-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Heey pssst pssst ,nou ga ik weer iets harder duimen.   8) ;D

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

•=Bonnie=•

Citaat van: Anke op  1 april 2008, 12:43:23
Spannend......

;D

Citaat van: *Yvon op  1 april 2008, 13:12:11

Heey pssst pssst ,nou ga ik weer iets harder duimen.   8) ;D

*grin* dan ben je nog wel een tijdje zoet met dat duimen vrees ik ;)

Zo het tweede piepei van  Quapo & Ino is bij Romeo & Julia onder geschoven. Nu hoop ik maar dat er nog een witmasker uit komt OF dat het er morgen is en van Romeo & Julia nog niets, OF dat de eerste van Romeo & Julia een lutino gaat zijn...

Als er twee jongen tegelijk geboren worden en het zijn beide gele donsjes met zwarte ogen weet ik niet van wie wat is...  Maar het zal wel goed gaan wat bij Romeo & Julia hoor ik nog niets piepen. Er zijn wel twee eitjes aangepikt maar die maken nog geen geluid, dus als die nu overmorgen komen en het piepei morgen... dan is er geen vuiltje aan de lucht :D

moonwitch (diana)

Hoi Bonnie

Gefeliciteerd met je 1 april donsje ;D.
Spannend die piepeitjes.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Saar

*~Jeanine~*

Hoi Bonnie,

Naar twee keer lezen snapte ik het pas  ::)
Nou duimen draaien dat piepeitje morgen uit komt en de andere overmorgen ;D

caro

Hoi Bonnie,

Gefeliciteerd met je eerste donsje ;)
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

•=Bonnie=•

Bedankt allemaal :)

@ Caro, het is niet het 1e donsje hoor, was wel grappig geweest de 1e op 1 april :) Er is er al eentje van drie weken oud, die heb ik nu binnen aan de pap omdat pa en ma 1 jong niet boeiend meer vonden.

Tjerk

Hey,

Gefeliciteerd met je nieuwe donsje(s), misschien is de tweede er inmiddels ook al wel.

Hier liggen nu 13 eieren en zijn er in totaal nu 15 gelegd :D.

Groeten Tjerk

•=Bonnie=•

Citaat van: Tjerk op  2 april 2008, 11:34:09
Hey,

Gefeliciteerd met je nieuwe donsje(s), misschien is de tweede er inmiddels ook al wel.

Nee, het wordt nog erg spannend want het ei van Quapo & Ino piept nog steeds maar er piepen er inmiddels ook twee van Romeo & Julia zelf  ::)

Dierenfreackske

Hoi hoi ....dat wordt hier heel erg spannend ,, piepeitjes ............ yes ! Heel leuk he ! Hopelijk komen daar mooie lieve donsjes uit he ! Grtjs Ann

•=Bonnie=•

Pieperdepieppiep... nog steeds nix  :-\

Het ei van Quapo & Ino ziet er maar vreemd uit, wordt donker en er zit een vlek in, nog geen gaatjes, maar het jong piept nog als een gek dus sja...

Dierenfreackske

Hoi Bonnie , is het jong Quapo en Ino er uit nu ? Hopelijk is alles goed met het donsje he . Succes ermee , grtjs Ann

•=Bonnie=•

3 april 2008, 08:46:27 #373 Last Edit: 3 april 2008, 09:04:51 by Bonnie

2 jongen. Beide witte donsjes! ze hebben nu nog 2 bevruchte eitjes. :) De jongen liggen bij Romeo & Julia, de eitjes nog in de broedmachine.

Twee jongen, een lutino popje en een geel donsje. :) Ze hebben nu nog twee bevruchte eitjes waarvan er eentje piept, de andere verwacht ik zondag ofzo pas.

Beauty heeft inmiddels twee eitjes vanaf de zitstok gelegd dus die lagen uiteraard in twee stukken op de bodem :(

Het papjong van Mork & Mindy maakt het super, ik zal foto's maken vandaag. Mijn man heeft het Kierewiet gedoopt en het is een afschuwelijk lief ding :D

Nog steeds 1 ei

Zij hebben in elk geval twee nieuwe eitjes maar waarschijnlijk zijn het er al drie. De eerdere eitjes liggen in de broedmachine en de oudste is aangepikt. Dat ei is een heel stuk verder dan de andere twee vanwege het doorleggen en ik weet nog niet goed wat ik doen moet. Ik denk toch maar bij Romeo & Julia... 7 jongen is heel veel maar ze straks groter zijn kan ik er wel 2 bij Robin & Robijn kwijt.

*~Jeanine~*

Hoi Bonnie,

Al aardig wat donsjes hier en de piepeitjes dus dadelijk nog meer donsjes  :D :D

Jammer dat Beauty de eitjes naar beneden laat vallen vanaf de zitstok :(
Hopelijk legt ze nu verder waar ze moet leggen ::)