18 april 2024, 08:58:20

vervoeren

Gestart door mariejj, 25 november 2007, 10:04:06

« vorige - volgende »

mariejj

Hoe kan ik het beste 2 valkjes(die ik ga kopen ;D) vervoeren?
De reis duurt behoorlijk lang: 1 uur en 3 kwartier met de trein en dan nog wat met de auto en een stukje lopen!

Ik heb nog wel van die kartonnen doosjes van een dierenwinkel maar kunnen die dan wel in een tas? Stikken ze dan niet?

Of moet ik ze samen in een klein hamster kooitje (leeg kooitje hoor dus eigelijk een heel klein vogelkooitje) met een doek er overheen?  Dan ben ik wel weer bang dat ze gaan fladderen en zich zo verwonden?

Ik hoop zo snel mogelijk antwoord te krijgen want misschien ga ik ze vandaag al ophalen! :D

Gerda

Hoi Mariejj

Kartonnen doosjes zijn met deze reisduur niets!
Het beste is een reismandje zoals deze:



Bij de webwinkel hier te koop voor 12,50.

Anders morgen naar de dierenwinkel om een vervoersmandje te kopen. Dat is het veiligst!
Liever een dag wachten dan achteraf spijt!

Groetjes, Gerda


Anke

Hoi,
Ik sluit me bij Gerda aan.
Het bakje op het plaatje gebruik ik ook altijd.
Het is handig, stevig en goed schoon te maken.
Ik heb er al menig valkje mee vervoerd!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Bello

Deze reismandjes zijn reuze handig om de valkjes mee te nemen.

Wij zetten ze zo nu en dan er gewoon in zodat ze niet bang zijn.


Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Mariejj

Ik heb andere reiskistjes voor mijn valkjes, sommige zouden ze lopers noemen maar ze zijn best ruim en zelf gemaakt. Maar zoals die in het plaatje van Gerda zijn ook goed. Kartonnen doosjes zijn niets met een dergelijke reisduur.

mara

Anja


Ik sluit me bij mijn voorgangers aan.

Mss dat je er 1 kunt lenen voor vandaag bij iemand?

Groetjes Anja