Bloeduitstorting?? kan niet meer vliegen..

Gestart door ♥Debby♥, 23 november 2007, 12:08:10

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Debby

Ook ik wil me graag bij Gerda aansluiten. Ik hoop dat Diesel gauw opknapt.

Mara

Anja

Hoi Debby,

dat moet schrikken zijn geweest zeg. Ik zou diesel zijn rust geven en idd naar een DA gaan.

Heel veel sterkte,

Knuffel

Anja

Kaatje

Hoi Debby,

Ik heb je verhaal gisteren in je boekje gelezen maar meid wat een flinke bloeduitsorting is dit geweest, ik wist niet dat een valkje zo'n flinke bloeduitsorting kon krijgen ...

Gelukkig gaat het inmiddels beter met Diesel maar wat zul jij enorm geschrokken zijn zeg !!!

Groetjes Karin

♥Debby♥

Het was een fikse plek inderdaad.. de verkleuring is nu helemaal weg.. helemaal de oude is hij nog niet hoor.. hij was ook best wat gewicht verloren.. Hij krijgt nog steeds z'n medicijnen en gaat nu gelukkig weer groeien.. ik geef 's avonds z'n medicijnen in een spuitje pap.. Hij pikte het niet zo.. hij ging heel hard met z'n kop schudden met als resultaat dat ik onder de medicijnen zat en Diesel niets binnen kreeg.. ik heb toen de DA gebeld en ik mocht het in de pap verstoppen en dus krijgt hij het nu goed binnen!

vitamine's geef ik nu ook op die manier en dat doet hem blijkbaar erg goed...

helemaal zichzelf is hij nog niet maar zoals het er nu uitziet gaan we het zeker redden!



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

Misschien zou je ook druivensuiker in zijn water kunnen doen ? Dat om op krachten te komen !! Hij zal waarschijnlijk wel genezen !! Als hij goed eet en beter wordt zou ik me niet echt veel zorgen maken maar ook een beetje rust gunnen zodat hij zich goed kan herstellen  he !! Het komt wel goed met hem denk ik !!!Als hij niet eet zou ik wel direct bellen naar DA !!



♥Debby♥

zijn dat druppeltjes?? die druivensuiker??

ik heb dat niet in huis.. zal morgen eens kijken.. zou je dat bij een dierenwinkel kunnen halen?


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sanna

Hoi Debby,

Fijn dat het ietsje beter met Diesel gaat, arme moppie. Druivesuiker kun je bij de dierenwinkel halen (als je het niet kunt vinden, even naar vragen), maar ook in de meeste supermarkten, bij de Zonnatura producten. Het is poedervormig en je kunt het oplossen in het drinkwater. Druivesuiker is altijd goed in huis te hebben wanneer je plotseling met een verwonding of stress te maken hebt. Maar het is geen medicijn hoor. Als Diesel nu alweer zelf aan het opknappen is, heeft hij het niet echt nodig.

Groetjes, Sanna

Mara

Hoi Debby

En het schijnt dat druivensuiker ook ervoor zorgt dat het drinkwater in een voliere in de winter niet bevriest.  ;) In de dierenwinkel hebben ze het, tenminste, normaal gesproken. Ik heb het van het merk Bogena.

mara

Kaatje

Hoi Debby,

Geef Diesel maar een hele dikke kroel van ons en ik hoop echt dat hij weer heel snel de oude Diesel is ! Ik ben wel heel blij om te lezen dat de bloeduitstorting helemaal weg is want dat zag er echt heel eng en pijnlijk uit !!

:-* :-* Van Paco voor Diesel

♥Debby♥

De dierenwinkel had het niet maar zou het bestellen.. dan heb ik het maar in huis voor als er eens iets is.. kan nooit kwaad dacht ik zo.. (manlief lacht alleen maar hoor.. )

Diesel is weer heerlijk z'n rondjes aan het vliegen.. 't komt echt helemaal goed met hem!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mara

Hoi Debby

Het kan geen kwaad hoor, om het in huis te hebben. Als je de zonnatura neemt (weet niet of die van bogena voor mensen geschikt is) kun je die zelf ook gebruiken als je een keertje zelf wat meer energie nodig hebt.

Mara

♥Debby♥

ik heb altijd dextro energy in huis.. zit ook druivensuiker in he.. altijd goed voor een extra boost.. en die heb je nog weleens nodig hoor hier.. hihihi..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.