27 april 2024, 15:26:20

sloom - verstopping?

Gestart door bargram, 18 december 2007, 11:35:25

« vorige - volgende »

bobbie

Hopelijk komt Willem er bovenop. :-\ Ik duim voor je.

En Fonsje misschien tijdelijk een spiegel?

Kimm

heel veel sterkte, hoop dat ie beter wordt!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

bargram

Hartstikke fijn dat jullie allemaal zo meeleven. Fonsje is inmiddels wat gekalmeerd. We zorgen dat een van ons constant bij hem is zodat hij niet in paniek raakt. Hij doet nu zelfs ff een dutje. Ik houd jullie op de hoogte van Willems toestand.

gr,

Barbara

bargram

Hallo allemaal,

Net bericht gehad van da. Willem heeft het niet gehaald. Hij is een uurtje geleden overleden. Volgens da vertoonde Willem alle symptomen van een hersenvliesontsteking. We hadden dus sowieso niets voor hem kunnen doen.

Ben erg verdrietig....

Fonsje is inmiddels gekalmeerd, maar wil even niets van ons weten. Hij snapt niets van wat er aan de hand is. Als de gemoederen wat zijn bedaard, zullen we voor hem op zoek gaan naar een fijn thuis met nieuwe kameraadjes.

Het heeft helaas niet mogen baten, maar ik wil heel graag iedereen bedanken voor het meedenken, meeleven en alle morele steun en praktische tips.

Liefs,

Barbara

Mara

Hoi Barbara

Ow wat vervelend zeg dat Willem toch is overleden. Heel veel sterkte met het verlies van je valkje.

Mara

Kimm

hoi barbara,

wat ontzettend rot! ik wens jullie veel sterkte toe :'(

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar


Kaatje

Hoi Barbara,

Heel veel sterkte, en leef enorm met je mee ! Ik heb de tranen in mijn ogen staan, arme Willem en ik had nog wel zulke goede hoop !! Ik vind het verschrikkelijk voor jullie en wil je in de zware tijd die komen gaat enorm veel sterkte wensen !

Dikke troostknuffel  :-*

Karin

♥Debby♥

Och barbara, wat triest nu toch.. arme willem..

Veel sterkte met het verlies..

Ik hoop dat Fonsje snel bedaard en snapt dat z'n maatje niet meer terug komt..  begrijp ik nu dat je fonsje dan naar andere vriendjes laat verhuizen of bedoel je dat er een nieuw vriendje voor fonsje komt?

nogmaals sterkte hoor!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

bargram

20 december 2007, 08:04:29 #39 Last Edit: 20 december 2007, 08:36:11 by bargram
Hallo allemaal,

bedankt voor jullie steun. In antwoord op de laatste vraag; we gaan voor Fons op zoek naar een nieuw baasje. In verband met mijn aanstaande bevalling (nog ca 3 weekjes) denken we niet dat we nodige tijd en energie kunnen steken in en 2e valkje en Fons heeft gewoon gezelschap nodig. Het gaat ons aan het hart, maar voor Fons is het de beste oplossing. Ik ga direct een oproep plaatsten in het herplaatsingstopic op dit forum...

Nogmaals bedankt allemaal.

Barbara

Sanna

Ach Barbera, wat jammer nou toch :-\. Willem was ook al heel erg ziek, helaast té ziek. Heel veel sterkte ermee en succes met je bevalling binnenkort.

Groetjes, Sanna

bobbie

Oh, heeft Willem het niet gehaald?

Wat in en in triest :'(
Je hebt in ieder geval alles gedaan wat je kon doen hoor Barbara.

Heel veel sterkte.

En succes met de laatste loodjes van je zwangerschap.