27 april 2024, 20:03:53

Nieuwe kooi

Gestart door Lique, 3 november 2003, 21:49:48

« vorige - volgende »

Lique

CitaatHoi Lique,

Dat is zeker een mooie kooi. Had jij er nu ook 3 valkjes bij of begreep ik dat verkeerd?!
Ik heb zo'n ''torenmodel'kooi van Ferplast hoeveel valkjes kunnen daarin!? We hebben er nu 4 in, maar willen er miscshien nog twee (of meer?!) bij maar dan willen we er eigenlijk niet nog een kooi bij hebben.

Groetjes Margrietha
Hoi Margrietha,

Dank je wel. Nee ik heb er geen valkjes bij. Het waren wel mooie valkjes, alleen ik heb er wel genoeg denk ik hahaha.
Dit is alleen geen ferplast. Van ferplast zijn stukken kleiner.
In deze kunnen er makkelijk een stuk of 8. We hebben er nu 7 in, en nog boordevol ruimte. En ze zitten er hier toch niet veel in.

groetjes Lique

Lique

CitaatHoi Lique,

wauw! Geweldig zo'n kooi  :) en ook nog gratis  ;D heb je eindelijk weer een keertje geluk! Dat hebben jij en Peter wel verdiend! Veel plezier ermee.

Groetjes Nes.

P.s. ik heb zo'n kooi als Xander. Hoeveel mogen daar in?
4 ofzo?
Hoi Nes,

Dank je wel, ja het was echt toppie, dat we hem kregen, want eigenlijk was hij voor xander, maar hij heeft hem aan ons gegeven.
Xander heeft een jock kooi, daar passen er makkelijk 6 of 7 in, mits ze veel mogen vliegen.

groetjes lique

Lique

ik vind de kooi zelf ook heel goed in onze woonkamer staan.

Speedy

Heel mooi hoor...vooral die hond he...die staat er ook zo geweldig bij hihiih

Schatje hoor...hij is mooi breed aan het worden nu.

Groetjes,
  Trudie


p.s. welke kooi doe je nu weg dan??


mastolk

Hoi Lique,

De kooi staat zeker heel mooi in de kamer zeg!! Gaaf hoor!
Echt mooi dat je zo'n kooi kon krijgen.

Veel plezier ermee.
Groetjes Margrietha

Lique

CitaatHeel mooi hoor...vooral die hond he...die staat er ook zo geweldig bij hihiih

Schatje hoor...hij is mooi breed aan het worden nu.

Groetjes,
  Trudie


p.s. welke kooi doe je nu weg dan??


Hahha, jaah en dat oogje he, hij geeft licht lijkt wel :D :D
Ik heb een Essegi Perla papegaaienkooi.

Ja, Milo begint weer echt lekker tot een boef uit te groeien.

groetjes lique

Speedy

Leuke kooi inderdaad..op marktplaats staat nu een gratis kaketoe....dus voor de liefhebber? hahahaha
Er worden weer veel vogels van de hand gedaan joh...zag er weer 1 staan hier in Almere...maar nee doe het niet.


mastolk

Hoi Lique,

vraagje die kooi die je weg doet, daar konden 8 valkjes in?!!?! Voor mijn gevoel is mijn kooi groter (zal vast niet) maar mijn kooi is hoger natuurlijk. Is het belangrijker dat ze breedte en lengte hebben ipv hoogte?!
En natuurlijk moeten ze wel uit de kooi kunnen als ze dat willen, maar goed dat is logisch.

Mijn schatjes vinden het heerlijk in de kooi, echt grappig hoor.

En wat betreft de foto met je hond, het oogje geeft zeker bijna licht  ;D
Groetjes Margrietha

Stijn dc

hello

ik had jullie interieur nog nooit gezien natuurlijk, maar het ziet er wel gezellig uit zo. met die hond en die kooi, zonder die twee zou het nog mooi zijn, maar dat geeft je huis zoiets, ja hoe zeg je dat , cosy:D

SDc:D

Paul

5 november 2003, 03:30:16 #24 Last Edit: 5 november 2003, 03:30:48 by Paul
Hoi Lique,

Die kooi is echt een sierraad in je huis en hij lijkt me veel praktisscher dan die vorige :-)
Maar die van mij hebben een grotere kooi hoor, ...ons huis  :D
Je zegt dat Ferplast vollieres kleiner zijn maar daar heb je ook joekels in hoor die amper in je huis passen :-)
Dus het ligt gewoon aan de soort volliere van Ferplast die je neemt.

Hoi Margrietha,

Je hebt in elk geval niet de kleinste van Ferplast maar de middelste maat die heb ik hier ook nog staan voor noodgevallen:-)
De hoogte is inderdaad niet zo van belang maar meer de breedte en lengte van de kooi want ze zitten bijna altijd bovenin de kooi hier.
In die van jou kunnen er in elk geval 6.
Ik heb er toen tijdelijk 8 in gehad en dat ging krap aan.
Vaak willen ze op dezelfde stok zitten en dan kan er wel eens ruzie komen helaas :-(
Maar dat heb ik hier met 4 valkjes bij elkaar soms ook die zitten in een volliere van 1 meter breed en 60 diep en 80 hoog.
Dat is het onderdeel van een dubbele volliere, boven zitten er meer in hier 8 of soms 9.

Groetjes, Paul

mastolk

HOi Paul,

Oh fijn dat er nog wel twee valkjes bij kunnen!! Hoeven we nl niet meteen een nieuwe kooi te kopen.
Ik vind het een erg mooie kooi, we hebben nu 4 lange en 2 halve stokken in de kooi, en ik wil nog ff een bezemsteel halen en nog twee stokken erbij maken. Als er onderin stokken zitten vinden ze het ook lekker om daar te zitten hoor. Rare valkjes hebben wij he?! Raar genoeg zitten ze onderin (op een ministokje van een sepia, een sepia met zo'n klein stokje ervoor) ook graag. Dus onze valkjes benutten de hele kooi wel. We hebben ook expres overal eten en drinken in de kooi gehangen zodat ze wel naar beneden moeten  :D.

Groetjes Margrietha