28 maart 2024, 13:05:36

witte poepjes

Gestart door *Manon*, 23 november 2007, 18:56:49

« vorige - volgende »

*Manon*

Hoi hoi,

Lizzy en Ruffle hebben witte poepjes... Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Verder zijn ze lekker spelerig en vliegen rond, helemaal geen spoor van dat ze evt ziek kunnen zijn, maar dit vind ik toch wel heel apart.
De poepjes zijn wel dik, maar wit met kleine groene spikkeltjes erin ???

Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?

Groetjes Manon

Anja

Hoi Manon,

Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Normaal gesproken zijn poepjes groen (donker) met een witte punt.

Hoop dat iemand je snel een antwoord kan geven.

Groetjes Anja

*Manon*

hoi Anja,

Dank je voor je berichtje.
Ik denk zelf eigenlijk dat het van die tak komt... maar raar is het wel, ja ik hoop  ook dat iemand weet waar dit van zou kunnen komen, want helemaal gerust ben ik er niet op hé

Groetjes Manon

Gerda

Hoi Manon,

Normaal is het witte bestanddeel in poepjes de urine. Veel wit duidt dan op nierproblemen.
Het kan echter ook zo zijn dat het groen een soort grijs wordt door iets wat op een andere manier verteerd wordt dan normaal.
Als de ontalsting licht is met wat groen er in en er is een apart wit deel, dan is het iets uit de darmen, is het geheel wit, dan is het uit de nieren!

Goed aankijken of de poepjes morgen weer goed zijn.
Anders moet je maar even mestonderzoek laten doen!

Hopelijk is morgen alles weer normaal!

Groetjes, Gerda


*Manon*

Hoi Gerda,

Dank je voor je berichtje, bah, ik schrik er toch wel van!
Ik wacht morgen af en hopelijk is het weer goed, de poepjes zijn wit grijs, maar er zit niet een apart stuk wit in, het is wit grijzig met groenige spikkeltjes er helemaal doorheen...

Ik weet morgen meer.

Groetjes Manon

Anja

Hoi Manon,

Hoe waren vandaag de poepjes?

Groetjes Anja

*Manon*

Hoi Anja,

De poepjes zijn al wel weer donkerder zoals het hoort, alleen zie ik zonet dat de poepjes van Ruffle toch helemaal wit zijn...
De poepjes van Lizzy zijn wel weer gewoon... morgen nog maar even afwachten wat de poepjes van Ruffle doen... raar he ???

Groetjes Manon

Anja

Hoi Manon,

Dat is raar. Je had te tak uit de kooi gehaald las ik in je boekje.
Als je het niet vertrouwd zou ik maandag toch naar de DA gaan. Als je gaat zou ik zorgen dat je een poepje bij je hebt.

Sterkte ermee.

Groetjes Anja

*Manon*

hoi hoi,

Goed nieuws... de poepjes worden ook van Ruffle weer donkerder van kleur... hoeraaaaa ;D
Ze zijn nog wel lichtgroen, maar er zit ook weer verschillende delen in... dus wit van de urine en groen van de poep... al is het licht... ik ben helemaal blij!

Groetjes Manon die jullie medeleven heel erg waardeert ;)

Anke

Hoi Manon,
Hoera!! Dat is heel goed nieuws ;D
Nu hopen dat het zo blijft!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja


We springen er van in de lucht zo blij zijn we ;D



Groetjes Anja

Mara

Hoi Manon

Super dat de poepjes nu normaal worden!!!

Mara