| 't Valkenhuus 2008 | Foto's 18-09-2008 | Foto's Drie Nieuwe Valken |

Gestart door Tjerk, 26 november 2007, 20:15:06

« vorige - volgende »

Tjerk

Hey,

Hij blijft wel binnen zitten, maar er komt ook nog een pop voor hem binnen uit Fallow & Ino. En dan gaan we daar zeker een keer mee kweken aangezien hij kanssplit Bont is ben ik daar wel erg nieuwsschierig naar.

Groeten Tjerk

Silke *

Hey Tjerk,

Je zit ook vollop in plannen zie ik  ;D  Hoe oud is Tiäro nu?

Groetjes
Silke x

Tjerk

Hey,

Tiäro is volgens de man waar hij weg moet gaan komen van begin '07. Kiära zelf is van '04 net als haar eerste man "Kiäro". Maar hij is onverwachts op 9 september van de stok gevallen zonder dat er ook maar iets aan hem te zien was. Daarvoor was hij ook nog druk Kiära aan het versieren.

Groeten Tjerk

Silke *

17 december 2007, 15:33:57 #18 Last Edit: 17 december 2007, 15:46:58 by Silke *
Hey Tjerk,

Jammer dat het mannetje van Kiära stierf  :-\
Tiäro zal volgend kweekseizoen al kweekrijp zijn, heb je dan al plannen? Of liever even wachten?

En wie bedoel je dan dat jij hebt, Lutino Bont Opaline?


Groetjes
Silke x

Silke *

Héy Tjerk,

Oke, bedankt om het te laten weten! Het je geen foto dan van het vrouwtje van Fallow?

Groetjes
Silke x

Tjerk

Hey Silke,

Hier zijn twee foto's van het popje. Helaas zijn ze beide niet erg duidelijk, ik zal binnenkort wel even nieuwe foto's maken.

Groeten Tjerk






Silke *

Hoi Tjerk,

Oké, bedankt voor de foto's! Je ziet idd wel goed dat ze een Geparelde Lutino is. Mss een foto van haar rugje zou handig zijn, je ziet maar als je tijd hebt  ;)

Groetjes
Silke x

Tjerk

Hey,

Dan stuur ik je hem direct en ben je de eerste die hem ziet, Oké?

Groeten Tjerk

Silke *

Hey Tjerk,

Hèh, Oké, Thnx!  ;D ;D

Groetjes
Silke x

Silke *

Hoi Tjerk,

Veel plezier met het ophalen van Tiäro!

Groetjes
Silke

Anke

Hoi Tjerk,
Gefelicteerd met je nieuwe aanwinst Luka!!
Het is een knap ventje hoor!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Tjerk

Hey,

Dankje, Vandaag heb ik ook nog weer één op gehaald. Een Wildkleur Opaline Bont Geelwang man. Een hele mooie forse vogels met een erg zwarte tekening. Als het een beetje meezit, koppelt hij zich met Kiära en kan ik weer Wildkleur Geelwang split Lutino kweken.

Ik zal morgen even een paar foto's plaatsen.

Groeten Tjerk

*Yvon

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinsten !!  :D
De allernieuwste zal ook vast een hele mooie zijn.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

•=Bonnie=•

Citaat van: Tjerk op 17 december 2007, 14:55:20
Sinds kort hebben we hier trouwens ook nog een nieuwe vogel van Kirsten (Valkcity). Een Cinnamon Opaline Geelwang Bronze Fallow kanssplit Bont man "Luka".


Prachtig is ie :)

Is hij getest trouwens dat je zeker weet dat het een man is?

Tjerk

Hey Bonnie,

Het valkje is niet getest, wel is hij al z'n parels al bijna kwijt. Behalve op de vleugelranden en fluit hij. Dus zeker weten een man :).

Groeten Tjerk