoi Monique,

Ik sluit me bij Sanna aan en ik hoop ook dat je de prednison inderdaad nooit nodig zal hebben !!

Groetjes Karin

Lentemorgen

21 januari 2008, 07:43:54 #50 Last Edit: 21 januari 2008, 08:20:25 by Lentemorgen
Het zou vandaag precies een maand geleden zijn na zijn laatste aanval.
Maar helaas heeft hij op dit moment een hele zware  :'(

Hij maakte me om half 6 wakker door in het donker met zijn belletje te rinkelen. Dat had hij nog nooit eerder gedaan. Helaas bleef ik nog 10 minuten liggen omdat ik dacht dat het per ongeluk was  :-\ Daarna deed hij het nog een keer en wist ik dat er iets niet in de haak was. Ik voel me nu heel schuldig over dat ik niet direct ben gaan kijken toen hij het de eerste keer deed. Hij is zo vreselijk slim, en hij maakt anders nooit geluid voordat ik wakker ben. :-\ Ik had beter moeten weten.

Ik ben gaan kijken en hij heeft het helaas megabenauwd. Hij zit weer als een stoomlocomotief te ademen, vleugels hangen en zijn ogen zijn dicht en zijn kopje hangt schuin naar rechts. Af en toe moet hij kokhalzen en daardoor heeft hij het nog meer benauwd..

Gelijk de douche aangezet en gestoomd. Daarna de warmtelamp aangezet maar dat wil hij niet. Hij wil alleen maar donker zitten.  Ik heb hem ook een klein beetje prednison gegeven, omdat zijn kopje slap werd en steeds opzij viel. Het ziet er vreselijk eng uit :'(  Af en toe heb ik het idee dat hij het aan het opgeven is  :'(

Ik dacht stiekem dat we er doorheen waren, maar toch niet..
Hij moet er doorheen komen. Hij heeft het al 3 keer eerder gedaan  :-\

Wat is er toch mis met je Saffier  :'( Ik snap niet wat ik steeds verkeerd doe  :'( Ik zit er even helemaal doorheen.

Kaatje

Hoi Monique,

Jeetje, ik schrik hier heel erg van  :'( :'(  Het enige wat ik voor je kan doen is heel sterk met je meeleven en ik hoop werkelijk dat Saffier hier weer de kracht voor heeft om er doorheen te komen !! De prednison moet aanslaan  :'( :'(

Ik brand gelijk een kaarsje voor jullie !!

Heel veel sterkte !!

Liefs Karin

Anja

Hoi Monique,

Allereerst wil ik je zeggen dat jij je absoluut niet schuldig moet voelen.
Je doet zo je best en dat is toch wel een compliment waard hoor.

Ik hoop en ik duim voor je dat Saffier er weer bovenop gaat komen.

Wat er mis is.............op die vraag kan ik je helaas geen antwoord geven.

Heel veel sterkte Monique en ook voor Saffier.

Ik denk aan jullie en ook hier branden de kaarsjes voor jullie.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hoi Monique ...ik vind het een heel eng verhaal !
Heb hier ook een kaarsje gezet voor Saffier ! Ik hoop echt dat hij er terug bovenop komt !  Ben je naar de DAgeweest en heeft hij gegeten ? Ik was heel erg geschrokken dat hij het al drie keer gehad heeft !! Heb je al eens een test ofzo laten doen ? Ik weet niet of dat kan natuurlijk he ! Grtjs Ann



Lentemorgen

Bedankt voor de lieve reacties  :)

Ja, ik ben al verschillende keren met hem naar de DA geweest, maar die kan er ook geen wijs uit worden. Hij heeft gisteravond al weer een klein beetje gegeten, en ik maak ze net wakker en hij hangt alweer ondersteboven aan een stok om zijn vleugels te strekken, dus hij heeft nu nergens last meer van  ;D

Maar dat kan idd zo weer omslaan, en dat is juist het enge. Er zijn verder helemaal geen voortekenen.