3 mei 2025, 18:51:42

Rhody de Rose Kaketoe!

Gestart door Rianne, 21 november 2007, 10:27:02

« vorige - volgende »

Rianne

Rhody reageert niet op Mark, hij doet hem nog niet na ;D
Wel heeft hij wat aandacht tekort gehad, en is hij aan z'n veren gaan knabbelen, achterop zijn rug. Dit doet hij net een paar dagen dus hopelijk kan ik het hem nog afleren. Heb iig net nieuwe speeltjes opgehangen.
Ook wilde ik zijn nagels knippen vandaag, want ze zijn zo scherp dat het echt niet fijn is als je hem op je arm hebt. Helaas is dat misgegaan, na de tweede nagel kwam mijn moeder erachter dat ze allebei bloedden. Het is na een tijdje weer gestold maar een uurtje later keek ik en zag ik dat hij z'n kop gekrabt had, resultaat: Rhody's gezicht en snavel aan 1 kant onder het bloed en de nagel bloedde weer. Toen heeft m'n vriend Rhody meegenomen onder de douche, en heb ik net pannekoekenmeel op z'n nagels gedaan. Het helpt wel maar ik moet er op letten dat Rhody zich niet weer gaat krabben. Als het weer opengaat, zal ik het met de achterkant van een theelepel dicht moeten schroeien, door deze in het vuur te houden en dan tegen de nagel te drukken. Hopelijk is dit niet nodig...

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

C@rl@

Oei, ik duim dat het niet nodig is dat dichtschroeien, en dat hij verder van z'n veren afblijft.

Rianne

Het dichtschroeien was gelukkig niet nodig. Ik ben tot 12 uur opgebleven om Rhody in de gaten te houden maar de nagel heeft niet meer gebloed. Het gaat nu weer goed met hem!

C@rl@

Caroline

Fijn!!!!

Met jou, Mark en de valkjes ook alles oké??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Ja hoor, gaat goed allemaal! Morgen naar het consultatieburo! :D
Heb alleen weinig te schrijven over het spulletje hier, kweek is voorbij en verder gebeurd er niet veel. :)

C@rl@

Hoi Rianne, he gaat het nu met Rhody, blijft hij van z'n veertjes af?
groetjes Carla

Rianne

Hey,

het gaat nu wat beter, hij vind z'n nieuwe speeltjes eindelijk leuk :)

Saar

Anke

Hoi Rianne,
Ik heb eens heerlijk je boekje over Rhody zitten lezen.
Wat een leuke, mooie en lieve vogel :-* :-* :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rianne

De leuke tijden breken weer aan voor Rhody, als het mooi weer is mag hij mee naar buiten :) Mark vindt Rhody ook leuk maar hij mag niet met z'n handje erbij, dat vertrouw ik niet. Rhody zal een volwassenne nooit bijten maar die grijpgrage vingertjes van een kind... ;)

Anke

Hoi Rianne,
Als Rody weer mee naar buiten mag, mogen wij dan genieten van nieuwe foto's? ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Valk1969

Rody is echt mooi en ook een kroelkoppie.
Heb hem eens op me hand/arm gehaden wilde hem eigenlijk wel meenemen hahahahaha

Maar inderdaad kinderhandjes zijn toch iets anders als volwassen handen.
Ben ook benieuwd naar de nieuwe buiten foto's  ;)

Gr,

Patrick

Rianne

Jemig, wat een antiek topic van mij :o
Maar Rhody woont nog steeds bij ons, en is dus meeverhuisd afgelopen maart/april.
Helaas peutert hij regelmatig aan z'n veren, dus heeft hij geen glad verenpak meer. Verder maak ik me wat zorgen om z'n ring, die kan nog wel draaien maar aan de achterkant lijkt er wel iets van eelt te vormen. Ik moet er dus even mee naar de dierenarts maar dit wordt wel na de zwangerschap.
Rhody gaat regelmatig mee naar buiten, gister heb ik m met de plantenspuit gedouched. Nu lijkt ie weer een stuk rozer, hij stoft namelijk onwijs. De combi Mark en Rhody gaat ook nog steeds goed, Mark komt niet in de buurt met z'n vingers.
Ik zal snel weer wat foto's maken en plaatsen :)