Wat doen jullie met je dieren als je op vakantie wil

Gestart door Yvette, 7 december 2007, 21:49:18

« vorige - volgende »

Yvette

Ik ga zelf helemaal niet meer op vakantie geen geld door teveel huisdieren die bij Martin Gaus onder  gebracht moeten worden maar ik wil zelf ook niet meer

carco

 ???
Dat snap ik  niet?

Maar mijn beessies blijven lekker thuis als wij op vakantie gaan en worden super de super verzorgd door Irene (imv) of de buuf  :-*

Brutus (onze hond) gaat naar mijn moeder.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




ManjaV

Als ik op vakantie wil, zorgt een vriendin van mij voor de valkjes, ze komt dan elke dag langs om ze eten en drinken te geven...echt super hoor!
De hond breng ik of bij haar onder, of bij iemand anders. ;)


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Romy

Hoi iedereen

Als ik op vakantie ga, dan zorgt m'n moeder voor Flupke. Ze blijft dus gewoon thuis, voor haar verandert er niet zoveel (behalve dat ik er dan een tijdje niet ben)
Ik maak dan een plan op met op elke dag geschreven wat m'n moeder moet doen (qua poetsen en qua voeding).

Dit loopt prima :)

Groetjes
Romy

bobbie

Citaat van: Yvette op  7 december 2007, 21:49:18
Ik ga zelf helemaal niet meer op vakantie geen geld door teveel huisdieren die bij Martin Gaus onder  gebracht moeten worden maar ik wil zelf ook niet meer



Snap ik ook niet helemaal maar dat maakt niet uit, ik hoef het ook niet te snappen. ;)

Als ik met vakantie ga komt mijn moeder 4 weken in huis. 8)

Yvette

Als ik ze bij Martin Gaus onder moet brengen kost me dat ongeveer 800 of tot nog meer euro voor 3 katten en een hond
En Martin Gaus heeft een dierenhotel
En Joepie moet dan een papegaaienhotel in Almere bij Insulinde

En niet iedereen heeft iemand die heel erg goed op je dieren kan oppassen en de beste verzorging die je maar kan wensen geven

Tenminste ik was met 4 katten en een hond al 1000 euro kwijt in een dierenhotel te plaatsen

bobbie

Citaat van: Yvette op  8 december 2007, 11:39:21
Als ik ze bij Martin Gaus onder moet brengen kost me dat ongeveer 800 of tot nog meer euro voor 3 katten en een hond
En Martin Gaus heeft een dierenhotel
En Joepie moet dan een papegaaienhotel in Almere bij Insulinde

En niet iedereen heeft iemand die heel erg goed op je dieren kan oppassen en de beste verzorging die je maar kan wensen geven

Tenminste ik was met 4 katten en een hond al 1000 euro kwijt in een dierenhotel te plaatsen


Er zijn vast wel katten- en hondenfora waarmee je kan afspreken om over en weer op elkaars dieren te passen. ;)

Rianne

Hier op het forum hebben we nog het onderdeel Vakantie oppas. Misschien is er iemand in de buurt die voor je valkjes wil zorgen. :)

Yvette

Alleen ik ga zelf nooit meer op vakantie
Maar ik wil alleen van jullie weten wat jullie zoal doet met je dieren als jezelf op vakantie gaat

mees

Als we met de auto ergens op vakantie gaan, gaan ze lekker mee.  ;)

Maar met het vliegtuig word het dan toch weer een beetje moeilijk. omdat wij thuis ook nog heel veel andere dieren hebben, laten we meestal een paar kennissen van ons voor eventjes in ons huis 'wonen', en die zorgen dan voor de beestjes.  :D
Liefs Loes,
en 4 vrije blije gaaitjes!


Mara

Hoi

Ik ben niet zo'n vakantieganger omdat ik er weinig voor voel, maar als ik eens een lang weekeinde weg ga of zo, dan zorgen mijn ouders voor de vogels. Ook als ik 's morgens om 07.00 moet beginnen met werken. Mijn vader weet precies wat hij moet doen en wanneer ze wat mogen hebben. Daarom kunnen wij nooit allemaal tegelijk op vakantie. En het dierenpension hier is lang niet zo duur en ook heel erg goed.

Mara

Anke

Hallo,
Als ik op vakantie ga (meestal meer een lang weekend weg...)
Dan vraag ik een vriendin om iedere dag even langs te gaan om de beestjes te verzorgen.
Uiteraard met een hele uitgebreide gebruiksaanwijzing en met de dringende waarschuwing bij het minste of geringste de dierenarts in te schakelen ;D
Echt een paar weken op vakantie hoeft van mij niet zo nodig, ik blijf liever lekker thuis om voor mijn valkjes en katten te zorgen :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rianne

Mijn moeder geeft alle dieren eten en drinken. Of mijn schoonmoeder. Maar wij gaan ook nooit op vakantie, heel soms maar een paar dagen weg.

Rob S

Als op vakantie ga doen of mijn ouders het, en als ze zelf ook op vakantie zijn verzorgt de buurman de vogels.

Groetjes

Saltytude

Met mijn zus is al afgesproken dat mijn gras- en valkparkiet beide bij haar logeren mocht ik op vakantie gaan. Anders had ik de vogels in de eerste plaats niet in huis mogen nemen.