28 maart 2024, 23:38:49

Ook maar even voorstellen

Gestart door barberaprins, 6 december 2007, 12:06:34

« vorige - volgende »

barberaprins

Hallo allemaal,

Ik ben Barbera ik ben 30 jaar en ben getrouwd en heb drie kinderen, 1 konijn, 1 hond een parkiet en momenteel drie valkparkieten Goofy (man) Guusje (pop) en hun kind (nog geen naam) Ze zijn allebei 1 jaar oud en het jong is nu 4 weken oud, het was hun eerste nestje van 4 eieren waarvan er twee niet goed waren en door hunzelf op een gegeven moment niet meer bebroed werden, twee zijn er uitgekomen waarvan er eentje helaas is overleden. En dit jong doet het super is sinds kort uit het nestkastje en klimt al aardig omhoog in de kooi. Als ik weet hoe ik foto`s erbij kan zetten zal ik dat wel even doen. Nou jullie zullen zeker vaker van me horen dus tot de volgende keer. Groetjes Barbera :)

Monky

Hi Barbera,

Welkom hier op dit gezellige forum.

Ik wens je veel leesplezier!!

Ik ben heel benieuwd naar je valkparkieten  :) Hier: KLIK HIER

vind je een omschrijving van hoe je foto's moet/kan plaatsen  :)



Groetjes,
Monky


Yvette


barberaprins

Nou eens even kijken of het gelukt is met de foto?

Kaatje

Hoi Barbera,

Van harte welkom op dit hele gezellige forum ! Ik hoop dat je hier een hele gezellige tijd zult gaan doorbrengen !! Wat een schatje is jullie nieuwe aanwinst zeg !!

Groetjes Karin

Anja

Hallo Barbera,



op het forum. Ik hoop dat je hier veel gezellige maar ook leerzame uurtjes door gaat brengen.

Mooi valkjes heb je hoor.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Barbera

Welkom op dit leuke en leerzame forum. Ik hoop dat je hier heel wat gezellige en leerzame uurtjes gaat doorbrengen.

Mara