Tommie en Coco en inmiddels ook Mork al. UITSLAG IS BEKEND

Gestart door Jacqueline, 21 november 2007, 22:21:55

« vorige - volgende »

Jacqueline

Helaas is onze Tommie afgelopen maandagavond overleden. Hij had een wormeninfectie en we hadden hem pas 2 weken. Nu is een andere ook ziek maar volgens de DA geen wormeninfectie, hij heeft extreem veel bacterien in z'n ontlasting na onderzoek. We hopen dat deze het wel red want hij probeert wel te eten.

Yvette

Heel veel sterkte met het verlies van je geliefde Tommie
En Rust zacht lieve Tommie

Anja


Heel veel sterkte met het verlies van je lieve Tommie.

Groetjes Anja

♥Debby♥

ach.. arme Tommie.. Veel sterkte hoor!! ik hoop dat je andere valkje snel opknapt!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mara

Hoi Jacqueline

Heel veel sterkte met het verlies van Tommie. Ik hoop dat je andere valkje gauw opknapt.

mara

Caroline

Heel veel sterkte  :'(
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi,
Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies!
Groetjes anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Jacqueline

Hallo allemaal,

dank jullie wel voor jullie berichtjes maar nu is Coco ook vanacht overleden. Ik heb coco nu naar veldhoven gebracht waar hij onderzocht gaat worden door Dhr. Dorresteijn van NOIVBD. Ook is het zo dat nu mn bonte cinnamon en mn opaline cinnamon geelwang er ook niet lekker bijzitten. Ik krijg wss andere AB van onze eigen DA en meer kunnen we niet doen. Ik hoop vandaag de uitslag nog te krijgen waaraan coco is overleden en verder kunnen we alleen maar afwachten. Ik ben er echt ziek van. We zijn dit najaar pas begonnen met valkjes en nu al zo'n tegenslag. Met de kweek hou je er rekening mee maar hier hadden we geen rekening mee gehouden.
Ik hou jullie op de hoogte van het onderzoek.

Anke

Hoi,
Oh wat naar, ook je andere valkje overleden :'(
Hopelijk slaat de antibiotica aan bij de overgebleven valkjes.
Nogmaals heel veel sterkte!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Jacqueline

Wat naar dat je Coco nu ook hebt moeten laten gaan. Ik hoop dat je vandaag nog bericht krijgt over waaraan Coco is overleden.

mara

Yvette

Heel veel sterkte met het verlies van Coco
En Rust zacht lieve Coco

Anja


Heel veel sterkte met het verlies van je lieve Coco.

Groetjes Anja

Jacqueline

24 november 2007, 11:35:51 #12 Last Edit: 26 november 2007, 20:59:37 by Jacqueline
Helaas,

Ik heb nog geen uitslag. Wss wordt het maandag. We hebben ze vanmorgen allemaal AB gegeven. De AB is op aanraden van Dr. Dorresteijn. Zodra ik de uitslag heb breng ik jullie allemaal op de hoogte.

ManjaV

Heel veel sterkte met het verlies van Tommie en Coco.  :-*

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

♥Debby♥

Jacqueline,

sterkte met het verlies van je valkjes.. ik hoop dat de andere er goed doorkomen met de AB en dat je snel een uitslag hebt van Coco.. sterkte nog!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.