Even goed advies en raad nodig...

Gestart door Valerie, 10 december 2007, 15:53:56

« vorige - volgende »

Valerie

Hoi,

Ik heb de man gisteren eindelijk aan de linn gekregen. Het ligt bij de accountant. Er zou opdracht gegeven worden dat eind deze week, ten laatste, mijn loon gestort wordt en ik een strookje krijg.
Heb ik begin volgende week niks, geef ik de rechtsbijstand opdracht een brief (waarvan ik een kopie heb toegemaild gekregen) te sturen met de eis tot betaling van achterstallig loon + vakantiegeld + boete.
Ik hoop dat het loon er ten laatste begin volgende week is, want ik heb een hekel aan dit soort dingen.  :-X



sky

Hoop dat je je geld gaat krijgen. Werkgevers schijnen heel makkelijk overal onderuit te kunnen komen (ik spreek uit eigen ervaring, ben al 1,5 jaar bezig). Maar hopelijk is jouw ex-werkgever een man van zijn woord, en heb jij gauw het geld waar je recht op hebt. Bij het Juridisch Loket kunnen ze je eventueel ook verder helpen.

♥Debby♥

Hoi Valerie,

Ik hoop dat je snel je geld gestort krijgt.. je kunt zoiezo bewijzen dat je daar gewerkt hebt dmv getuigenverklaringen dus daar zou ik niet te veel over in zitten.. maar bedelen om je geld is en blijft vreselijk!

vind het wel moeilijk om het stukje van Sky te lezen.. ik begrijp best dat er rotte appels tussen zitten maar om nu maar te zeggen dat werkgevers overal onder uit kunnen komen vind ik erg ver gaan.. Nogmaals, Rotte appels oke.. maar niet iedereen over 1 kam scheren.. Ik ben zelf dagelijks hard aan het werk voor ons personeel en hoop toch dat ze iets positiever over mij praten dan dat jij doet.



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Valerie

Na een dreigend telefoontje, heb ik deze week toch loon ontvangen.  :P



♥Debby♥

Super Valerie! alles is welkom in een maand als december!  ;D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.