-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

trienke

HOi Bonnie

wat fijn dat het goed gata bij jou, en wat maak je toch iedere keer weer prachtige scherpe foto's

Kun je mij er geen les in geven :P

Groetjes Trienke

•=Bonnie=•

Citaat van: trienke op  9 april 2008, 09:30:54
HOi Bonnie

wat fijn dat het goed gata bij jou, en wat maak je toch iedere keer weer prachtige scherpe foto's

Kun je mij er geen les in geven :P

Groetjes Trienke

Hoi Trienke :)

Thanks  ;D Zelf vind ik de foto's niet bepaald representatief hoor, gemaakt met een telefoon en de filmcamera van mijn man. Mijn spullen zijn vrij zwaar om in 1 hand vast te houden en in een andere een valkje. *grinnik* Maar les geven doe ik wel, de 26e geef ik een workshop (honden)fotografie voor beginners in Nieuwendijk te Noord Brabant en in mei en juni weer. Het is een hondenschool dus het praktijk deel oefenen we op een paar gave honden maar verder is de basis voor fotografie uiteraard voor iedereen gelijk. kijk maar eens op www.bonfoto.nl  da's wat ik doe.



trienke


•=Bonnie=•


•=Bonnie=•



Er zijn weer twee donsjes geboren, een gele van Quapo & Ino en een bonte witmasker van Pim & Roos  :D

Dat brengt de stand op 10 jongen :D

Jelle & Beauty hebben nu 3 eitjes en ik hoop dat ze nu ophoudt want aangezien ze er twee op de grond heeft laten vallen heeft ze toch al 5 eitjes gelegd.

Dat brengt de eierstand op 14. :D

Ik vermoed dat er bij Extreme & Extran en bij Bauke & Suprise ook wel eens een eitje bij kan zijn gelegd maar die zaten in het blok dus heb ik er niet gekeken dus het zouden er al wel eens 16 kunnen zijn :D

Morgen ga ik de oudste van Quapo & Ino ringen, dat wordt trouwens geen bonte kon ik vandaag zien, de vlerkjes zijn ineens donker. Grappig gezicht. :)


•=Bonnie=•

Extran & Extreme hebben er een ei bij en zo ook Bauke en Suprise :)

Dus een eierstand van 16 en 10 jongen  ;D

Van Jelle & Beauty zijn in elk geval de 1e twee bevrucht, van Extran & Extreme dito, van Bauke en Suprise geen idee want niet gekeken, bij Pim & Roos zijn ze alle vijf bevrucht. Bingo & Belle knuffelen wel maar verder heb ik nog niets gezien, maar goed... ik sta ook niet de hele dag voor de volière ze gaan wel het blok in en uit.  ;D

Bingo is trouwens zijn parels aan het verliezen, hij ziet er heel grappig uit zo.

*~Jeanine~*

Hoi Bonnie,

Je krijgt dadelijk je handen vol met al die jongen :D
En ik duim voor je dat het een prachtig geelwangmeisje is ;)

*Yvon

Hoi hoi

Je hebt al aardig wat donsjes.  :D

Ik duim duim duim duim nog steeds !!  ;D

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

•=Bonnie=•

11 april 2008, 10:28:16 #398 Last Edit: 11 april 2008, 10:31:09 by -•=Bonnie=•-
Citaat van: *~Jeanine~* op 10 april 2008, 17:06:14
Hoi Bonnie,

Je krijgt dadelijk je handen vol met al die jongen :D
En ik duim voor je dat het een prachtig geelwangmeisje is ;)



Hoi Jeanine :)

Er kunnen nu nog geen geelwangen bij zijn hoor. Er zijn van vrier koppels jongen nu....

Romeo & Julia, die hebben twee gele donsjes waarvan 1 lutino.
Pim & Roos, die hebben drie bonte witmaskertjes
Quapo & Ino, die hebben er vier twee gele donsjes en twee witmaskers.
En dan natuurlijk Kierewiet van Mork & Mindy nog, maar da's gewoon  een wildkleurtje :)

Geewangen kunnen er straks wel komen van Extran & Extreme en van Jelle en Beauty. Die hebben 4 en 3 eitjes. En naar die jongen ben ik vreselijk nieuwsgierig :)


Citaat van: *Yvon op 10 april 2008, 18:08:45
Hoi hoi

Je hebt al aardig wat donsjes.  :D

Ik duim duim duim duim nog steeds !!  ;D

Groetjes Yvon



De twee witte donsjes van Quapo & Ino worden in elk geval niet bont  :(. De drie van Pim & Roos wel en er liggen van hun nog 5 eitjes. Hun opaline bonte witmaskers moeten wel worden getest.  :-\




Caroline

Ben weer bijgebladerd.  :D

Groetjesssssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

irma

Hoi Bonnie,

Het gaat goed bij jou zo te lezen :D
Alleen jammer van je twee dode donsjes en heb je inmiddels al die tweede gevonden ???
Veel succes verder :D

groetjes Irma.


Gloria en Lujo

Anke

Citaat van: -•=Bonnie=•- op  8 april 2008, 21:29:14
Citaat van: Anke op  8 april 2008, 19:05:54
Hoi Bonnie,
Fijn dat het leuk was in Finland :)
Het gaat goed bij jou met donsjes en eitjes ;D
Groetjes Anke


Hoi Anke, :)

Ja... vooral nu Beauty de eitjes in het blok heeft gestopt en Extran en Extreme ook eitjes hebben waarvan de eerste in elk geval bevrucht is, de andere twee kan ik nog niet zien :D  Dus nu maar duimen voor een prachtig geelwang meisje   ;D




Hoi Bonnie,
Ooooooowwww de spanning stijgt hier weer ::) ::) ;D
Gaaf hoor al die donsjes :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 11 april 2008, 10:28:16
Citaat van: *Yvon op 10 april 2008, 18:08:45
Hoi hoi

Je hebt al aardig wat donsjes.  :D

Ik duim duim duim duim nog steeds !!  ;D

Groetjes Yvon



De twee witte donsjes van Quapo & Ino worden in elk geval niet bont  :(. De drie van Pim & Roos wel en er liggen van hun nog 5 eitjes. Hun opaline bonte witmaskers moeten wel worden getest.  :-\

Dan zal er toch wel 1tje voor ons bij moeten zitten,zou je denken/zeggen ??  ::)
Nou ja,als ze net zo mooi worden als hun pa en ma......
Dan willen we het toch wel proberen.  ;D
Vanaf wanneer kunnen die 5 eitjes uit gaan komen ??

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

•=Bonnie=•

13 april 2008, 16:26:06 #403 Last Edit: 13 april 2008, 16:50:49 by -•=Bonnie=•-
Helaaas, ik zag het al aankomen maar het laatst geboren jong van Romeo & Julia is dood. De lutino is er nog maar heeft het heel erg zwaar. Hun pleegkinderen maken het super goed dus het is geen besmettelijk iets. Ik denk dat de lutino het niet gaat redden. Ik heb haar bij Robin & Robijn gelegd en de oudste twee van Pim & Roos liggen nu bij & Romeo & Julia. Dat is omdat ik ze nu op grote geselecteerd heb... het is de enige kans die het lutino meisje heeft.

Anke

Hoi Bonnie,
Wat naar dat het donsje het niet gered heeft :'(
Hopelijk komt het goed met het lutino meisje!
Ik duim ervoor!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes