| 't Valkenhuus 2008 | Foto's 18-09-2008 | Foto's Drie Nieuwe Valken |

Gestart door Tjerk, 26 november 2007, 20:15:06

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Die vreemd gevormde eitjes ken ik niet van Cocktail en Dreams, op dat mini ei na dan wat ze als allereerste eitje hier legde.  Ze waren alleen niet bevrucht. Ik zou ze uit elkaar halen hoor als je er de ruimte voor hebt en Cocktail een mooie pop zonder cinnamon geven.

En Suprise, heb je daar al eitjes van?
En Sky en Summer?
Enne, ga je met Luka nog kweken?

Zeg es tegen Fallow & Kiära dat ze opschieten zeg! :P

Tjerk

Hey Bonnie,

Echt heel apart iedere keer dat ze weer is een keer een ei legt zit er een apart knikje in. Heel apart :P... Uit elkaar halen weet ik nog niet want heb niks om ze beide aan te koppelen.

Suprise wil ik eigenlijk samen met Roos omwizzelen met Cocktail & Dreams maar kan Cocktail & Dreams niet vangen om de jongen die in die volière liggen.

Sky, Tiäro, Summer en Ino gaan continu met z'n vieren om. Maar hij zit continu naast Ino, dus ik denk dat ik hem met haar apart zodra Dizzle & Yellow uit de broedkooi kunnen. Ino is split Witmasker dus komen er nog Bleekmaskers uit. En wat Tiäro en Summer doen zie ik dan wel weer.

Voor Luka moet ik nog een popje hebben en wil er eigenlijk een split Fallow popje bij, liefst een eigenkweek.

En die eitjes van Kiära kan ik er in principe wel uitkijken dus ze heeft mazzel dat ik heel veel weg ben :P.

Groeten Tjerk

*Yvon

Hoi hoi

Ik zag je heel eventjes online.  :P
Dacht dat je wat leuks kwam vertellen ;),blijkbaar dus nog niet.  :-\ ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Tjerk,
Ik word nu wel heel nieuwsgierig ::)
Ik heb nog even op je site zitten spieken..
Maar er staat dat Kiara Lutino opline geelwang is.
Ze is toch ook split bont?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Tjerk

Hey Anke,

Kiära is een Lutino Opaline Geelwang kanssplit Bont. Nadeel is dat ze nu nog steeds geen ei hebben, dus hoe lang dat nou nog moet gaan duren, ik heb geen idee :-\...

Vandaag is de eerste jonge valk weg gegaan een jonge Wildkleur Bont split Witmasker [X1 Cinnamon Opaline] man van Dizzle & Yellow.

Dizzle & Yellow hebben nog nog drie jongen zitten waarvan er nog twee te reserveren zijn, dit zijn een Wildkleur split Witmasker Bont [X1 Cinnamon Opaline] en een Cinnamon Bont Opaline split Witmasker pop.

De jonge valkjes van Ayko & Aylo zullen beide eind komende week uitvliegen. Dit zijn echt twee reusachtige jonge vogeltjes.

Jong 1, Wildkleur Bont Opaline / Te Reserveren.

Jong 2, Wildkleur Bont Opaline / Te Reserveren.

Dito

Breezer

Jong 1 Dito & Breezer / Gereserveerd.

Jong 2 Dito & Breezer / Te Reserveren.

Jong 3 Dito & Breezer / Te Reserveren.

Dusty

Diesel

Jong 1 & 2, Witmasker (Cinnamon) Bont / Te Reserveren.

River

Mystic

Jongen 1, 2 & 3, River & Mystic / Te Reserveren

Groeten Tjerk

*Yvon

Hoi hoi

He wat jammer dat ze nog geen eitjes hebben.  :-\
Wij mensen hebben er meer haast mee dan zij zelf.  ;)
We moeten gewoon geduld hebben.  :D

Wouuuuwwwie,wat hebbie weer mooie jongen zitten.  :-*
En valken met schitterende kuiven !!  :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Tjerk,
Prachtige jongen heb je zeg!!!
Jammer... nog geen eitjes :(
We gaan dus rustig door met wachten....
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hoi Tjerk,
Wat is het hier stil ::)
Groetjes Anke

Jacoba

Hoi lezers,

Het is inderdaad stil hier. Tjerk heeft namelijk warmere oorden opgezocht, en ik heb het heel druk. Moet nu alles alleen doen met de valkjes en dan zijn het er beslist niet weinig.
Het gaat met de valkjes heel goed, vandaag (ik denk nu misschien ook wel gisteren) is het eerste jong van Snowy en White uit het ei gekropen. Het doet het goed en was iets gevoerd. En dan moet ik 4 valkjes tam maken. En dan heb ik ook nog Joep die het liefst de hele dag gekroeld wordt en Luka die ik nu doei aan het leren ben, ook dat praten moet toch een beetje doorgaan. Ja het donsje is vast gisteren uitgekomen want ik heb gisteren niet in het blok gekeken en het was al gevoerd. Dat zou ook betekenen dat morgen donsje 2 er ligt.
Groetjes Jacoba.
Groetjes Jacoba.

*Esther*

Succes Jacoba, komt Tjerk terug en het valkje praat honderduit! ;D

•=Bonnie=•

LOL ik zou eerder Joep "Doei!" leren en als ie dat onder de knie heeft, "de mazzelll!" :D

Nog niets bij de lutino geelwang pop??

Jacoba

Hallo lezers en Bonnie,
Ja mooi LOL. Je hebt toch iets niet goed begrepen, Joep wil niet praten maar kroelen en Luka wil niet kroelen maar praten en wil alles wat sierraad heet vasthouden. HiHIhiiihhi.
Joep fluit bijna nooit en Luka doet dat van hem er wel bij, en luisteren we dan niet dat doet hij het heel schel, krijg je er zelffluitende oren van. EN dan wil je wel reageren met klaar. En dan houd hij vaak wel weer op. Joep en Luka zijn echte tegenpolen. De Mazzel ga ik zeker ook proberen.
Het tweede donsje van White en Snowy was er ook en ik heb hem niet kunnen redden, het donsje was helemaal verkleumd.
Kiara en Follow ga ik nog even weer aansporen.Hi Hi.
Groetjes Jacoba.

•=Bonnie=•

Ik had het wel begrepen hoor Jacoba... het was een geintje, vanwege de naam Joep ;)

Joep doei de mazzel  ;D

Jacoba

Hoi Bonnie
Ik snapte wel dat jij een geintje maakte hoor.  Hi hi hi. Maar Joep trekt zich daar niets van aan, hij is stil en blijft stil. Ik denk dat hij Luka heeft ingehuurd voor het praten. Ik begroet hem ook iedere morgen maar hij buigt alleen zijn koppie om te kroelen, en wordt helemaal blij als je over brood begint.
De kleintjes van Dito en Breezer en Dusty en Diesel zijn uitgevlogen.
De jongen van Ayko en Aylo moeten uit de voliere want paps gaat steeds op ze zitten en plukt ze. Zielig hoor.
Het kleintje van Snowy en White doet het goed.
En off topic Tjerk is bruin als een negertje. Het bevalt goed in Salou. En moeders maar druk met alle vogeltjes en hondjes.
Groetjes Jacoba.