2 mei 2025, 21:31:25

Ik zoekt een maatje

Gestart door roaneric, 11 september 2003, 23:38:02

« vorige - volgende »

roaneric

Hoi allemaal

Ik ben kuifie en is nu 15 weken oud. :)
Mijn mensen familie is nu pas terug van vakantie en ik ben zo blij.....maar ik ben ook zo verdrietig. :'(
Ik was die 2 weken bij mijn buren vogeltjes in de kamervoliere.  Ik vond het geweldig, want er was 2 andere valkjes in.  Twee meisjes.  De ene meisje vond ik maar niets,  maar de andere ;D .... vond ik GEWELDIG ;)
Ze is zo lief en ik was gelijk vriendjes met haar.  Maar nu moet ik weer terug naar mij baasje en ik vind het maar niets. :(   Ik hou wel van mij baasje en zij HEEL erg van mij,  maar ik gaan mijn vriendinnetje zo missen.  Ik heb heel erg lief gevraagd en ..... het mag. :D   Ik mag er een maatje bij. Joepie :D..... Mijn baasje vond het helemaal goed.  Vandaar dat ik even snel op het toensenbord sprong toen mijn baasje naar de keuken liep. ;)  Wilt iemand mij baasje helpen een nieuw vriendje of vriendinnetje voor mij te zoeken? Wij wonen in Hoofddorp, en mijn baasje wilt wel een klein stukje rijden, maar liefts niet te ver weg.  Het liefts wil ik een maatje die jonger is dan ik, (vind mijn baasje leuk, want dan kan zij hem/haar nog tam maken... ;D)  of het kan ook een maatje zijn die zo oud is als ik.  Wie o wie weet van een jong valkje die bij mij wil komen wonen?  
Ik gaan maar snel weer aan mijn trosgierst kauwen.....mijn baasje komt eraan. :)
Groetjes allemaal
KUIFIE

Tara

Hoi Kuifie,

ik hoop dat je snel een partner vind, en voor jouw baasje: ik ben stikjaloers op je valkje :D. Hij's prachtig en doet me denken aan een ander valkje die ik helaas niet meer heb ... Kan het zijn dat jouw Kuifie diegene is die meedoet aan valk v/d maand? Veel plezier met je valkje, als ik iemand vind, hoor je het meteen ;D.

roaneric

Joepie :).....

Ik heb er een vriendje bij gekregen.  Pino.  Wij ging hem gisteren ophalen.  Ik weet nog niet zeker of het nou een hij of een zij is, maar dat maakt voor mij niet uit.  Ik vind Pino geweldig.  Hij is wel nog een baby, bijna 6 weken oud, maar ik gaan hem goed van alles leren.  
Tara, mijn baasje zei bedankt voor het zoeken.  
Groetjes
Kuifie

Nes

Wat een schatje zeg! Gefeliciteerd!

Groetjes Nes.

Paul

Hoi Marijke,
Je hebt een vriendje voor Kuifie kunnen vinden zie ik :-)
Hij ziet er heel lief uit en is nog lekker jong dus je kan hem zeker goed tam krijgen als ie dat al niet is :-)
Of het een mannetje of een vrouwtje is maakt niet zo erg veel uit hoor ze hebben elkaar als gezelschap en dat is het belangrijkste.
Je wilt binnen toch niet kweken denk ik want dat kan je buiten in de volliere al doen.
Veel plezier met je twee supervalkjes :-)

Groetjes, Paul

roaneric

Hoi allemaal

Ik ben supertrots op mijn nieuwe vriendje.  Hij loopt steeds achter mij aan en zelfs als ik zaadjes eten dan zit hij te kijken hoe ik dat doe en gaan dan ook vaak mee eten.  Aah wat ben ik toch een goede meester :) Hij is ook al redelijk tam.  Gaat steeds op mijn baasje zijn hoofd zitten. ;D   Hij vind hande nog een beetje eng en wilt niet dat ze hem aaien (wat ik natuurlijk helemaal niet begrijp, want ik vind het geweldig)  Maar mijn baasje zei dat het met geduld wel goed zal komen, want hij wilt ook steeds bij haar zitten. ;)

Nee, mijn baasje wilt niet kweken met ons.  Ze was zo geschrokken toen de valkjes buiten alle drie hun jongen had verloren. :'(  Ze is een beetje bang dat het weer gebeurd.  

Nou, nu gaan ik even aan de oorbel hangen van mijn baasje.  Even aan Pino laten zien dat dat een leuk spelletje is die ik helemaal zelf versonnen had

:D :D :D :D

Groetjes
Kuifie

Sanna

Hoi Kuifje!

Wat leuk voor je dat je nu een vriend(innet)je hebt. Mensen zijn lief hè, maar er gaat toch niets boven een andere kuif naast de jouwe ;D. Nog 3 weekjes, en dan krijg ik ook een vriendinnetje. Mijn vrouwtje gaat haar bij Angelique halen. Ik vinden het zoooo spannend :P.

Knuffie en een veertje van Pepper

roaneric

15 september 2003, 15:03:42 #7 Last Edit: 15 september 2003, 15:04:27 by roaneric
Hier nog een foto van ons twee.  Wij gaan volgende week maar een testritje maken met onze nieuwe auto 8)
Groetjes
Kuifie en Pino

Tara

Haha Kuifie, wat een lief vriendje heb je, pas maar op dat je niet jaloers wordt ;D. Ik weet zeker dat hij snel zal willen geaaid worden hoor, als hij nu al zo tam is :).

Marianne

16 september 2003, 00:50:37 #9 Last Edit: 16 september 2003, 00:50:56 by Marianne
Hoi Marijke,

Woehahahaha....... in 1 woord een GEWELDIGE foto van je twee valkjes. :D :D

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Jaimy_en_Viggo

hey hey

Ow wat een schatjes!! ik ben verliefd!! echt een geweldige foto! mooie kwaliteit ook..oei..ik word weer jaloers!  ;)

Dikke  :-* Jaimy en haar zooitje!

mastolk

Hoi Roneric

ik las je berichtje (beetje laat) en dat je een nieuw valkje hebt Pino. Nou ik zag je foto en dacht eerst dat je mijn Pino had.
Mijn valkje heet ook Pino en ziet er Precies net zo uit. Echt heel toevallig!
Mooie fot*o's trouwens!

Groetjes Margrietha

mastolk

Hoi Roneric

ik las je berichtje (beetje laat) en dat je een nieuw valkje hebt Pino. Nou ik zag je foto en dacht eerst dat je mijn Pino had.
Mijn valkje heet ook Pino en ziet er Precies net zo uit. Echt heel toevallig!
Mooie fot*o's trouwens!

Groetjes Margrietha