28 maart 2024, 22:30:20

Nu nog badderen???

Gestart door _san_, 14 december 2007, 17:14:32

« vorige - volgende »

_san_

Hallo iedereen,

Ik heb even een vraagjuh over het badderen. Kan het nu nog wel?? Ik bedoel is het niet te koud voor ze?? Ze staan wel binnen in de huiskamer... Maar wij hebben het dan ook gewoon koud ook al is de kachel enzo aan. Maar mijn jonkie van 15 september is nu dus in de rui geschoten... en wil haar wel graag badderen... is het nu niet te koud dan??

Groetjes sandra



Mara

Hoi San

Mijn vogels in de voliere badderen nu ook nog wel eens hoor, ondanks het zo koud is. Maar je moet wel zorgen dat je valkjes niet nat de nacht in gaan.

Mara

Bello

Badderen mag maar je moet zorgen dat je dit dan alleen s'morgens doet en niet s'middags- sávonds ivm kouvatten omdat de veren niet droog zijn.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja


Zorg ervoor dat ze niet nat de nacht in gaan.
Ik zet de verwarming dan een graadje hoger.

Ik zou ze ook niet door en door nat maken.

Groetjes Anja

_san_

Hallo iedereen,

Heel erg bedankt voor de reacties ;D
Dan zou ik ze alleen maar even in de ochtend laten badderen.
Ik maak ze nooit echt door en door nat. Dan drogen ze niet snel genoeg op en krijgen ze het hartstikke koud. Vind ik zo zielig :-[
Maar dan doe ik ze morgenvroeg even in bad ;D
Nogmaals heel erg bedankt ;D

Groetjes Sandra.



Mara

Hoi Sandra

Als voorbeeld, mijn rosella is vanmorgen, vlak voor de middag nog in bad gegaan, en die zit buiten dus je weet zelf wel hoe koud het momenteel buiten is.

Mara