Forum niet bereikbaar

Gestart door Romy, 13 december 2007, 16:51:28

« vorige - volgende »

Romy

Hoi

Deze namiddag was het forum een dik uur niet bereikbaar. (de website zelf wel) De foutmelding heb ik jammergenoeg niet opgeslagen, maar het had te maken met een overbezetting of zo. Er stond ook bij dat je het later eens opnieuw moest proberen.

Was ik de enige? Ik vermoed van niet aangezien er ongeveer tussen 14 en 15u30 geen postings zijn gebeurd...

Groetjes
Romy

Yvette

Hoi Romy

Hij deed bij mij vandaag ook niets meer

Caroline

Ik kreeg vandaag ook meerdere malen deze melding, enkele minuten geleden ook weer.  ::)

Connection Problems
Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later.


Ik had hem wel opgeslagen.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♥Debby♥

Hier ook veel problemen vandaag.. of heeeeeeel erg traag of een foutmelding..

ik heb dezelfde als caroline gehad maar ook nog een andere.. daar stond ook nog iets van borsboom in..  dat herkende ik gelijk.. de rest was abacadabra..  ;)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Yvette

En nu krijg ik dit en hadden jullie dat ook?

Template Parse Error!
It seems something has gone sour on the forum with the template system. This problem should only be temporary, so please come back later and try again. If you continue to see this message, please contact the administrator.

You can also try refreshing this page.

Caroline

Klopt kreeg ik net ook.  :-\
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Yvette

En nu wordt hij ook heel erg traag

Romy

Hoi Yvette

Ik heb ook problemen met het forum. Soms gaat het heel erg traag en als je dan opnieuw probeert (terug vanaf www.valkparkiet.com), dan gaat het soms terug wat sneller...

Groetjes
Romy

Peter

Er zijn nog steeds problemen met de server elke dag rond 22:15, 22:45 en 23:15 wordt alles onverklaarbaar traag. Er wordt al een week drie naar gezocht maar een oorzaak is nog niet gevonden.

De downtime van 13-12-2007 in de middag kwam door een software update, de server is nu nog veiliger. De nieuwe regels waren echter zo streng dat zelfs de website niet meer weergegeven werd :) Dat is opgelost.

Groetjes,
Peter

Romy

Hoi Peter

Nu juist nog had ik ook problemen om op het forum te geraken. Ik moest het enkele keren opnieuw proberen vooraleer het lukte...

Groetjes
Romy

Yvette

@Peter

Kan het komen dat de forum erg groot wordt of heeft het daar niets mee te maken en ook steeds drukker en drukker is geworden