25 juni 2025, 18:23:22

vruchtjes uit blik

Gestart door mastolk, 15 oktober 2003, 02:32:59

« vorige - volgende »

mastolk

Hallo,
Ik zit hier kersen uit een potje te eten, en gister hadden we vruchten uit blik.
Nu vraag ik me af, of onze valkjes deze ook mogen hebben. Er zit nl wel extra veel suiker aan toegevoegd, dus het lijkt me niet al te goed.
En mogen valkjes witlof!?

Groetjes MArgrietha

Paul

Hoi MArgrietha,
Witlof mogen ze wel hebben in elk geval want zelfs het dna is bij valkjes hetzelfde als bij witlof dus past dat goed bij elkaar.

en lees dit nog maar even als je het nog niet kon :-)
http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YBB.pl?action=display;board=news;num=1050342648;start=0

Vruchtjes uit blik mag af en toe wel alleen niet te veel denk ik net als eigenlijk het meeste mensenvoer :-)

Groetjes, Paul

mastolk

Hoi Paul,
 :D  :D  :D wat een leuke foto!
Waar had je die zo snel? Of heb je hem vaker gebruikt? Nou dan kan ik met een gerust hart Taco en Sien witlof geven, en over Pino en Elmo (wildkleur en helemaal grijze) moet ik dan nog maar even denken ;).
En vruchtjes uit blik mag dus af en toe een stukje wel! Mooi.
Kunnen ze ook meesnoepen als ik iets neem.

Ik kan de verwijzing van jou niet openenen, maar het staat dacht ik op de site dus zoek ik wel even  ;) geen probleem.

Groetjes MArgrietha

Paul

mastolk

Hoi Paul,

Hij is echt SUPER!  :D   :D  :D  :D  :D
Echt lachen hoor, er zullen zeker mensen in geloven, maar hoe kun je nou in een EI (dat al bevrucht is) dna stoppen!? Tja, dan moet je wel dom zijn hoor
Maar goed het is een erg leuk stukje!

Groetjes Margrietha

ziralioness

Wat een onzin he, dat stukje over witlof??? Ik kende het ook al, wie verzint nu zoiets?? Ik lag dubbel!

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...