-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

Caroline

Ja .... ik bedoel eigenlijk andersom, volgens de mutatieberekening een popje en het is een man.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Citaat van: Caroline op 12 december 2007, 11:06:47
Ja .... ik bedoel eigenlijk andersom, volgens de mutatieberekening een popje en het is een man.  ;)

Nee dat kan niet  :)


lola

JEETJE wat heb jij een ontzettend mooie valkjes en een nog mooier verblijf voor ze wat zal mijn valkjes daar jaloers op zijn zeg!!!

leuk dat je je valkjes zo 1 voor 1 voorsteld.

succes alvast komend seizoen!
Nicole's beestenboel

*~Jeanine~*

Wauw wat een super mooie valkjes.
Om jaloers op te worden.
Ik heb genoten van alle foto's en ik ga dit boekje zeker volgen.

Groetjes,
Jeanine

•=Bonnie=•

Citaat van: natacha op 19 november 2007, 15:29:15
Amai, wat een mooie fotos  :o
De valkjes lijken allemaal juist uit een schoonheidssalon te komen. De volieres zijn ook spectaculair.

Fijn dat je een dagboek bent begonnen, misschien heb je al 1 gehad maar nu kan ik tenminste volgen

groetjes
Natacha

Hoi Natacha :)

Dank je wel :)


Citaat van: lola op 12 december 2007, 12:22:29
JEETJE wat heb jij een ontzettend mooie valkjes en een nog mooier verblijf voor ze wat zal mijn valkjes daar jaloers op zijn zeg!!!

leuk dat je je valkjes zo 1 voor 1 voorsteld.

succes alvast komend seizoen!


Hoi Lola :)

Thanks, enne jou valkjes hebben het bij jou vast ook prima dus geen reden tot jaloezie :)

Citaat van: Jeannine op 12 december 2007, 21:13:39
Wauw wat een super mooie valkjes.
Om jaloers op te worden.
Ik heb genoten van alle foto's en ik ga dit boekje zeker volgen.

Groetjes,
Jeanine


Hoi Jeanine :)

Jij ook bedankt voor de complimentjes, leuk dat je mijn "dag"boekje ook komt volgen :)




Nou... sinds vandaag weet ik het zeker, Suprise is een pop  >:( Er zijn twee nieuwe staartpennen doorgekomen en dat zijn poppenpennen. *baal*

Ze zit bij Extreme, Robijn en Quapo & Ino in de vlucht. Het idee was dat Robijn had mogen kiezen tussen Extreme en Suprise. Nu lijkt het erop dat Extreme de keuze uit twee popjes heeft. Suprise OF split bleekmasker OF split witmasker maar dat weet ik pas na een nest en als Extreme niet voor haar kiest heb ik dus geen man meer en ik wil geen extra koppel. Kiest ie wel voor haar dan zit Robijn nog steeds alleen en haar wil ik eigenlijk niet kwijt maar als vrijgezelle pop is ze tijdens het seizoen of continu aan het leggen en broeden of zielig :( 




Anke

Hoi Bonnie,
Ik heb je verhaaltje drie keer gelezen, het lijkt wel zo'n raadseltje... wie is het popje en wie doet het met wie ::)
Wat jammer dat Surprise een popje blijkt te zijn.
Kan je Robijn in het broedseizoen niet gezellig samen met een ander popje apart zetten?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

Citaat van: *Anke* op 16 december 2007, 18:11:24
Hoi Bonnie,
Ik heb je verhaaltje drie keer gelezen, het lijkt wel zo'n raadseltje... wie is het popje en wie doet het met wie ::)
Wat jammer dat Surprise een popje blijkt te zijn.
Kan je Robijn in het broedseizoen niet gezellig samen met een ander popje apart zetten?
Groetjes Anke

Hoi Anke :)

Robijn & Suprise zijn beide poppen en Extreme is een man.

Als Extreme niet voor Robijn kiest is zij de enige vrijgezelle valk van het stel. Ik heb vier vluchten, en straks als het goed is acht koppels, twee koppels per vlucht. Dan zou ik Robijn in haar eentje binnen moeten zetten en ten eerste vind ik dat zielig (ze is ook niet tam) en ten tweede wil ik geen vogels binnen tenzij ze daar zitten voor quarantaine of omdat ze ziek zijn.

Dus sja, 't is dus niet zo handig. Maar goed, eerst maar eens de winter door en zien of de jonge koppels verder wel koppelen zo als gehoopt. Ik heb ze wel niet zoveel keuze gelaten maar je weet het nooit...  ;)

Ik heb ook nog een broedrijpe wildkleur man zitten, die is te koop maar als die niet verkocht wordt tot aan het voorjaar en Robijn blijft inderdaad over wordt ze misschien met hem een koppel. Dan verkoop ik ze samen  :-[



Anke

Hoi Bonnie,
Ik bedoelde Robijn samen zetten met een ander popje in het kader van een dames vrijgezelle samenwoning ;D
Maar als je geen vogels binnen hebt....
Ik hoop dat je nog een bevredigende oplossing vindt!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

Citaat van: *Anke* op 16 december 2007, 18:47:48
Hoi Bonnie,
Ik bedoelde Robijn samen zetten met een ander popje in het kader van een dames vrijgezelle samenwoning ;D
Maar als je geen vogels binnen hebt....
Ik hoop dat je nog een bevredigende oplossing vindt!!
Groetjes Anke


Hoi Anke :)
Dat begreep ik hoor, maar zoals ik al zei, er zal geen popje over zijn om met haar een hok te delen :)


*Esther*

Misschien wil mijn Twinboy zijn broedblokje wel delen met Robijn..... :-\ :'( ;)

•=Bonnie=•

Citaat van: *Esther* op 19 december 2007, 22:31:46
Misschien wil mijn Twinboy zijn broedblokje wel delen met Robijn..... :-\ :'( ;)


Ik las het :(

kl*te zooi... mocht Robijn moeten verhuizen ben je in elk geval de 1e die het hoort. Vind het echt meer dan zwaar waardeloos voor je :(

Caroline



°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hele fijne feestdagen!!



Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Hoi Bonnie,

Heel fijne kerstdagen gewenst...

Groetjes Manon

Monky

Hi Bonnie,



Prettige Kerstdagen.

Groetjes,
Monique

Bello

Bonnie,

Wij wensen jullie fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2008


Ivo en Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel