-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Bonnie,
Wat gaaf dat jong 2 er ook al is :)
Spannende tijden weer hier
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Bonnie , heel spannend  is het hier weer zeg ! Veel succes hoor met de komende donsjes ook ! Grtjs Ann

Gerdy

Hoi Bonnie,

wat fijn dat ze al weg  of gereserveerd zijn..

gr gerdy

•=Bonnie=•

@ Anke en Ann: thanks :)

@ Kimm en Gerdy: ik had het over de zelfstandige jongen he, ik heb binnen nog twee papvalkjes die nog niet gereserveerd zijn en buiten in de blokken ligt en komt ook nog van alles :)

Maar de valkjes die al weg konden die zijn allemaal al weg of gereserveerd op 1 na. En dat is inderdaad erg fijn :)

•=Bonnie=•

13 juli 2008, 19:58:43 #904 Last Edit: 13 juli 2008, 20:16:26 by -•=Bonnie=•-
Whieoeeeeeeeeeeeeeiiii  ;D
Sinds afgelopen weekend zit Baukje bij Blanco, de nieuwe albino man...

Ik vermoede al dat hij niet een koppel was met die albino pop, er werd niet gekroeld, niet gefloten, hij trok alleen haar kop kaal.

Mijn vermoeden was juist... daarnet zag ik een zeer geslaagde paring tussen Blanco en Baukje!

Gisteren overwoog ik nog haar weg te doen naar iemand die op mijn lijst staat voor een bonte bleekmasker en een mooie grote volière heeft. Ik zou dan de eigen kweek bleekmasker man aanhouden voor bij die albino pop die nu over is. Hiermee wordt alles natuurlijk anders.

Van het ene moment op het andere is Baukje veranderd in een hitsig kippetje dat het blok in en uit kruipt. Nu wacht ik dus maar even af wat er gaat gebeuren...  ;D ;D

Blanco

Baukje

Moeder: Cinnamon Bont Bleekmasker (EF) / witmasker
Vader: Albino

Mannetjes:
50% Witmasker / bont / lutino / cinnamon
50% Bleekmasker (EF) / witmasker / bont / lutino / cinnamon

Popjes:
50% Albino / bont
50% Lutino Bleekmasker (EF) / witmasker / bont

Anke

Hoi Bonnie,
Gefeliciteerd met het nieuwe koppel!!!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Jacoba

Hoi Bonnie,

Hij gaat bij jou weer lekkerrrrrr lees ik wel. Veel valkjes al gereserveerd en een mooi nieuw koppel. Fijn.
En nu maar wachten en turen naar de veertjes, veel plezier.
Groetjes Jacoba

irma

Hoi Bonnie,

Dat is nog eens een koningskoppel, BLANCO-BAUKJE  ;D
En nu maar afwachten of ze koningseieren gaat leggen. ;)

groetjes Irma :)

Gloria en Lujo

Caroline

Gaaf koppel, prachtige albino man hoor.  :D (prachtige foto ook natuurlijk)

Succes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Bonnie , wat super voor je dat ze het blok steeds in en uit gaat , er staat vast iets moois te gebeuren , ik ben zo blij voor je ! Grtjs , Ann

*Manon*

Hoi hoi Bonnie,

Nou dat wordt een spannende tijd zeg bij jou, volgens mij kun je die veertjes er wel uit kijken  ;)
En wat leuk die verrassingskoppels  ;D ;D

•=Bonnie=•

Bedankt allemaal  ;D

@ Irma: dat van dat koningskoppel snap ik niet helemaal, heb al gegoogled maar kon ook niets vinden?

Het eerste jong van Extran en Extreme is ook uitgekomen. Van hun 8 eitjes zijn er twee afgestorven. Het eerste jong is vanwege het kleine leeftijdsverschil uitgekomen bij Jelle en Beauty.

Van hun vier eitjes zijn er twee afgestorven en drie jongen kunnen elkaar lekker warm houden en ondersteunen. Ze maken het goed en ik ben reuze benieuwd naar de tekening van het stel :)

De twee zwartoog jongen van Romeo en Julia waarvan er 1 bont wordt blijken opaline en zouden dus mannen moeten zijn. Ze hebben nu allemaal ene ring dus ik zal van we week eens foto's maken :)

De twee kale kippen van Robin en Robijn maken het ook goed, de donsjes vliegen er weer op en het lijken mooie forse jongen te worden. Ze zitten nu bij de papkinderen van Romeo en Julia, de oudste is gereserveerd en krijgt nog maar een voeding per dag plus een hapje voor de sier als de rest krijgt. Hij begint al te fluiten :) De jongste is nog  niet gereserveerd, da's meer een mensje met veren dan een valkje zo tam  ::)

Verder even geen nieuws :)

irma

Hoi Bonnie,

Het was maar een geintje zie het maar als een koningswens. ;)

groetjes Irma

Gloria en Lujo

Rob S

Bonnie, alweer zo'n mooi koppel erbij. Het gaat echt goed bij jou dit jaar ofniet dan?

Dierenfreackske

Hoi Bonnie , ik ben al benieuwd welke donsjes je gaat kunnen kweken met het nieuwe mooie koppel hoor !
Veel succes hoor ! Ik hoop dat het lukt daar met ze !
Hoe is het nog met Luna ?  Heb je nog een nieuwe fotovan haar ?   Grtjs Ann