-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

*Manon*

Hoi Bonnie,

Ik ga je zeker volgen in dit nieuwe dagboekje!
Leuk hoe je je valkjes aan ons voorgesteld hebt.
En wat zijn ze mooiiiiiii... ik ben benieuwd naar de verhalen van je valkjes en naar hun kweekperiode.
Leuk om te volgen!

Groetjes Manon

•=Bonnie=•

Citaat van: Silke M. op 21 november 2007, 14:53:39
Hoi Bonnie,

Dan ga ik alvast op zoek naar een perfecte man  ;D
Heb je de panelen zelf gemaakt??  :o :o
Jammer dat het hem niets interesseert  :-\
Maar, die gigantische volière staat er toch!!  ;D ;)

Groetjes
Silke x


Hoi Silke :)

Hij vind de vogels wel heel leuk hoor. Maar mutatiekweek boeit hem niet. Hij vind wildkleur het mooist, bij alle soorten.

Citaat van: Kruimel op 26 november 2007, 14:31:43
Hoi Bonnie,

Ik ga je zeker volgen in dit nieuwe dagboekje!
Leuk hoe je je valkjes aan ons voorgesteld hebt.
En wat zijn ze mooiiiiiii... ik ben benieuwd naar de verhalen van je valkjes en naar hun kweekperiode.
Leuk om te volgen!

Groetjes Manon


Hoi Manon :)

Thanks, zelf ben ik uiteraard ook heel erg benieuwd. :)




Afgelopen zaterdag zijn de laatste vier vogels gehaald. Mork, Bonnie & Clyde en Bingo

Eén Clyde is een super mooie wildkleur man split opaline-lutino die ik echter niet zelf ga houden. Het ging me om zijn popje Bonnie die ik omgedoopt heb naar Mindy, ik zou haar namelijk erg graag aan Mork koppelen. Clyde mag dus naar een fijn nieuw adres:



Bingo is de cinnamon-opaline-geelwang split bronzefallow man die ik aan Belle opaline bronzefallow wil proberen te koppelen.

De Mork & Mindy en Bingo staan al bij het voorstel rijtje op de eerste pagina. Clyde staat daar niet bij omdat hij niet zal blijven.

Voorlopig zitten de vier in quarantaine, over zes weken gaat Bingo zijn groep in waar zijn Belle nu al "met smart" zit te wachten samen met Fellow & Yellow.

Als ik tegen dan al een fijn adres voor Clyde gevonden heb blijven Mork & Mindy tot het voorjaar samen in de Quarantaine ruimte waar ze dan eind februari een blok zullen krijgen.  :)





Mara

HOi Bonnie

Heb ik deze topic echt niet eerder gezien? Ik moet me schamen. Je hebt een mooie woongelegenheid voor je valkjes, en je hebt prachtige valkjes!!!

Mara

•=Bonnie=•

Citaat van: Mara op 26 november 2007, 17:18:02
HOi Bonnie

Heb ik deze topic echt niet eerder gezien? Ik moet me schamen. Je hebt een mooie woongelegenheid voor je valkjes, en je hebt prachtige valkjes!!!

Mara


Hoi Mara :)

Geen idee of je dit topic niet al eerder hebt gezien :) In elk geval is het niets om je voor te schamen want er is zat te lezen op het forum :)


Mara

Hoi Bonnie

Er is soms te veel te lezen.  ;) Maar vanaf nu ga ik je volgen.

mara

•=Bonnie=•

6 december 2007, 10:25:49 #20 Last Edit: 6 december 2007, 10:32:40 by Bonnie
Citaat van: Mara op 26 november 2007, 18:35:00
Hoi Bonnie

Er is soms te veel te lezen.  ;) Maar vanaf nu ga ik je volgen.

mara


*grin* dan heb je hier voorlopig nog even een makkie :)

---------------------------------------------------------------------------------

De afgelopen dagen heb ik de luiken van het binnenhok dicht gehad, door de windrichting waaide deze recht het hok in en dat leek me niet prettig voor met name de grijsjes. Vandaag staat de wind precies goed en is het lekker zacht buiten dus kan iedereen weer naar buiten.

Het verbaasd me hoeveel gebruik ook de valkjes van het binnenhok maken, ook als ze eruit kunnen zijn ze vaak binnen en zodra het donker wordt gaan ze ook naar binnen.

Bij het binnen gaan voor het donker wordt help ik ze trouwens wel een handje, om 16:00 gaat er binnen een lamp aan en dat gaat om 18:00 vanzelf weer uit. Vanaf morgen gaat dat nog een half uur eerder weer uit om hun dag niet teveel te verlengen. Ik vind het een fijn idee als ze 's avonds veilig binnen zijn.

Ik vrees dat Suprise een pop ipv een man is, dan zou het weer een reversed crossover zijn want pa is een lutino! Het is een wildkleur van 30 mei en tot nog toe is er echt helemaal niets van een gele kop te zien. Even afwachten nog... Gooit wel de planning overhoop als het echt zo is >:( Dan heb ik namelijk geen man voor haar tenzij Extreme voor Suprise kiest ipv Robijn maar dan zit Robijn weer alleen en Extreme is niet split lutino.  ::)

Ik ben er ondertussen dus echt wel van overtuigd dat als je een man wilt hebben je NOOIT op mutatie calculatie moet rekenen.


Dierenfreackske

Wat is het zalig om zo spannend af te wachten !!
Ik heb dat hier ook !! IPV. een koppel heb ik hier twee mannen denk ik !!!Maar de beste vrienden ...maarja ..
.ik ben geen kweker he dus maakt het voor mij niet zo veel uit he !!!!! Als ik dat zo hoor is het toch altijd in spanning afwachten dat het klikt enzo dan ook !!! Grtjs Ann



Rianne

Hoi Bonnie,

waar kun je dan wel op rekenen? Pure mazzel? ;D

•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op  7 december 2007, 09:29:24
Hoi Bonnie,

waar kun je dan wel op rekenen? Pure mazzel? ;D


DNA test  :D :D

Rianne

Haha da's waar. ;D Hopelijk heb je niet nog meer mannetjes nodig, wordt een beetje een dure hobby zo ;D

•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op  7 december 2007, 11:46:27
Haha da's waar. ;D Hopelijk heb je niet nog meer mannetjes nodig, wordt een beetje een dure hobby zo ;D


Nou ik zit gewoon vol, dus er komt niets meer bij zonder dat er wat weg gaat. Ik zie het allemaal wel, je moet toch ook maar afwachten of je koppels elkaar wel zien zitten. Dus sja, blijft toch afwachten of je bij aanvang van het seizoen niet nog wat plannen moet omgooien. Daarom staan wel alle vogels op mijn site maar nog niet de koppels die nog geen koppel zijn :)

♥Debby♥

BOnnie, wat een schitterende website heb je! heel erg mooi!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

•=Bonnie=•

Citaat van: Debbeltje op  7 december 2007, 17:51:02
BOnnie, wat een schitterende website heb je! heel erg mooi!

Dank je wel :)


Caroline

 :o Hé, je bent er alweer met een boekje .... gaaf.   :D

Ik ga je weer volgen, mooie valkjes heb je op het moment zitten.

En je hoort het best vaak hè, die crossovers?? Kan een popje eigenlijk nooit  een crossover zijn??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Citaat van: Caroline op 10 december 2007, 21:49:17
:o Hé, je bent er alweer met een boekje .... gaaf.   :D

Ik ga je weer volgen, mooie valkjes heb je op het moment zitten.

En je hoort het best vaak hè, die crossovers?? Kan een popje eigenlijk nooit  een crossover zijn??


Hoi Caroline :)

Leuk dat je weer gaat volgen, voorlopig is het wel een makkie hoor want er gebeurd natuurlijk niet zo veel nu. De reversed crossovers komen zo te merken met grote regelmaat voor, cross over iets minder vaak lijkt wel maar daar hebben we no niet voldoende meldingen van binnen.

Of crossovers een popje kunnen zijn... juist wel toch? Alle crossovers en reversed crossovers die gemeld zijn zijn popjes volgens hun uiterlijk mannen hadden moeten zijn. Van een pop kan je het met mutatie berekening 100% zeker zeggen, van een man niet.