-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Wow, er zitten weer mooie valkjes bij !!

Wat lijkt het cinnamon bont opaline jong van Extran en Extreem veel op z'n vader qua tekening.
Mooi hoor !

Groetjes Marlies ;)

Jacoba

Hoi Bonnie,

Super je donsjes, nou ja donsjes en mooie foto's heb je van ze gemaakt.
Het gaat wel snel die kleintjes. Voor je het weet zijn ze alweer zelfstandig. Veel plezier nog met je grote kleintjes.
Groetjes Jacoba.

mariejj

Deze mooie vent komt bij mij wonen!  ;D ;D


*~Jeanine~*

Citaat van: mariejj op 29 mei 2008, 14:17:42
Deze mooie vent komt bij mij wonen!  ;D ;D




Gefeliciteerd Mariejj,

En hoe gaat deze mooie vent heten ;D
Hij is inderdaad prachtig :)

Anke

Hoi Marie,
Wat een knapperd krijg jij erbij zeg!
Is hij het broertje van mijn Juul?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

mariejj

Hoi Jeanine en Anke

Hij gaat Kenny heten  ;D
Ja hij is van Pim&Roos dus een broertje van Juul  ;)
Hij zal hier een witmasker (gepareld?) split bont popje krijgen, maar die moet eerst nog geboren worden ;D

groetjes Marie

•=Bonnie=•

Citaat van: irma op 26 mei 2008, 12:26:36
Citaat van: -•=Bonnie=•- op 26 mei 2008, 12:09:21
@ Caroline en Ann:  ;D

Vooral deze vind ik geweldig  :) Jammer dat je op de verkleinde versie van de foto niet meer kan zien hoe de kleuren echt zijn  >:( in het echt is ie echt kanari geel.

Bonte man met uitsluitend bont waar je het op de foto ziet, split witmasker kanssplit geelwang.  :D :D :D
Hoi Bonnie,

Wauw!! die kleintjes van Extreme en Extran zijn echt supermooi. :o

gr,Irma :)





Gaaf he, en nog kans split geelwang ook :) En hij is nog steeds te reserveren... schiet mij maar lek. Vandaag is ie uitgevlogen trouwens.

Citaat van: Caroline op 26 mei 2008, 12:44:30
Ik snap je frustratie .... heb ik hier ook .... knalgele, inderdaad kanariegele jongen en op de foto lijken ze net lutinogeel.  :-\

Ik heb je mailtje gekregen .... denk er even een dagje over en geef je dan antwoord oké??


Op mijn computer ziet ie er nog goed uit, maar bij het uploaden gaat het mis.
Citaat van: *~Jeanine~* op 26 mei 2008, 13:29:16
Hoi Bonnie,

Hier liep ik ook weer giga achter maar ben weer helemaal bijgelezen.

Super foto's van prachtige valkjes.
Het is echt een genot om naar te kijken :D


Thanks  ;D


Citaat van: Mara op 26 mei 2008, 18:30:44
HOi Bonnie

Prachtige valkjes zeg. Echt heel erg mooi!!

Mara

:D Mijn eerste gele bontje. Vele eerste keertjes dit jaar, een bronzefallow, opaline en cinnamon opaline popjes al dan niet bont, en de geelwangen zouden er nu moeten liggen.  Jammer genoeg nog niets van het koppel waar ik het meest naar uit zie. Maar het seizoen is nog niet om.  :)


Citaat van: Anke op 26 mei 2008, 19:02:25
Hoi Bonnie,
Wat een geweldige foto update!
Je hebt echt prachtige valkjes :-*
Spannend, spanned of er gele wangetjes bij zullen zijn ;D
Groetjes Anke

Inmiddels weet ik zeker dat er tenminste twee met gele wangen zijn tenzij ik weer crossovers heb. Ik kan zien dat ze cinamon-opaline zijn en bij dit koppel (Bingo & Belle) moeten het dan ook geelwangen zijn. :)

Jammer genoeg zie ik nog te weinig wang ook maar iets te kunnen zeggen.

Citaat van: Marlies op 27 mei 2008, 00:19:59
Wow, er zitten weer mooie valkjes bij !!

Wat lijkt het cinnamon bont opaline jong van Extran en Extreem veel op z'n vader qua tekening.
Mooi hoor !

Groetjes Marlies ;)


Ja, dat is een heel mooi popje geworden, en dat heeft me een formaat joh!! Loeizwaar is ze, geweldig, met zo'n vette brede kuif er op :)

En Extran zorg heeeeeeeel lief voor de twee jongsten van Bauke en Suprise, dus ik heb goede hoop dat ze het een volgende keer goed zullen  doen.

Hetzelfde geld trouwens voor broer Jelle die met zijn popje samen voor de kleintjes van Romeo & Julia zorgt.


Citaat van: Jacoba op 27 mei 2008, 16:06:09
Hoi Bonnie,

Super je donsjes, nou ja donsjes en mooie foto's heb je van ze gemaakt.
Het gaat wel snel die kleintjes. Voor je het weet zijn ze alweer zelfstandig. Veel plezier nog met je grote kleintjes.
Groetjes Jacoba.



Hoi Jacoba, ja wat gaat dat hard he? Moet nodig weer nieuwe foto's maken maar ik heb zoveel werk momenteel dat ik het tegenover mijn klanten niet kan maken. Ik met echt weer een klein cameraatje hebben, die pro spullen zijn veel te omslachtig.

Citaat van: mariejj op 29 mei 2008, 14:17:42
Deze mooie vent komt bij mij wonen!  ;D ;D



:) Hij is vandaag uitgevlogen! :)



•=Bonnie=•


Gisteren kwam ik 's ochtends in het binnenhok en zag ik tot mijn stomme verbazing Romeo en Julia samen buiten het blok.

Dat koppel dat samen dag en nacht zat te broeden op de eitjes van Bingo &  Belle. Toen ik de dag er voor keek was het eerste ei uit gekomen en lag het tweede al te piepen. Nu vond ik drie steenkoude eitjes (waren er 6 maar de eerste bleek afgestorven in een vroeg stadium) en twee donsjes die zwaar onderkoeld waren.

Ik heb me geen seconde bedacht en de twee onder Jelle en Beauty geschoven. Nog geen minuut later hoorde ik voer geluidjes  :D Maar de  eitjes... er was met de schouwlamp geen leven meer in te bekennen  :'(

Ik heb ze in de broedmachine gelegd omdat Jelle en Beauty al voor de drie jongen van Romeo en Julia zorgen. Die .........  :o :o :o :o

Okay dit klinkt alsof ik het ter plaatse uit mijn duim zuig maar die leeftijd ben ik al voorbij...  terwijl ik dit schrijf hoor ik een *piepss!!* en in e broedmachine ligt een kleine fallow te spartelen om de kleverige eidopjes van zich af te trappen!!  ;D

Ik heb het bij Jelle en Beauty gezet.. maar de jongen van Romeo en Julia zijn 6, 8 en 10 dagen oud vandaag... Dan denk je wat een kleine donsjes maar als je er dan zo'n piepkuiken bij legt moet je toch even slikken.

Over een paar uurtjes zal ik even kijken of het droog en veilig is. Er liggen nu dus 6 jongen daar, 3 van Romeo en Julia en 3 van Bingo en Belle... Als het niet gaat haal ik de twee oudsten van Romeo en Julia weg  en doe ze met de hand verder.

Robin & Robijn hebben 3 bevruchte eitjes. ;D


•=Bonnie=•

Ohw ja..

zou ik bijna vergeten...

Juul eet nog maar een paar hapjes pap, Kwibus is helemaal zelfstandig, Pino eet ook amper nog pap en de rest zit sinds twee dagen op 1x per dag :)

(onder protest... je moet ze horen gillen als ze me zien haha)

De blokken bij Bingo & Belle en Romeo & Julia zijn weg.
.

Anke

Hoi Bonnie,
Gefeliciteerd met je fallow donsje ;D
Wat goed dat je nog optijd was om het eitje in de broedmachine te leggen!!

Wat goed dat Juul nog maar een paar hapjes pap neemt :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

Citaat van: Anke op 30 mei 2008, 14:41:20
Hoi Bonnie,
Gefeliciteerd met je fallow donsje ;D
Wat goed dat je nog optijd was om het eitje in de broedmachine te leggen!!

Wat goed dat Juul nog maar een paar hapjes pap neemt :)
Groetjes Anke


Juul wordt echt zo leuk :) wat een plaatje is dat. Nog een paar dagen en we kunnen zien wat de bronzefallow wordt :)

Anke

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 30 mei 2008, 16:45:06
Citaat van: Anke op 30 mei 2008, 14:41:20
Hoi Bonnie,
Gefeliciteerd met je fallow donsje ;D
Wat goed dat je nog optijd was om het eitje in de broedmachine te leggen!!

Wat goed dat Juul nog maar een paar hapjes pap neemt :)
Groetjes Anke


Juul wordt echt zo leuk :) wat een plaatje is dat. Nog een paar dagen en we kunnen zien wat de bronzefallow wordt :)


Hoi Bonnie,
Juul is gewoon prachtig :-* :-* :-*
En.... owwww spannend wangetjes kijken ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Wat zal jij blij zijn met je broedmachine.
Gefeliciteerd met de 2 fallowtjes !!  ;D

Dat die ene prachtige bonte man nog niet gereserveerd is.  :o
Hij is prachtig !!  :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Jeetje .... je was echt net op tijd .... gefeliciteerd.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

trienke

hoi

Gefeliciteerd zeg met je 2e fallow :D
enne mocht het niet goed gaan, ik heb hier nog een koppel met 1 jong en daar mogen ze gerust bij als je wil ;)

Ik vroeg me nou eigelijk af waar mijn gereseveerde jong bij ligt.

Groetjes Trienke