-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerdy

Hoi Bonnie,

wat een verschrikkelijk mooie jongen heb je..het zijn plaatjes

gr gerdy

Dierenfreackske

Hoi , sterkte met het afschied nemen van de kleine donsjes , het zal beslist wel moeilijk zijn he !
..Ann



Anke

Hoi Bonnie,
Wat naar dat het donsje het niet gaat halen.
Weer een moeilijke beslissing om een donsje uit zijn lijden te verlossen.
Je weet in iedergeval dat jij alles gedaan hebt wat je kon om hen te redden!
Veel sterkte!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

irma

Hoi Bonnie,

Ten eerste gefeliciteerd met je eerste bleekmasker jong.
Bij mij broed het bleekmasker koppel niet meer dus Blanca haar eieren heb ik bij Frodolien gelegd.
Sterkte nog met je kleine papjongen. :'(

groetjes Irma 


Gloria en Lujo

Dierenfreackske

Hoi Bonnie , heel erg gefeliciteerd met je eerste bleekmasker donsje hoor ! Hopelijk zorgen de ouders er goed voor ! Grtjs Ann



Anke

Hoi Bonnie,
Even een Juul update: Hij doet het hartstikke goed.
Juul is lekker bezig de huiskamer te ontdekken :)
Hij heeft van Dorith afgekeken dat kroelen best lekker is, dus nu gaat bij hem ook het koppie al naar beneden als mijn hand eraan komt om te kroelen ;D
Het is zo'n lekker ding!!! :-* :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Bonnie , hoe is het met Luna ?   Geef ze een knuff. van me , grtjs Ann ;D ;D



Tjerk

Hey,

Lekker hoor!! Haal ik een Cocktail & Dreams bij jou, leggen ze af en toe een ei en doen er dan verder ook niks mee.

Hoor ik tot m'n stomme verbazing zostraks toen ik langs de volière liep voergeluidjes terwijl alle valken met jongen buiten de kasten zaten. Dus ik uit nieuwsschierigheid een keer de vingers langs het gaas halen, komt Cocktail al kauwend uit de kast van Ayko & Aylo te zetten en evenlater zit hij er al weer in :P.

Dat is dus ook de reden waarom ze met de eieren niks doen, met jongen van drie weken oud beginnen is gewoon veel makkelijker :P.

Groeten Tjerk

•=Bonnie=•

@ Caroline, Anke en Gerdy: bedankt..

@ Irma: wat balen zeg dat ze niet meer broeden  :-[ Is natuurlijk ook nog een jong koppel. Bij mij heeft mijn bleekmasker man het voordeel dat ie een oude door de wol geverfde pop heeft. Mijn bleekmasker popje kweek ik dit seizoen niet mee, ik heb er ook geen passende man voor.

Hopelijk gaat het bij jou toch nog lukken, het seizoen is wat dat betreft eigenlijk pas net begonnen.  :)

@ Ann: Ook Luna is vandaag uitgevlogen. Ze heeft dus haar laatste knuffel gehad want over een paar dagen zal ik wel niet meer aan kunnen komen  ;) Nu is het wachten op zelfstandig eten. Ook Evy en het getekende popje van Extreme en Extran zijn uitgevlogen.

@ Tjerk: Je wist exact waar je aan begon met Cocktail en Dreams, de reden van verkoop was de 3 nesten onbevruchte eieren. Dat ze eieren leggen en er niets mee doen lijkt mij het minste probleem als ze al niet bevrucht zijn, het blijven tenslotte geelwangen.  ;)

•=Bonnie=•



De jongen van Bingo en Belle zijn uitgevlogen en staan op uitvliegen  :)

Verder zijn alle kasten leeg op die van de bleekmaskers na waar net twee pluisjes liggen. Romeo en Julia, Bingo en Belle en Bauke en Suprise hebben weer eieren die ik allemaal heb vervangen door neppers.

Als Bauke en Suprise broedvast zijn krijgen die de eitjes van Bingo en Belle maar ik denk dat die onbevrucht zijn.

Extreme en Extran zijn weer aan het paren, die zouden dus nog wel eens een ronde kunnen gaan doen. Pim en Roos mogen als ze dat willen ook nog een ronde.


•=Bonnie=•

Nog even een update wat betreft de overgebleven papjongen...

De kropjes legen weer maar de twee jongen zijn vandaag 3,5 week oud en wegen 56 en 59 gram  ::) :-X

Ik voer ze 5 maal per dag 6mm pap. Die heeft een verdunning van 1 deel formule op 1,5 deel water, vrij dik dus om de calorische waarde hoog te houden maar veel dikker durf ik nog niet.

Ben benieuwd wat dit voor dwergvalken gaan worden.  :-/ en of ze het gaan redden.

Anke

Hoi Bonnie,
Fijn dat bij de papvalkjes de kropjes weer legen :)
Nu ze lekker volproppen met pap, en ze gaan vast groeien als kool!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Bonnie , wat leuk dat Luna is uitgevlogen ook ! Fijn dat je nog een knuffel hebt gegeven hoor ! Nu is het wachten tot ze zelfstandig is he ! Grtjs Ann ;D ;D



*Yvon

Hoi hoi

Enne,mag ik tussendoor ook even vragen hoe het met Manchito is ??  ;)

Ik hoop voor je dat de valkjes het gaan redden hun achterstand snel in zullen halen.
Dan zie je ze toch nog lekker groot en mooi worden.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >