28 april 2024, 00:26:02

Hoe warm moet de binnenvolière zijn?

Gestart door Valerie, 20 december 2007, 21:56:37

« vorige - volgende »

Valerie

Hoi,

Ik heb een vraag. De garage is nu tegen het vriespunt. De temp schommelt tussen 0 - 3 °. Moet ik het kacheltje aanzetten of kan het niks kwaad?
Als het wel kwaad kan (het min een bepaald aantal ° moet zijn), stuur me dan even een IM, die lees ik ook via de mail (wss sneller).
Dankje.  :-*

Groetjes,

Valerie



Karin

Vorstvrij moet voldoende zijn, dus 0 graden of warmer.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Valerie

Dankje Karin.

Het was goed, tot gisterenochtend. -6,1 °.  :-X Ricky kon bijna schaatsen in z'n drinkbakje. De verwarming staat nu op lage stand. Ricky meteen vers, warmer water gegeven.  ;) En alle vogels flink wat zonnebloempitten.



Verenpakje

Hoi Valerie,

Bij ons hebben wij helemaal geen verwarming, sommige valkjes valkjes hebben er zelfs voor gekozen om lekker buiten te gaan zitten in die kou.
Ik denk dat het belangrijkste is dat ze niet in de wind of op de tocht zitten en dat ze niet met een nat pak buiten zitten.

Wij geven ze idd ook eens per week extra zonnebloempitten om toch iets meer vet op te nemen.
Schijnt zowiezo goed te zijn voor het komende kweekzeizoen om in de winter iets extra's te geven.

Groetjes, Rene

Klik op de banner voor onze vernieuwde homepage


Nu met filmpjes





Silke *

Ja idd,

Aan de koude zullen valkjes nooit sterven, aan de tocht dan weer wel. Dus het belangrijkste is dat je een binnenhok hebt.

Groetjes
Silke