23 april 2024, 20:05:34

Wat moet ik kiezen?

Gestart door ziralioness, 14 oktober 2003, 15:42:55

« vorige - volgende »

ziralioness

14 oktober 2003, 15:42:55 Last Edit: 14 oktober 2003, 15:43:45 by ziralioness
Okay, stemmen maar... wat oh wat moet ik doen?

MAAR!!! Het blijft wel bij 5 als ik beide kies, er komt geen 6de... en een even getal is toch beter? Hoewel, met zoveel... wat zeggen jullie??

Sorry Karin, ik heb even je foto van je prachtige Dazzle geleend...  ;)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

mastolk

Hoi,
Ik zou gewoon lekker beide halen ;).
En bij vijf blijft het? Tja, dat is afwachten wie weet  heb je erover een poosje toch wel 6?! Wie zal het zeggen?
Nog wel even een vraagje wat voor valkjes heb je nu al? Wil je er ook mee kweken? Dan kun je misschien beter iets erbij kiezen waarbij je mooie kweekresultaten krijgt, maar ja dat is aan jezelf.
Ik zou voor beide gaan.

Groetjes MArgrietha

ziralioness

Hoi!

Bedankt voor je stem!  ;D Mijn bende bestaat uit;

Nina, 4 mnd, wildkleur,hoogstwaarschijnlijk man
Kiko, 4 mnd, witkop, vermoedelijk pop
Ricky, 2jr, wildkleur, man

Met Nina & Kiko, mochten het echt een man en pop blijken, wil ik rond Juni eens een gokje wagen met kweken. Mochten het 2 mannen worden (want Nina is bijna zeker een man) dan moet ik maar eens kijken.

Ricky kan al kweken en ik wil hem gewoon koppelen aan een mooie dame, het maakt me weinig uit wat er uit de nestjes komt, da's toch altijd een verrassing... ik weet nl. niet wat Ricky's ouders waren! En of deze dame een geparelde of Lutino word maakt me niet uit, maar ik wil gewoon supergraag een gepareld popje...!

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Kolkkie

Hoi Diane,

Ik zou gewoon voor beide gaan ;D
Vijf is wel een mooi aantal. Maar ik denk dat nr. 6 gauw zal komen hoor :D :D :D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

ziralioness

Hihihi oh jee... ik hoor het al wel... dat worden nóg 2 fladderaars...  ::)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

mastolk

Hoi
Als je toch heel graag een gepareld popje wil zal ik daar zowiso voor gaan, en verder? Gewoon NOG een erbij! Is toch juist leuk? Wie weet van een kweker (of waar je hem ook vandaan haalt) en een koppeltje.
Nou succes met het uitzoeken en beslissen wat het gaat worden.   :)
Groetjes MArgrietha

ziralioness

Helemaal mee eens... wat zullen mijn ouders wel zeggen??  :D Niet nog 1, maar zelfs nog 2 van die ''mafpiepers''!  ;D ;D :D :D

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

ziralioness

Zo, dat zijn ook een hoop stemmen op Lutino!  :o Veel Lutinoliefhebbers? ;)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Karin

15 oktober 2003, 02:20:53 #8 Last Edit: 15 oktober 2003, 02:21:49 by kazoo
Ik stem op gepareld  ;D Maar ik zou er maar één bij nemen. Waarom ? Dan kun je er eentje uit je eigen nestje houden  ;D Er is niets leuker dan je eigen jong. Overigens heet het volgens mij gewoon gepareld en geen wildkleur gepareld. En weet je zeker dat het een foto van Dazzle is ? Het lijkt me Dizzy, zij is cinnamon gepareld. Erg hè, dat ik twijfel over de foto van mijn eigen "kinderen", maar ja, met lichtval van de flits kan het zo veranderen.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

ziralioness

Een jonkie uit eigen nest houden...
Dan word dat toch gewoon nr.6??  ;D :D Is het weer een even aantal!  :D

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Karin

Maar met 2 nesten worden dat er... 7 !  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

ziralioness

15 oktober 2003, 15:04:58 #11 Last Edit: 16 oktober 2003, 22:13:53 by ziralioness
WAHAHAHAHAHHAHAH!!!!  :D :D :D :D :D :D

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...