-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

*Manon*

Nee Jeanine, dat LIJKT niet zo..... dat IS zo  :P :P ;D ;D

Hermien

He ho! Zo serieus was het niet bedoeld hoor! Er stonden niet voor niets drie  ;D   ;D   ;D  achter! Het spijt me als je het als heftig verwijt hebt opgevat, het was maar als joke bedoeld! Jammer, dat is weer het nadeel van iets opschrijven en elkaar niet kennen.
Geniet nu maar lekker van je vogies en je krijgt een dikke knuf van mijn 'Vliegtuig' die zich net weer achter de koelkast proberen te verstoppen.

:-*  :-*  :-*

•=Bonnie=•

@ de ongedultjes: het is DE HELE WEEK NOG NA HET WEEKEND  :P ;D

Extreme heeft weer een ei gelegd, gewoon op de bodem van de kooi. Ze krijgen nu een week van maar 8 lichturen per dag en daarna gaan ze naar buiten. Hopelijk heb ik haar dan van de leg.

Mork & Mindy2 hebben hun 1e ei  ;D

☺ Pita ☺

Aaaah hopenlijk helpt het :)
Gefeliciteerd met hun eerste eitje ;)
Groetjes Petra

•=Bonnie=•

Geen wonder jong 3 van Extran en Extreme geen gele wangen kreeg, ik heb me vergist, die is helemaal niet cinnamon, hij is gewoon bont dus het is een man!  ;D

Ik heb even foto's gemaakt, zal ze zo online zetten en dan zien of ik tijd heb ze in het forum te plakken.

Rob S

Ik ben erg benieuwd naar je foto's Bonnie ;D ;)

Dierenfreackske

Hoi , ik ook , ik vind het zo'n mooie foto's ook altijd van je ! Grtjs Ann

•=Bonnie=•

11 augustus 2008, 18:38:15 #1042 Last Edit: 11 augustus 2008, 18:45:03 by -•=Bonnie=•-
Bijna :) de foto's zijn aan het uploaden... dus de echt nieuwsgierigen kunnen vast via mijn site kijken, dat gaat een stuk sneller ;)

p.s. Tjerk (ik zie dat je meeleest) die albino pop staat te koop, van haar heb ik ook foto's.

•=Bonnie=•

11 augustus 2008, 19:10:22 #1043 Last Edit: 12 augustus 2008, 08:43:01 by -•=Bonnie=•-
Even wachten nog......  ;D ;D ;D

•=Bonnie=•

11 augustus 2008, 19:11:07 #1044 Last Edit: 12 augustus 2008, 08:41:55 by -•=Bonnie=•-

Blanca, albino popje, geplukt door Blanco omdat het helemaal geen koppel was (wat mij best uitkwam want hij was voor Baukje bedacht). Ze is kweekrijp, vrijgezel en denk ik tam geweest want als je haar pakt vind ze dat eigenlijk wel best :) Ze is te koop als er geen lutino bleekmasker bij Blanco en Baukje hun aankomende nestje zit.

Jong 1 van Jelle en Beauty, cinnamon bonte man kans split geelwang. Nog te reserveren

Jong 2 van Jelle en Beauty, cinnamon bonte man kans split geelwang. Nog te reserveren

Jong 1 van Extreme en Extran, een cinnamon-opaline bonte pop split witmasker Gereserveerd

Jong 2 van Extreme en Extran, een cinnamon-opaline-geelwang bonte pop split witmasker. Gereserveerd

Jong 3 van Extreme en Extran, een extreem bonte man split cinnamon-opaline witmasker en kans split geelwang. Gereserveerd onder voorbehoud

Caroline

::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)

Moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi!!  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Bonnie,

Nou het is het wachten meer dan waard geweest hoor.
Echt prachtige foto's van prachtige valkjes :D
Ik heb genoten ;)

Dierenfreackske

Hoi Bonnie , dat was zeker genieten hoor , grtjs Ann ;D ;D

*Esther*

*Yvon

Dank je wel hoor !!!!  >:(
Nou is mijn emmertje is overgelopen.....  >:( :P ;D ;D

Ze zijn weer prachtig !!  :-* :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is