| 't Valkenhuus 2008 | Foto's 18-09-2008 | Foto's Drie Nieuwe Valken |

Gestart door Tjerk, 26 november 2007, 20:15:06

« vorige - volgende »

Tjerk

Hey,

Anders ik wel, de valkjes zijn nog steeds hard zoekende en paren geregeld. Alleen heeft Ayko een beetje te veel de overhand in de volière. Ze zijn werkelijk waar allemaal heel voorzichtig in de buurt van hem. Dus ik hoop dat hij zich een beetje snel z'n kast uit kiest. Hij paart in elk geval wel enorm veel, dus dit kan ivm Aylo nooit heel lang duren :P...

Groeten Tjerk

*Esther*

Tjerk

Hey,

Er wordt regelmatig gewip/wapt hier in de volière. Mystic heeft een eierkont. Bij Snowy zal dit ook niet langer duren dan een paar dagen en voor Diesel en Aylo geldt hetzelfde.

Daarbij heb ik ook de banner een beetje gewijzigd, een beetje meer kleur in de te witte achtergrond :D.

Groeten Tjerk
"

Foto's!!!

BaUkJe

Tjerk

Hey,

Aylo heeft vanacht of vanmorgen haar eerste ei van dit jaar gelegd en heeft daarmee hier het broedseizoen geopend!! :D...

Ayko: Wildkleur Bont Opaline kanssplit Lutino
Aylo: Cinnamon Bont Opaline

Jonge man:
50.0 % Wildkleur Bont Opaline split [X2 Cinnamon]
50.0 % Wildkleur Bont Opaline split [X2 Cinnamon] kans [X1 Lutino]

Jonge pop:
50.0 % Wildkleur Bont Opaline
50.0 % (Lutino) Bont Opaline

Nu maar wachten op de rest...

Groeten Tjerk

Saar

Mooie foto´s :D
en gefeliciteerd met je eerst ei :D
Groetjes Saar :-*

•=Bonnie=•

Tjerk

Thanx ;),

Maarrrrr..... Het 1e eitje heb ik al weer weg gegooit :-[, er zat namelijk een enorme deuk in, maar niet getreurd, het 2e eitje lag al klaar. Dus ondanks het enorm warme weer blijft ze lekker doorleggen.

Groeten Tjerk

BaUkJe

Gelukkig maar Tjerk! ;) We houden je boekje in de gaten... gr Baukje

Tjerk

Hey,

Leuk!!!

Om iedereen wat meer te laten zien van het project wat ik doe voor m'n opleiding Detailhandel Ondernemer Manager, kunnen jullie even kijken op www.ek-store.hyves.nl

Groeten Tjerk

Caroline

Gefeliciteerd met je tweede ei en succes dit seizoen.

Ook succes met jullie EK-store.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Kijk dat gaat de goede kant op in het valken huus :)

Tjerk

Jawel toch :D, het gaat nu zelfs nog beter. Er lag vandaag een nieuw eerste eitje, alleen niet van een koppel die ik nu al had verwacht, aangaande de eierkont van de pop.

Dito & Breezer hebben sinds vanacht ook hun eerste eitje en
daarmee staat de eierstand op drie.

Ayko & Aylo, 2 eitje :D!!
Dito & Breezer 1 eitje :D!!

Groeten Tjerk

Anke

Hoi Tjerk,
Gefeliciteerd met de eerste eitjes!!
Veel succes dit kweekseizoen!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Tjerk

Dankje,

Heel raar toen ik vanochtend keek, miste er een eitje bij Ayko & Aylo. Ik ben de hele nestkast na wezen pluizen en heb niks kunnen vinden.

Dito & Breezer hebben wel sinds vanochtend hun tweede ei, dus de eierstand blijft staan op drie :S....

Groeten Tjerk