15 mei 2025, 18:13:44

Rhody de Rose Kaketoe!

Gestart door Rianne, 21 november 2007, 10:27:02

« vorige - volgende »

Sanna

Hoi Rianne,

Wat een mooie kooi voor Rhody! Daar zal hij wel heel blij mee zijn ;). Leuke foto's hoor, wat is het toch een heerlijk beestje.

Groetjes, Sanna

Anja

Hoi Rianne,

Mooie kooi en fantastische foto's.

Groetjes Anja

Yvette

Ik vind ze heel erg mooi
Trouwens mooie foto's heb je gemaakt

bobbie

Hoi Rianne,

Goede keus gemaakt qua kooi Rianne.

zo'n kooi heb ik ook staan hier. Hij bevalt mij uitstekend en de birdies ook ;). Een montana, makkelijk schoon te maken, zal je nog veel plezier van hebben.

Doei, Nel :)

Wilma1

Jeeeeeeeeee  :o wat een gave kooi zeg!!! daar zal ie blij mee zijn, een hoop ruimte!!!!

Ik zie het nu pas  ??? ::) Hoe gaat het nu met Rhodi?!!!

Het is en blijft een BEAUTY!
:D :) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Het gaat goed! Hij geeft soms een kusje en fluistert het ook als we op de bank zitten. 'kusje kusje (overstaanbaar gemompel) kusje'. ;D
Wel heeft hij al 2 keer uitgehaald naar mijn vriend terwijl we op de bank zaten. Rhody liep naar Maarten toe en heeft zelfs 1 keer in zijn wang gebeten! Niet tot bloedens toe maar je zag wel waar hij gebeten had. Hopelijk trekt Rhody niet al te veel naar mij toe en ziet hij mij niet als partner want dan hebben we een probleem. Maarten moet maar even meer met hem bezig zijn als ik er niet ben denk ik. :)

Caroline

De grijze roodstaart van mijn ouders moet ook niks van mijn vader hebben .... het is zelfs zo dat als hij in de kamer is zijn mond gewoon houdt, terwijl als mijn vader boven is, Lorre de oren van kop kletst, het is echt een prater, de hele dag door.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Het is wel vreemd, in het begin wilde hij juist aldoor bij Maarten zitten. En hij kletst ook gewoon als Maarten alleen in de kamer is. Eenkennig is hij zeker niet, hij heeft zich die tijd in de dierenwinkel volgens mij ook niet echt aan 1 persoon kunnen hechten.

Caroline

Nee dat kan, onze Lorre is ook niet éénkennig, alleen bij mijn vader, mijn broers, Ed, ik en zelfs de kids kunnen er alles mee doen.  :D

Het enige wat hij zegt is ´s morgens bij het ontbijt: Mmmmmh, lekkerrr, baasje kaasje, kaasje baasje!!

Hij krijgt namelijk om hun band te versterken een klein stukje kaas 's morgens maar het is alleen bij kaas geven gebleven meer moet hij echt niet van mijn vader weten.

Hopelijk verbetert het nog met Maarten.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

In een DW zien ze zoveel mensen en de aandacht vinden ze best erg leuk, tenminste zoals ik ze ken  :D

Als ze eenmaal een vast verblijf hebben, heb je kans dat ze meer aan de één hechten dan aan de ander ??? Dat komt wel voor....Coco is ook meer naar Piet dan mij gericht, maar als ie bij míj mag vindt ie het óók  fijn  ::) ;D gelukkig  :P echter bij een keuze wordt het Piet  ::) :P

Grijze roodstaaren hebben toch maar alleen voorkeur voor óf de man, óf de vrouw, tenminste dat is mij altijd verteld ??? ???

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Het gaat nog steeds goed met Rhody, hij heeft er weer een nieuw geluidje bij. Een piepende deur! Dit heeft hij denk ik overgenomen van het keukenkastje. ;D
Volgens mij is Rhody wat chagrijnig vandaag, ik stond een sultana te eten en daar begon hij naar te schreeuwen. Misschien vond hij de plastic verpakking wel eng? Door de tralies heen wilde hij er wel aan knabbelen maar in de kooi ermee vond hij echt eng! Dan komt er best veel geluid uit ;D
Ook werd hij boos tegen de spuitflacon toen ik m aan het sprayen/douchen was. Normaal gaan de vleugels wijd en wil hij elk druppeltje opvangen. Slecht geslapen zeker! ;D

bobbie

Hihihihi, gekke Rhody.

het schijnt dat vogels inderdaad door slaaptekort chagrijnig kunnen zijn. Ze moeten minimaal 12 uur achter elkaar kunnen slapen/donker in de kamer zijn.
In de natuur slapen ze 13-14 uur achter elkaar.

groetjes, Nel :)

Rianne

Ik was gisteravond aan het werk, kwam pas om 5 uur thuis. Zat nog ff gezellig te kletsen ;) Dus toen was Rhody ook wakker. 2 uur later ging mijn vriend naar z'n werk dus was Rhody weer wakker.
Hij heeft het wel vaker dat hij z'n kop wegdraait als ik wil kroelen, maar later op de dag vind hij het dan toch wel weer errug fijn! ;)

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Fototijd! :D

Na het douchen spreidt Rhody altijd zijn vleugels (en wappert ons er vaak mee nat!)