16 april 2024, 07:32:13

Nieuwe valkjes laten testen

Gestart door Yvette, 23 december 2007, 13:56:24

« vorige - volgende »

Yvette

Laat jullie nieuwe valkjes testen op allerlei ziektes die ze mee kunnen dragen voordat ze bij mekaar geplaatst worden
Of gebeurt dit nooit

bobbie

Citaat van: Yvette op 23 december 2007, 13:56:24
Laat jullie nieuwe valkjes testen op allerlei ziektes die ze mee kunnen dragen voordat ze bij mekaar geplaatst worden
Of gebeurt dit nooit


Ja hoor Yvette, dat gebeurt heel vaak. Als je hier en daar op het forum alles doorleest, zie je er voorbeelden genoeg van.

gr, Nel

Kaatje

Hoi Yvette,

In dit geval heb ik het gelukkig niet hoeven te doen omdat Grisha en Nezumi kerngezond zijn !

Maar met Rico had ik het toen beter wel kunnen doen omdat ze na veel DA bezoeken toch aan pbfd dachten,.... gelukkig was dit niet het geval maar hij bleek zeker wat onder de leden te hebben, maar hij had ook geen Polyoma, mega of e-coli bacterie maar is uiteindelijk toen toch plotseling overleden !

Ik zou dan ( nu natuurlijk helemaal niet meer want ik ben echt klaar en hou het fijn bij 4 valkjes ) ook altijd mijn valkjes hebben laten testen in ieder ander geval !!

Kan nooit kwaad en je hebt gelijk zekerheid  :D

Groetjes Karin

Yvette

Ik wilde ook bij mijn vorige papepgaai testen maar drs Feld vond toen niet nodig en weggegooid geld omdat ze mijn 1ste papegaai was en ook de enige tot de dag van haar overlijden




Kaatje

Hoi Yvette,

Begrijp ik het nu goed en wil je graag een papagaai !? Leuk hoor  :D

Groetjes Karin

Yvette

Hoi Karin

Een papegaai (van bijna 200 euro en je hebt ze ook tot 1000 euro) kost me heel veel geld en sinds dat ik Joepie heb hou ik het liever bij de valkjes en ik vind ze heel erg leuk

Kaatje

Hallo Yvette,

Ohww sorry meid, ... wil je dan graag een 2de valkje !? Maar dat is toch ook hartstikke leuk ... ik dacht dat je het over een echte, grote papegaai had, dus helemaal verkeerd begrepen  ::)

Ik vind valkjes ook heel leuk hoor, gisteren hadden we bezoek en deze kennis had ook weer een kennis die kweker is in papegaaien ( echte ) ... ik kon zo aan een hele gezonde papagaai komen voor inderdaad maar € 250,- en nog heel jong !!

Ik heb bedankt want ik vind valkjes ook leuker en ons "hotel" is echt compleet nu hoor, er komen ook echt geen valkjes meer bij, ik wil ze alles kunnen blijven geven ( rode trosgiers, vlasgierst, pluimgierst, siergierst, kanariepluimjes, dennenappels en noem maar op ) en met vier valkjes gaat dat ineens een stuk sneller op hoor ;D

Dit zijn ze allemaal meer dan waard, daarom is het "hotel" hier dus echt gesloten voor nog meer vogels, incl een kakatoe of grote papegaai  :D

Groetjes Karin

Yvette

Hoi Karin

Mijn dierenhotel is nu ook compleet met 3 katten, hond en Joepie